Bekijk originele versie: Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Als weer meer als 3 jaar voorbij sinds Deel 1 over deze verleidelijke Italiaanse:

Ducati Streetfighter 848

[Afbeelding: Ducati-Streetfighter-848-10.jpg]
[Afbeelding: 2014-Ducati-Streetfighter-848d.jpg]

Specificaties

Na de honeymoon (duurverslag)
Na de honeymoon deel 2(duurverslag)

grom grom grom

Als de frequente lezers en lezeressen hier in de OP willen zie ik de foto's wel verschijnen.
Long term test 2 is niet ineens rood, het is het testverslag van de SF1098 en niet van de gele SF848 ;)

Ps: laat ik dan maar beginnen met een plaatje:

[Afbeelding: SF848]
quote:
Frazaa schreef op 24 juli 2015 @ 18:47:
Long term test 2 is niet ineens rood, het is het testverslag van de SF1098 en niet van de gele SF848 ;)

Ps: laat ik dan maar beginnen met een plaatje:

[afbeelding]

ik had inderdaad net even te kort het filmpje gekeken, youtube deed automatisch deze als 'vervolg' suggeren.
tl;dr aangepast.
Leuk, nieuw topic! Als ik hem over anderhalve week heb (hopelijk!) dan zal ik eens wat plaatjes posten. Zit termi slip-on op, quickshifter en nog andere leuke dingen :) Kan niet wachten...
*D

[Afbeelding: IMG_2508.jpg]
In de net nieuwe Performance Bikes staat een vergelijkingstest met de MV augusta.
http://www.performancebikes.co.uk/
:W
[Afbeelding: IMG_3387k.jpg]
Hmm merkte net op dat ik een van mn veertjes mis van de slip-on Termi's. Nu kosten die niet zo heel veel op eBay, maar weet iemand hier welke maat ik moet hebben? 90mm? Iemand die het veertje ff los kan trekken en op kan meten? :P. Gaat om het veertje aan de zijkant, naast de carterdeksel, niet het onderste veertje, die zit er nog.
quote:
Yellowneck schreef op 28 juli 2015 @ 19:54:
Hmm merkte net op dat ik een van mn veertjes mis van de slip-on Termi's. Nu kosten die niet zo heel veel op eBay, maar weet iemand hier welke maat ik moet hebben? 90mm? Iemand die het veertje ff los kan trekken en op kan meten? :P. Gaat om het veertje aan de zijkant, naast de carterdeksel, niet het onderste veertje, die zit er nog.

80mm
Deel 2 :o
Deeltje 2 *O*

Tijd voor een foto :]

[Afbeelding: SF met akra]

:9
Slechte foto's want heb de eerste dag eigenlijk alleen maar gereden :P
[Afbeelding: viBHujV.jpg]
[Afbeelding: FdyTBJT.jpg]
ook een paar plaatjes

http://imgur.com/a/lBxwp

Met gister nieuw plakkertje achter😜
Er gaan inmiddels nogal wat geruchten dat er binnen een paar maanden een opvolger van onze machine komt ..... ben benieuwd.
Vandaag nog een SF tegengekomen op de weg richting Langevelderslag, was het een 848 van hier?
Hello!
Heb al even jullie forum geschiedenis nagelezen (heeft wel even geduurd)!
Ben sinds 2 maanden ook trotse eigenaar van een sf848! En aangezien er in belgie geen 'deftig' ;-) forum is over streetfighter kom ik mij hier wat kennis op doen.

grtz
Nou welkom ;) :]
foto plaatsen is niet verplicht maar wel leuk natuurlijk (van jouw sf 848)

zoals die van rowdy bijvoorbeeld :9
Dan zulle we ineens maar wat foto's plaatsen :-)
Ik denk dat mijn ketting wel strakker zou moeten staan, deze heeft wel wat teveel speling.. als je in het midden met je vinger ze onhoog duwt komt er tegen, ik veronderstel dat dit niet normaal is?

[Afbeelding: VHirjM3.jpg]

[Afbeelding: 9F2enLj.jpg]

[Afbeelding: oRaWMYb.jpg]

[Afbeelding: tAbWG1H.jpg]
Mooi met dat lijntje veel plezier ermee
wanneer iemand interesse heeft of iemand kent die een hele mooie Streetfighter wil hebben..... Ik verkoop mijn prachtige fiets met diverse originele Ducati accessoires. Alle originele onderdelen zijn aanwezig. ;)

Ducati Streetfighter 1098 (2013)
Heren,

Ik heb een ongeluk gehad met mijn fighter kreeg geen voorang van nota bene een Duitse muts. Anyway heb nu wat schade aan mijn gele bella.

Heeft iemand een idee waar je het best je motor kan laten herstellen?

Thx
Als 'ie dit gaat worden ....... :}

[Afbeelding: Ducati-1199-Streetfighter-concept-Shantau-Jog-01.jpg]
quote:
louisrr schreef op 23 augustus 2015 @ 21:47:
Als 'ie dit gaat worden ....... :}

[afbeelding]

:o :^ :} :9~

Dan gaat papa de 848 inruilen!
Dat ziet er gaaf uit :9~ Hopen dat ze wordt gemaakt :]

Ben dan ook benieuwd naar de spec van het blok. Standaard 1199 of misschien Diavel configuratie.
Afgelopen 2maanden goed gereden met de fiets, ongeveer 6D vakantie km er opgezet en flink wat uithoeken van west Europa gedaan. Dit weekend sauerland en eifel erbij zet en gister de ring op geweest.

tot nu toe erg tevreden over!

© 2001-2017 Motor-Forum