Bekijk originele versie: Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

quote:
Nee, nu er een maximum snelheid op het rechte stuk van 90 km/u geldt is voor mij de lol er af

Ah, ik zie wat je bedoeld Eric. De toursessies zitten vol.

De experience sessies (=nieuw) waar je max 90 mag zijn niet volgeboekt

Ik zou zeggen laat die experience sessie dan vallen die niet vol zijn en zet er een andere sessie in.

90 op het rechte stuk. Bij die snelheid loopt mn fiets onregelmatig dus daar moet minimaal 100 bij. :]

Ik ga er wel heen denk ik. Er is altijd wel een sessie waar iemand niet komt opdagen.
KaK,

ze hebben echt alles veranderd.

Op de toursessie mag je nu max 120. nou dan heroverweeg ik mijn besluit om te gaan ook nog eens.

Wat een afgang.

quote:
Tijdens deze sessies mag er niet worden ingehaald. De maximale snelheid op het rechte stuk is 120 km/u. Deze ritten zijn te vergelijken met de toersessies die voorheen tijdens de Landelijke Motordagen werden georganiseerd.
Ja, ik had hier in het watiswaartedoen topic al een draadje over opgestart. Het idee is om een breder publiek aan te trekken, maar of dat lukt? Ik haak in ieder geval af. Misschien dit jaar het idee van Sjoerd van de Nordschleife maar eens doen. Ik ga eens in de agenda kijken.
Zo, vandaag is de motor voor de rubriek marathon motor van Moto73 van onder tot boven bekeken.

[Afbeelding: 20180323_101750-864x1152.jpg]

Vanochtend heb ik mij met een kilometerstand van 106700 km gemeld bij Van Sleeuwen motoren in Volkel. Na een bakje koffie heeft de chef werkplaats eerst een proefrit gemaakt, waarna de motor op de brug werd gezet. Hier is alles tot in detail bekeken, accu doorgelaten, etc. Hier kwam met uitzondering van een paar kleine puntjes (een loshangend achterstepje, gescheurd achterschermpje) geen enkel kritiekpunt uit naar voren.

[Afbeelding: 20180323_095102-1152x864.jpg]

Vervolgens is de motor aan de diagnose apparatuur gekoppeld, ook daar kwam geen bijzonderheid uit naar voren. Enige puntje is dat de remmen wat sponzig aanvoelen als gevolg van het slapper worden van de remleidingen. Vervolgens zijn er nog de nodige foto's gemaakt en moesten nog de nodige vragen worden beantwoord en zijn alle rekeningen bestudeerd. Conclusie: het bewijs dat een goedkope motor absoluut goed kan zijn! Het stuk zou in juni moeten verschijnen.

[Afbeelding: 20180323_095852-864x1152.jpg]
Dat klinkt goed Erik. Zeer benieuwd naar het verslag. Goedkoop blijkt dus geen duurkoop
Dat was inderdaad exact de conclusie, Sjoerd!
Mooi resultaat Eric.

Kan je trots op zijn.

© 2001-2018 Motor-Forum