Bekijk originele versie: Racen/vrij rijden op een ZX-10R!

Assen
quote:
MTFDarkEagle schreef op 25 april 2018 @ 09:58:
Doei Oma :W

Maandag eerste circuitdag gehad van het seizoen *O*

Ging wel redelijk. Hele dag droog gehouden, wat best fijn was. Moest in de ochtend wel banden wisselen; naar de Rosso3 set dus vandaar heb ik de eerste sessie gemist (slicks op koud asfalt... Mwua, dat leek me geen goed idee). Eerste keer weer van het seizoen dus de eerste sessie was enorm wennen weer. Toen 2:08 gereden. Was ook op spikkie nieuwe Rosso3 banden, dus rustig aan gedaan. Vervolg sessie (na de lunch) 2:04 gereden; de bovenverdieping was iets meer eraan gewend weer _O- . Vierde (en laatste sessie) rustig rond getokkeld. Ben er wel achter dat mijn stepjes écht te hoog staan. Ik kwam met mijn benenwerk niet uit. Ik zat erg veel uit m'n armen te doen, ik kon nauwelijks kracht zetten met mijn benen. Mijn vering vereist nog wel wat afstelling misschien.. Met name ingaan van de bocht zit er veel beweging in de voorkant; maar dit kan ook met mijn houding/voetenwerk te maken hebben.

[afbeelding]

Kijk, ziet er goed uit.

Ik was er er maandag ook.
Ook de eerste dag van het jaar. Eerste keer op assen, en eerste test van de bike na een hoop verbouwingen deze winter. :+

Na de eerste 2 1/2 sessie onder begeleiding de lijnen een beetje in me opgenomen te hebben. Daarna heeerlijk gestuurd op die geweldige baan. Was erg onder de indruk hoe stabiel de bike was en hoe veel vertrouwen hij gaf. Uiteindelijk ook een sbelste tijd van 2:04 gereden.

[Afbeelding: y4mYC2HAvYu3Ly1_t5j0GIIcV1Sxq0vyLFQOrOOUBVzEsct6VmGz6QHI-KHR0mZPrNOMmy90-Iodeb3Lm0z6SJALbsWMcvw09sq2g83oz5-IWQ5_LXmu_YvIUUOZ7x16szh3Xw1xFk36MAn2u8EMx-wv2VYD_re1-1rB0AlWO-dm0MWVtWFdZAOeqR8JwunYLInwqtzfEL-K62L2fjgphrLfw?width=2556&height=1438&cropmode=none]

[Afbeelding: y4m4TiFxfnSEQ9Y1DLsJRHXAjXmixHfiwJ7FjL7imySJwgw6cPf4xTJbKIZF3aLYUR5IfPSRmdbJxUULSeNa8yh9r-2uTE2TqSDtUujygsieuXEfO3NkjjTK45woX-vmuJb-3pjfjmeWDXFFidH6_d0fif-3YxUnBpCy3q1h_1VCYZA8NOkLAiCnR4qjXqR5Tbezyfy4xjredVjwilXjjGzLA?width=1962&height=1104&cropmode=none]

Een update voor de openings post komt er aan :Y. Nu klaar maken voor zolder aankomende maandag *O*
Nice, een droge dag Assen, wel een goed begin van het seizoen voor jullie dus *D .

Door MTFDarkEagle op vrijdag 27 april 2018 18:06

quote:
Tino_90 schreef op 27 april 2018 @ 13:20:
Nice, een droge dag Assen, wel een goed begin van het seizoen voor jullie dus *D .

Zeker :Y
17 mei gaan het weer gebeuren 8-)

Vandaag ook even met de voetsteun positie geprutst.. Stukkie omlaag en naar achteren - kiek'n of dat beter rijdt :) :]
quote:
Tino_90 schreef op 27 april 2018 @ 13:20:

Ja zeker, maandag naar zolder. Beetje aan het bidden dat we het dan droog houden
quote:
MTFDarkEagle schreef op 27 april 2018 @ 18:06:

[...]

Zeker :Y
17 mei gaan het weer gebeuren 8-)

Vandaag ook even met de voetsteun positie geprutst.. Stukkie omlaag en naar achteren - kiek'n of dat beter rijdt :) :]

Kijk goed bezig. Ken het probleem, dat ga je wel merken ;). Heb ze zelf ook naar achteren moeten zetten.
iemand interesse in een setje originele remklauwen van een 2005-6 zx6r + 2004-2007 zx10r inclusief remblokken en remleidingen?

gaat eraf wegens overstap naar monoblock

tevens ook ongebruikte ABM superbike kroonplaat liggen met stuurhouders. passend op de zx6r en zx10r !!

© 2001-2018 Motor-Forum