Bekijk originele versie: Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Ik noem het vooral geitenpad vanwege het gedoe rondom de Tour en omdat er voor gewaarschuwd was tijdens mijn Horizon vakantie. Toen ik m daadwerkelijk reed vond ik het zelf inderdaad meevallen, erg goed te doen. Alleen niet volle pin door die afwateringsgeulen knallen natuurlijk :+

Moet zo weg, wie een goede foto heeft mag zich vrij voelen die te plaatsen.
Oke, dan doe ik er nog eentje. Op SV ook te zien vanaf de wal.

[Afbeelding: WP_20160628_14_09_56_Pro.jpg]
KroatiŽ, Sloveniť? Of een veerboot over ee van de meren van ItaliŽ?
ItaliŽ. :Y
Is ie te moeilijk jongens?

David is er dicht bij met de meren van ItaliŽ. Op maps zie je dan een handvol veerponten over de grote meren lopen. Even met SV bij de aanlegsteigers kijken en bingo.
Pfff gewoon het Gardameer (de enige die ik niet bekeken had): https://goo.gl/maps/R4qBzPjbYAJ2
Toen ik daar was in 2005 aan deze kant wilde ik hier zo snel mogelijk weg. Filerijden in de hitte in mei tussen de opblaaskrokodillen. De weggetjes aan de andere kant had ik dit jaar op de planning staan, maar daar was het toen echt pisweer en besloten we maar naar de UK te gaan dat weekend omdat het daar wel droog was.
Na je opmerking vrijdag over de Italiaanse meren dacht ik dat je hem zo gevonden zou hebben. Die was namelijk "spot on".

Langs de meren rijden zal inderdaad wel in de file zijn. Wij kwamen over de Monte Baldo daar bij de pont. Aan de overzijde via de sp9 overgestoken naar Lago d'Idro. Die sp9 is ook leuk sturen en geen last van files. :Y
Niet alleen de Italiaanse meren hebben dat hoor, moet je in de zomer eens een rondje om het meer van Annecy rijden. Ben je lopend nog sneller en heb je het ook een stuk minder heet...
Inderdaad... breek me de bek niet open. Ooit geweest omdat vrienden van me daar op de camping stonden. Wat een drukte.
Nieuwe dan.. een makkelijke

[Afbeelding: 3DsYy5e.jpg]
Is SV er geweest?
Gorges du Nan.

Een van de french balcony roads. Helaas niet gereden toen we er zo dicht bij waren afgelopen jaar in de Vercors. ;(
Doe ik ook ff een makkelijke.

[Afbeelding: Img_3912.jpg]
Je was er inderdaad snel bij.. had gehoopt dat een hoop mensen zich zouden vergissen en een andere zouden noemen. De Gorges de Nan zijn de minst bekende daar in de omgeving maar o zo vet!
quote:
David_ZZR schreef op 17 januari 2018 @ 09:23:
Je was er inderdaad snel bij.. had gehoopt dat een hoop mensen zich zouden vergissen en een andere zouden noemen. De Gorges de Nan zijn de minst bekende daar in de omgeving maar o zo vet!
Rechtsklik op plaatje en laat Google naar afbeelding zoeken geeft minstens 3 keer exact dezelfde foto terug met naam etc.
quote:
David_ZZR schreef op 17 januari 2018 @ 09:23:

Inderdaad, de bekendste zal daar wel Combe Laval zijn, die hebben we wel gereden overigens. Nan dus niet en dat is jammer, gemiste kans. Moeten nog maar eens terug dan. Ook geen straf. ;)

Van die "Most beautiful balcony roads in France" heb ik er in de Alpen al wat gehad, maar nog lang niet allemaal.

Lijkt me leuk om ze als een soort Bucketlist allemaal gereden te hebben. Op het plaatje hieronder staan ze allemaal.

Of ze allemaal achter elkaar in een vakantie te rijden. Eens kijken of dat te doen is zonder die op Corsica dan. Zal toch een heel ritje worden schat ik zo. :P

[Afbeelding: Knipsel.JPG]
quote:
jaap43 schreef op 17 januari 2018 @ 11:09:

[...]
Rechtsklik op plaatje en laat Google naar afbeelding zoeken geeft minstens 3 keer exact dezelfde foto terug met naam etc.

Dat was met mijn nieuwe opdracht en een iets andere camera positie ook het geval daarom voor deze foto gekozen. })
Ik denk richting vogezen??
Nee, grote wielerronde gedenkteken.
De Tour de France gaat ook over de Vogezen...
Inderdaad maar dit is niet de vogezen dus. Dat was je vraag toch? Wielerronde gedenkteken had je dus zelf ook al aan gedacht. :t
colle de serra seca,

https://goo.gl/maps/cTg1JUHz7Ts
Mooi gevonden... ik vond het landschap er op de foto allesbehalve spaans uit zien...
Inderdaad netjes gevonden. :t Hoe gedaan?
Google images zoekopdracht,
statue Tour de france :P

© 2001-2018 Motor-Forum