Bekijk originele versie: Het grote Lidl/Aldi/Gamma/Action etc. topic deel 5

Door BikerOfAmsterdam op woensdag 30 maart 2016 08:41

[Afbeelding: G32IpbQ.png]
Mooie OP

Door BikerOfAmsterdam op woensdag 30 maart 2016 08:44

quote:

kort maar krachtig... hé
Donderdag is motordag bij de Lidl:

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?id=888&ar=2
Vanaf morgen hebben ze de rollen poetspapier ook weer in de aanbieding:

http://www.lidl.nl/nl/Off...n=showDetail&id=21786

Ideaal voor in de garage :)

Door Ghetto Bassie op woensdag 30 maart 2016 09:26

Volgpostje :W
Bij de action zag ik laats een Foam cleaner spuitbus. Iets met algemeen reinigen maar dan hip.
quote:
Furiousz schreef op 30 maart 2016 @ 09:04:
Vanaf morgen hebben ze de rollen poetspapier ook weer in de aanbieding:

http://www.lidl.nl/nl/Off...n=showDetail&id=21786

Ideaal voor in de garage :)

Hoe zit het met die kettingspray en Baufix motorreiniging sprays? Is dat wat?
quote:
terrorsource schreef op 30 maart 2016 @ 09:44:

[...]

Hoe zit het met die kettingspray en Baufix motorreiniging sprays? Is dat wat?

Speedwax is goedkoper bij de Action volgens mij en die werkt goed.

Kettingspray vind ik wat minder, is doorzichtig en vrij dun.

Denk dat ik zelf die reiniger voor de helm eens ga proberen. Kost elders al gauw 10€.

Door Disaster-Master op woensdag 30 maart 2016 10:18

Ze hebben weer een krik in de aanbieding voor weinig..
Ik had zo'n ding. Het voldoet. Daar is dan ook alles mee gezegd.
Maar ik heb dat ding gister weg gedaan.. Ruim 4 jaar oud en er dan nog 15 euro voor vangen *D
quote:
Disaster-Master schreef op 30 maart 2016 @ 10:18:
Ze hebben weer een krik in de aanbieding voor weinig..
Ik had zo'n ding. Het voldoet. Daar is dan ook alles mee gezegd.
Maar ik heb dat ding gister weg gedaan.. Ruim 4 jaar oud en er dan nog 15 euro voor vangen *D

Is het de aanbieding met of zonder assteunen? Prima krik voor thuis voor het geld ja, heb hem zowel voor de auto als voor de motor erg vaak gebruikt en hij voldoet prima.
Iemand ervaring met de 220v slagmoersleutel bij de lidl?
quote:
Sender schreef op 30 maart 2016 @ 10:10:

[...]

Speedwax is goedkoper bij de Action volgens mij en die werkt goed.

Kettingspray vind ik wat minder, is doorzichtig en vrij dun.

Denk dat ik zelf die reiniger voor de helm eens ga proberen. Kost elders al gauw 10€.

Wat is de toegevoegde waarde van een helmreiniger ten opzichte van een eenvoudige zeepsopje?
quote:
pegaso-rider schreef op 30 maart 2016 @ 11:22:

[...]

Wat is de toegevoegde waarde van een helmreiniger ten opzichte van een eenvoudige zeepsopje?

Makkelijk

Door Disaster-Master op woensdag 30 maart 2016 11:27

quote:
Erasmos schreef op 30 maart 2016 @ 10:32:

[...]

Is het de aanbieding met of zonder assteunen? Prima krik voor thuis voor het geld ja, heb hem zowel voor de auto als voor de motor erg vaak gebruikt en hij voldoet prima.

nee zonder steunen. 25 euro.
Ze hebben wel ook een stel as-steunen in de aanbieding. dacht 15 euro.. weet ik ff niet zeker...

Door Disaster-Master op woensdag 30 maart 2016 11:30

quote:
pegaso-rider schreef op 30 maart 2016 @ 11:22:

[...]

