Bekijk originele versie: Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Nice! Benieuwd naar wat foto's
[Afbeelding: rondje om de kerk]
De afgelopen weken met de mooie zomeravonden heel wat "rondjes om de kerk" gemaakt. Heerlijk om na het eten zo een paar uurtjes met alleen maar je hobby bezig te zijn. Alle door de dag opgebouwde stress ff uit het hersenpan blazen. Op een van mijn rondjes nog overwogen om misschien in de toekomst elektrisch te gaan rijden. De infrastructuur hebben we al _O-
mocht er nog interesse zijn laat maar weten.

https://link.marktplaats.nl/m1198287615
quote:
Harrie M schreef op 04 september 2017 @ 14:19:
[afbeelding]
De afgelopen weken met de mooie zomeravonden heel wat "rondjes om de kerk" gemaakt. Heerlijk om na het eten zo een paar uurtjes met alleen maar je hobby bezig te zijn. Alle door de dag opgebouwde stress ff uit het hersenpan blazen. Op een van mijn rondjes nog overwogen om misschien in de toekomst elektrisch te gaan rijden. De infrastructuur hebben we al _O-

Mooie foto. Maar...elektrisch rijden?? Stroomt er geen benzine door je aderen dan. Of stroomt er bij jou groene stroom, in directe verbinding met moeder aarde?
De recensies van mensen die elektrisch rijden zijn redelijk positief. Enige nadeel is de (te) beperkte actieradius. Ander niet genoemd nadeel is dat Motor bijna geen geluid maakt, en men je nog sneller over het hoofd ziet/ niet hoort aankomen. Het heeft dus zijn voor en nadelen. Wel mooie foto overigens :Y
In de auto hoor je geluid achter je toch niet. Voor voetgangers is het ook heel erg wennen (en vaak schrikken). Zat meegemaakt met elektrische bussen dat mensen totaal geen besef hebben. Maar rijdt wel echt serieus leuk, en snel!

Maar er kan niks tegen een benzine motor. :+
Ne ff serieus. Ik heb geen ervaring met elektrisch rijden. Dat wil niet zeggen dat ik het niet een keer zou willen proberen. Maar voorlopig ben ik te verknocht aan mijn gsx 650[Afbeelding: uitlaat]
-f
quote:
Harrie M schreef op 04 september 2017 @ 14:19:
De infrastructuur hebben we al _O-

Volledig ontoereikend! Humorist :t
Vandaag met een forumlid nog eens de 5 landentour gereden, die ik midden mei ook al eens gereden heb.
[Afbeelding: 5landentour.jpg]

We konden duidelijk merken dat de herfst in aantocht is. Ondanks een zonnetje kwam de temperatuur nergens boven de 15graden uit.
Op het Signal de Botrange was het zelfs rond de 10 graden.
Niet heel erg warm als je de wintervoering niet in de jas hebt :X
Desondanks heerlijk dagje gestuurd. De laatste keer dit jaar?!?

© 2001-2017 Motor-Forum