Bekijk originele versie: Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Ik heb nu 20300km op de teller en heb hem vanaf 18050km dus kan er nog niet heel veel over zeggen.

Behalve dat één van mijn voorvorken wat zweet maar dat gaan we in de winter wel aanpakken als het bij een beetje zweten blijft.
Afgelopen week proefgereden met een 848 Superbike en een Streetfighter bekeken. Erg gaaf! De superbike zit is niks voor mij maar van de Streetfighter lijkt toch ideaal. En het geluid, vermogen, motorloop is precies wat ik zoek. Nu toch maar langzaam op zoek naar een 848 Streetfighter. Wel eerst een keer proefrijden natuurlijk.

Mocht iemand zijn rode Streetfighter kwijt willen voor een mooie prijs neem gerust contact op! (ik hoef geen nieuwe met heel weinig kilometers. Mag wel maar daar is het budget nog niet naar :))
Ja ze zijn mooi he!
Mijn zoektocht begon ook met een rode sf848 maar kwam toch bij een titanium sf1098S uit.
Nooit geen spijt gehad, rijdt ook soepel, snel(ler) en de donkere brom met de rinkelende koppeling heeft toch wel wat.

Succes!
Wie weet toch ook maar eens opstappen. Hoe lang gaat zin droge koppeling eigenlijk mee, is dat veel onderhouds gevoeliger?
Geen idee, mijne heeft 36.000 km erop staan.
Setje platen kost niet veel en binnen 10 minuten te wisselen.
Voor het juiste geld is alles te koop ;)
Maar denk niet dat je budget het toelaat als ik je verhaal lees.

848 StreetFighter 2012 (matzwart) met Titanium Termi's. 123pk aan het wiel gemeten.
21.000 KM Met volledige (Italiaanse) historie (incl. 1098 stuurdemper).

© 2001-2017 Motor-Forum