Oehh zo nou.
Ik was vorig jaar op de beurs, kocht een nieuwe Shoei helm. Korting kon niet. Maar kon wel een gratis bus helm reiniger krijgen. Was een spuitbus van Putoline. Verkoopprijs was iets van 9 euro ofzo. ikzo tegen die kerel; ja maar ik maak het thuis gewoon schoon met een doekje en wat dreft. Naaaaaa.. de verbazing rolde uit zn ogen zeg maar. Dat moest ik absoluuuut niet doen want weekmakers tasten de schaal aan etc. Het was naar zijn zegge echt uit den boze. Dus. tja. Dat zou de meerwaarde moeten zijn :)
quote:
Leyo schreef op 30 maart 2016 @ 10:35:
Iemand ervaring met de 220v slagmoersleutel bij de lidl?

Ben ik ook benieuwd naar.
quote:
Disaster-Master schreef op 30 maart 2016 @ 11:30:

[...]

Oehh zo nou.
Ik was vorig jaar op de beurs, kocht een nieuwe Shoei helm. Korting kon niet. Maar kon wel een gratis bus helm reiniger krijgen. Was een spuitbus van Putoline. Verkoopprijs was iets van 9 euro ofzo. ikzo tegen die kerel; ja maar ik maak het thuis gewoon schoon met een doekje en wat dreft. Naaaaaa.. de verbazing rolde uit zn ogen zeg maar. Dat moest ik absoluuuut niet doen want weekmakers tasten de schaal aan etc. Het was naar zijn zegge echt uit den boze. Dus. tja. Dat zou de meerwaarde moeten zijn :)

Bij dreft kan ik me dat nog enigszins voorstellen, dreft is ook uit den boze bij de wat serieuzere auto/motor wassers. Ik maak de helm aan de buitenkant eigenlijk alleen schoon met een vochtig doekje. Als hij echt vies zou zijn zou ik een beetje autowas-sop nemen of APC (all purpose cleaner). Dat kun je voor nog veel meer dingen gebruiken dan alleen voor de helm.

De binnenkant haal ik er af en toe uit en die maak ik schoon met gewone haarschampoo, weet niet of dit zo hoort maar het wordt er mooi schoon door en ruikt ook nog eens heel lekker *D
Alles is slecht voor je motor/uitrusting als er op de fles niet staat dat het voor motoren bedoeld is. Iets met wij van WC eend... Je hoeft het er niet uren op te laten zitten. Ik maak het ook schoon met dreft en het gaat al jaren goed. De helm is eerder afgeschreven dan dat de helm beschadigd wordt door Dreft :')
quote:
Insanity03 schreef op 30 maart 2016 @ 11:51:
Alles is slecht voor je motor/uitrusting als er op de fles niet staat dat het voor motoren bedoeld is. Iets met wij van WC eend... Je hoeft het er niet uren op te laten zitten. Ik maak het ook schoon met dreft en het gaat al jaren goed. De helm is eerder afgeschreven dan dat de helm beschadigd wordt door Dreft :')

Ja en nee.

Er zijn best wel wat spulletjes te koop vandaag de dag.

Dasty werkt echt als een tierelier, maar je moet het dus niet op elke plek op je motor gebruiken. En weten hoe je het gebruikt en waarvoor.

Er zijn middelen die redelijk snel je plastic vizier slopen. Er zijn ook middelen die het goed schoon maken, en er ook voor zorgen dat regen er gemakkelijk af loopt, en de binnenkant nauwelijks beslaat.
quote:

Morgen maar eens koekeloeren.
Ze waren hier net al aan het uitstallen.

Snel setje handschoenen meegenomen..
[Afbeelding: not this shit again.jpg]

nee hoor, geintje ;)
trauw folger.
Ik koop ook nooit iets bij de Lidlaldiactiongammacranenbroek.

Ahum, ahum. Stiekem post ik in dit topic om het te volgen en er af en soms toch een voordeeltje uit te kunnen halen.
Is maar een reserve setje. En ze zien er goed en stevig uit..

© 2001-2017 Motor-Forum