Bekijk originele versie: Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Ik bedoel Dylan ;)

Door SilvijnSteffens op donderdag 24 maart 2016 09:44

quote:
martijnmoi schreef op 23 maart 2016 @ 20:10:

[...]

Oftewel ik moet hem eerst lief wakker knuffelen en dan ontbijd in de schuur geven?

Jou motor is een Duc in schaapskleren, maar wees niet ongerust. Een vrouw die aandacht nodig heeft is vaak een vrouw die weet wat ze wilt :]
Moguhhh
Avond
Avond broeder :W
Goeiemorgen :W
Hallo allen, Jaeger hier, aangenaam.

Ik had me al even voorgesteld in het D&G-topic, maar ik zag later pas dat er meerdere regiotopics zijn voor het noorden. Anyway, ik ben een stadjer, en op dit moment plof ik veel rond op een Suzuki GS500E (pekelfietsje). Maar bij mooi weer of lange ritten haal ik m'n K1200S wel eens uit de garage.

Qua forumactiviteiten ben ik voornamelijk een lezer. Maar om te compenseren maak ik relatief veel kilometers, haha. Ik rij regelmatig op de motor naar 't werk en vind het ook heerlijk om in het weekend een toeristisch ritje te maken, maar meestal rij ik alleen. Het lijkt me leuk om hier eens een paar tochtjes mee te pakken, of wat gelijkgestemden te ontmoeten om samen mee te rijden.

Met vriendelijke groet,
Jaeger

[Afbeelding: 12804775_455646584632791_9161395922740071012_n.jpg?oh=ab908244381030dc2109d0e3cbc42f59&oe=575062F9]
Welkom :W

Mooie K :Y

Door SilvijnSteffens op vrijdag 25 maart 2016 10:14

quote:
Jaeger schreef op 25 maart 2016 @ 09:14:

(...)

Met vriendelijke groet,
Jaeger

Welkom :W
quote:
Jaeger schreef op 25 maart 2016 @ 09:14:

Ik had me al even voorgesteld in het D&G-topic, maar ik zag later pas dat er meerdere regiotopics zijn voor het noorden. Anyway, ik ben een stadjer, en op dit moment plof ik veel rond op een Suzuki GS500E (pekelfietsje). Maar bij mooi weer of lange ritten haal ik m'n K1200S wel eens uit de garage.

Qua forumactiviteiten ben ik voornamelijk een lezer. Maar om te compenseren maak ik relatief veel kilometers, haha. Ik rij regelmatig op de motor naar 't werk en vind het ook heerlijk om in het weekend een toeristisch ritje te maken, maar meestal rij ik alleen. Het lijkt me leuk om hier eens een paar tochtjes mee te pakken, of wat gelijkgestemden te ontmoeten om samen mee te rijden.

Met vriendelijke groet,
Jaeger

[afbeelding]

Welkom in het leukste topic van Groningen !
:Z
De winter is voorbij, de overwinteringsauto mag weer weg.

Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er iemand die belang heeft bij een golfje? 1.6 75pk etcetcetc.. Pm maar bij interesse
quote:
martijnmoi schreef op 25 maart 2016 @ 19:18:
De winter is voorbij, de overwinteringsauto mag weer weg.

Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er iemand die belang heeft bij een golfje? 1.6 75pk etcetcetc.. Pm maar bij interesse

En dat vraag je in de lente op een motor forum :P
wie niet waagt, wie niet wint!
Dat is zo :)

Door YAMAHA 125 cc op vrijdag 25 maart 2016 20:28

quote:
martijnmoi schreef op 25 maart 2016 @ 19:59:
wie niet waagt, wie niet wint!

wie niet baart krijgt geen kind, :W Daan
quote:
YAMAHA 125 cc schreef op 25 maart 2016 @ 20:28:

[...]

wie niet baart krijgt geen kind, :W Daan

:W

_O-
Hou wordt mit leutje daan?
quote:
Bassjunky schreef op 25 maart 2016 @ 21:37:
Hou wordt mit leutje daan?

Met Gijs gaat het goed :Y
Hey Jeager, welkom!

@noost/daan, tjah wat zijn mooiemfotp's... Ik kan helaas geen linkjes plakken via de ipad maar denk datnik op sommige best trots mag zijn. Met een motor ben je vaak wel afhankelijk van de omgeving aangezien ze niet altijd beeldvullend zijn...,
Moguhhhh
Welkom Jaeger, mooie BMW!
Nog geen post's vandaag, goed teken want wat een weer buiten zeg! :] :}
Ja het was heerlijk weer :]

Morgen weer regen
Forumfreunde, HELP :(

Na een rondje lauwersoog klinkt mn blok als een houtversnipperaar...

Filmpje: (pas op voor de herrie)
https://youtu.be/lSaPABklxAo

© 2001-2017 Motor-Forum