Bekijk originele versie: KTM 1290 Superduke Deel 2

quote:

Wat n prachtige bike!
Kom em wel n keer bewonderen als dat kan! Woon dichtbij in dezelfde gemeente!!! :')
Geen probleem. :)
Alleen zal ie binnenkort een weekje of 2 zonder voorwiel staan, ivm two tune spuiten.
quote:
largeproject schreef op 10 september 2015 @ 22:51:
Geen probleem. :)
Alleen zal ie binnenkort een weekje of 2 zonder voorwiel staan, ivm two tune spuiten.

Dat is mooi! De zomer lijkt voorbij.
Lees t wel als de wielen terug zijn. Kan het dan wel n keer! Ben benieuwd!!!
voila, hier istem dan.
quote:

ik zie niks O.o
[quote]RacingRalph schreef op 15 september 2015 @ 20:56:
voila, hier istem dan.

[Afbeelding: foto%2028-08-15%2017%2012%2033.jpg?dl=0]
Mmm, het word der niet beter op. :P
excuses mannen ben niet zo handig met pc's.

3 maal scheepsrecht :

[Afbeelding: lFe1oTgh.jpg]
Ja precies zoals ik hem ook zou willen!
Mooi duszzzz
quote:
RacingRalph schreef op 15 september 2015 @ 22:23:
excuses mannen ben niet zo handig met pc's.

3 maal scheepsrecht :

[afbeelding]

:9~ :9~ :9~ :9~
Vette bike man!!
vies hok .............. ;)
Haha thanks, ben er ook erg blij mee! Heb al een hoop motoren gehad maar deze stuurt als een fiets en als je op de gas gaat is het een kogel! Heb nog nooit zoveel banden versleten...

Nadeel vind ik wel dat je iedere keer het abs op super moto moet zetten als je hem start om te kunnen sliden.. Dat vergeet ik wel eens als ik hem inzet :x
Mooie bike!! Veel fun ermee
quote:
RacingRalph schreef op 16 september 2015 @ 18:08:
Haha thanks, ben er ook erg blij mee! Heb al een hoop motoren gehad maar deze stuurt als een fiets en als je op de gas gaat is het een kogel! Heb nog nooit zoveel banden versleten...

Nadeel vind ik wel dat je iedere keer het abs op super moto moet zetten als je hem start om te kunnen sliden.. Dat vergeet ik wel eens als ik hem inzet :x

Koop een dongle, ben je daar vanaf..
Mooi ding, van iemand van hier toevallig?

http://occasions.goedhartmotoren.nl/unit/ktm/1290+super+duke+r+abs/37042
Dit werkt beter

advertentie verlopen :)
Weet niet of er hier mensen zijn die motovloggers bekijken en Royal jordanian kennen die heeft nu ook een sd1290, met mooi geluid erbij.
quote:

Thanks ;)

4 oktober naar de open dag van KTM, ben benieuwd!
Ik volg RJ al een paar jaar. Maar die SD is echt bruut. Dat op Eem apparaatje heeft moeite met het geluid goed op te nemen ;)
quote:
jong belegen schreef op 18 september 2015 @ 01:23:

[...]

Koop een dongle, ben je daar vanaf..

Help me is een eindje op weg, neem aan dat het geen draadloos internet dongle is _O-
quote:
Mugshot schreef op 18 september 2015 @ 14:46:
Ik volg RJ al een paar jaar. Maar die SD is echt bruut. Dat op Eem apparaatje heeft moeite met het geluid goed op te nemen ;)

BaronVonGrumble ook zo,n held ! ;)
quote:
denuff schreef op 18 september 2015 @ 17:04:

[...]

BaronVonGrumble ook zo,n held ! ;)

hahaha jazekers :D
quote:
RacingRalph schreef op 18 september 2015 @ 16:12:

[...]

Help me is een eindje op weg, neem aan dat het geen draadloos internet dongle is _O-

Haha, nee het is een apparaatje dat iedere KTM dealer verkoopt die je laatst ingestelde voorkeuren (MTC en ABS uit bijvoorbeeld) onthoud zodat je niet iedere keer alles opnieuw hoeft in te stellen na het uitzetten. Op de Amerikaanse link hieronder kan je het part-nummer vinden. (samen met nog heel veel leuke spulletjes..)

http://www.ktmtwins.com/ktm-61312953044

Ik heb het zelf ineens bij aankoop van mijn SD laten monteren bij Goedhart, iets van 80 euro geloof ik.
Thanks man! nou heb ik helemaal niks meer te mopperen over mijn "beast". Heb het gelijk besteld! *O*
mijn beast is de deur uit en heb de powerparts hoes over

de hoes heeft alleen beetje vet van de ketting er op zitten maar dat hou je niet tegen van wegen het elastiek wat er in zit.

de lossen hoes €80

En heb de originele paddock stand van ktm mag weg voor €100

De originele demper en katatisator mogen weg teab

© 2001-2017 Motor-Forum