Bekijk originele versie: MASH

Ik heb vorig weekend m'n Mash 75 uit 2014 verkocht.

Blijft een leuk brommertje maar ik gebruikte 'm niet (naast de CB500X).

Alleen zit ik nu met 't volgend probleem: geen motor voor de Destinguished Gentlemen's Ride van volgend jaar ;) maar dat probleem lossen we dan wel op.
Wegwezen oma, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat met de Mash motoren en berijders m/v.
Ik ben namelijk aan het overwegen om een nieuwe Royal-Enfield Himalayan te kopen maar dat word me nogal afgeraden
hier op ons geliefde MF.
Vandaar dus mijn belangstelling voor de Mash (Adventure).
Zoals je eerder in dit topic kan lezen had ik als 1 van de 1e een Mash (Two Fifty 250) in Nederland (net geen 2 jaar geleden).

Maar vorige jaar kwam ik een Suzuki Intruder 250 in zeer goede staat tegen die ik al lang wilde hebben, dus de Mash ingeruild (niet omdat de Mash niet beviel dus).

Gisteren ben ik op de Motorbeurs in Utrecht geweest. De Mash Two Fifty 250 is inmiddels wat veranderd (minder naar mijn smaak geworden). Maar, de Black Seven 250 stond ernaast. Oh oh, wat vind ik die leuk zeg. In theorie mijn perfecte motor; de zit is (voor mij) beter en die was op de Two Fifty 250 al zeker niet slecht, heeft wel een toerenteller en t.o.v. het 2016 model zit er ABS en injectie op.

Ik zou zo de Black Seven 250 kopen, maar, ik zag ook een Benelli Tornado TNT 125 op de Motorbeurs...(zie ander topic).

© 2001-2018 Motor-Forum