Bekijk originele versie: YAMAHA XT550 "board racer"

quote:
Nop62 schreef op 06 maart 2016 @ 11:19:

[...]

Dat vind ik juist weer een minder mooi onderdeel. Smaken h....

Ik vind hem ook iets TE aanwezig , had ik zelf een iets kleiner exemplaar op gezet . ;)

Dat is ook maar een ( los) puntje , voor de rest Sjapoo ```` :}
Ik heb hem nu een paar keer in het echt mogen aanschouwen en ik vind vooral de details geweldig! Overal is aan gedacht! Het kan je smaak zijn (of niet) maar het is gewoon schitterend gemaakt!
dat sowiso!!
https://www.youtube.com/watch?v=G4pLaQ1PM0U

it's alive *O*

https://www.youtube.com/watch?v=PbRk0rIIdN8

Zo aankomend weekend maar eens het een en ander afstellen en dan gaaaaaaaan..(terrasje :P )
Goed man ! *O* :Y
afwerking weer veeeeeeeel te strak!! wow!
Petje af kerel ....heel netjes allemaal ! :}
Wt mooi!
Heb je zelf het frame afgelast ? dat staat mij zo niet meer bij ..
(even geen zin om alles terug te lezen, ondanks het leuke topic) Is allemaal heel netjes
en goed gelast` zo te zien ..

(het ding moet hoge ogen gooien bij koning zelfbouw , anders is dat een aanfluiting)
quote:
Mach 4 schreef op 11 maart 2016 @ 10:22:
Heb je zelf het frame afgelast ?

Die frames kan je zo kopen op de Chinese eBay. Hij heeft het tankje wel zelf gemaakt, en de rest is plug&play.
;)
Erg fraai geworden!! :) :Y
Dempen deze buizen het geluid nog een beetje?, of zitten er 6 db killers in verwerkt :+
Lijkt me wel mee te vallen zo via het filmpje te horen.
quote:
Mach 4 schreef op 11 maart 2016 @ 10:22:
Heb je zelf het frame afgelast ? dat staat mij zo niet meer bij ..
(even geen zin om alles terug te lezen, ondanks het leuke topic) Is allemaal heel netjes
en goed gelast` zo te zien ..

(het ding moet hoge ogen gooien bij koning zelfbouw , anders is dat een aanfluiting)

[Afbeelding: olie door het frame.jpg]
TIG Lassen doen we zelf 8-)
quote:
Bolski schreef op 11 maart 2016 @ 10:52:

[...]

Die frames kan je zo kopen op de Chinese eBay. Hij heeft het tankje wel zelf gemaakt, en de rest is plug&play.
;)

_O- _O- _O-
quote:
shiny schreef op 11 maart 2016 @ 14:05:
Erg fraai geworden!! :) :Y
Dempen deze buizen het geluid nog een beetje?, of zitten er 6 db killers in verwerkt :+
Lijkt me wel mee te vallen zo via het filmpje te horen.

1 db-killer maar echt dempen :X maak vh weekend buiten wel even een geluidsfragment want binnenshuis klinkt het toch wel hard hoor
quote:
yellowrider schreef op 10 maart 2016 @ 22:18:

Zo aankomend weekend maar eens het een en ander afstellen en dan gaaaaaaaan..(terrasje :P )

Overdekt en verwarmd terras zeker ? O-)
keurig maarten. strak gedaan weer.
Heel mooi Maarten. Vind m prachtig geworden. En...is het volgende project al in de planning?
quote:
Bolski schreef op 11 maart 2016 @ 10:52:

[...]

;)

Dat zou mij binnen een paar jaar verder niet verbazen ...Die Wongen apen alles na ... _O-

(enne` bloksi joe deug niet .. B| )
Dubbel..
mn zoon heeft zelf maar eens een filmpje gemaakt 8-)

https://www.youtube.com/watch?v=HEfjVFDiNYg

Heeft er een leuke combi van gemaakt wat past bij een boardracer in fabriekslooks :Y *O* _O-
Dat hebtie mooi gedaan. Heb je er al op gereden ?
quote:
Nop62 schreef op 12 maart 2016 @ 20:07:
Dat hebtie mooi gedaan. Heb je er al op gereden ?

Nope..
Ohhhhh nog 3 weekjes!! Hou je hem schoon :+
quote:
yellowrider schreef op 12 maart 2016 @ 18:58:
mn zoon heeft zelf maar eens een filmpje gemaakt 8-)

https://www.youtube.com/watch?v=HEfjVFDiNYg

Heeft er een leuke combi van gemaakt wat past bij een boardracer in fabriekslooks :Y *O* _O-

Leuk filmpje 8-) ``` Zit zo een beetje te kijken, maar dat onderste scharnier van je voorvork
onder het balhoofd kan nooit de band raken ? ik hoop dat je dit goed gecheckt hebt .
Het zou een een beetje lullig zijn als Maarten straks zonder tanden door het leven moet .. ;)
Lijkt zo te zien net wel/nietes kwestie te worden met het raken van de band ..
Nou dat ken die jongen van jou wel :Y

Gaaf :}

© 2001-2017 Motor-Forum