Bekijk originele versie: EHE en zij(n)spannen; deel 2

ik wilde de verdamper niet weer op de plek van de accu op de motor onder het zadel, maar dichter bij het mengstuk en het liefst achter de kuip wegwerken.

het was even passen en meten en vooral met de korte stukjes slang is het wel een beetje een crime geworden om alles op de plek te krijgen, maar hij zit hier wel heel mooi.
Kuipframe is uiteraard aangepast met het bochtje erin waar de verdamper nu aan hangt
[Afbeelding: WP_20171019_20_04_29_Rich.jpg]
dat je dan even 43 liter brandstof kan vullen is natuurlijk hardstikke fijn!

inmiddels heb ik de dagteller op 417 km staan en heb nog niet weer hoeven tanken, dus dat geeft een mooie actieradius!!! (kan ik zonder te tanken naar t AET volgende maand)

maar het allerfijnst is dat die op LPG gewoon echt mooier loopt dan op benzine (die carbs beginnen toch serieus allemaal wel een beetje oud te worden...)

https://www.facebook.com/EHE.bikes/videos/1711731128889267/

[Afbeelding: WP_20171026_18_24_55_Rich.jpg]
Dat heb je weer mooi gefixt, Erwin. :t
handige bliksem :t
Knap werk!
Thanks, maar zo ingewikkeld was t nu ook weer niet hoor
Dat ziet er weer mooi uit!

Ik zou zelf me pan ook wel op gas willen zetten. Heb mij er alleen nooit in verdiept en verwacht dat dat ook niet zo snel zou gebeurd!
Goed Bezig! :t
Als je op lpg rijdt zijn de tank bonnen altijd fijn.
Wij reden ook jaren op lpg met de gw1500 en dat kan vreemde reacties geven aan de pomp zeker in het buitenland.
mooi werk E maar als wij samen naar AET rijden zal je toch regelmatig moet stoppen zo dat ik kan tanken!!!
hahahaha _O-

© 2001-2018 Motor-Forum