Bekijk originele versie: Het grote Lidl/Aldi/Gamma/Action etc. topic deel 5

een te beweeglijke helm wordt misschien ook pas vervelend bij een valpartij..
...ik had 4 jaar geleden al bij de Lidl zo'n Crivit systeemhelm gekocht voor op de quad,
heb er vorig jaar nog een aantal motorlessen mee gedaan, maar toen al gauw door dat
boven de 80km/h (en dat liep de quad net aan) toch geen succes was qua geluid...
Dus toen een andere gekocht, een Airoh in fluor geel, ook met zonnevizier, dus kon
mooi vergelijken, de toenmalige sluiting van het klapmechanisme was iets minder dan
de Airoh, maar heb vorige week toch even gekeken bij de Lidl.
Ik was verrast van de betere kwaliteit van de sluiting, een heel stuk steviger,
alleen de zonnevizier blijf ik te licht vinden, ik reed met de oude helm met roadview
bril en zonnevizier, vond het niet echt te donker.
Nu met de Airoh is de zonnevizier veel donkerder en laat minder UV door, dat is duidelijk
merkbaar....dat is in mijn ogen het enige minpuntje aan de Crivit helm
quote:
eddyh schreef op 04 april 2016 @ 13:25:
Zojuist de Motorchain spray opgehaald bij de Action!! *O*

Welke Action? De drie Actions in mijn omgeving hebben de kettingvet spuitbussen voor motoren als maanden niet meer helaas (wel voor de fiets).

Schappen zijn ook opgevuld met wat anders wat me doet denken dat het uit het assortiment is :/
quote:
MotorBaasje schreef op 05 april 2016 @ 22:17:

[...]

Welke Action? De drie Actions in mijn omgeving hebben de kettingvet spuitbussen voor motoren als maanden niet meer helaas (wel voor de fiets).

Schappen zijn ook opgevuld met wat anders wat me doet denken dat het uit het assortiment is :/

Jaa dat was hier ook zo, maar ik was van de week in Maarssen en toen lag er ook weer kettingspray voor de motor, heb toen een dure bus gekocht omdat ze hem niet hadden :X Misschien dat het voor hun een soort 'seizoen' product is. In Maarssen lagen ze er in ieder geval wel weer dus je zou nu nog eens kunnen kijken.
quote:

[...]

Dit was filiaal in Hoogeveen. Stonden er nog meer. Ook weer sinds kort, vorige week ben ik het namelijk niet tegengekomen.
Gister de ketting ermee ingespoten..
quote:

[...]

Heb m zelf ook vorig weekend gehaald in Haarlem.

Door Bandit1200Mike op woensdag 06 april 2016 17:27

Ik Vond vandaag een heus schijfremslot bij de action. Voelde opzicht ook nog best degelijk..

Iemand ervaring met die dingen?

Voor 8 euro wil ik best nog een extra beveiliging naast mijn stuurslot voor onderweg, neem je toch wat sneller mee dan die zware ketting..

Gr, Mike
quote:
Bandit1200Mike schreef op 06 april 2016 @ 17:27:
Ik Vond vandaag een heus schijfremslot bij de action. Voelde opzicht ook nog best degelijk..

Iemand ervaring met die dingen?

Voor 8 euro wil ik best nog een extra beveiliging naast mijn stuurslot voor onderweg, neem je toch wat sneller mee dan die zware ketting..

Gr, Mike

Die gaan roesten.
Ja dat doet mijn te dure ABUS slot ook als de beste

Door Burning Rubber op woensdag 06 april 2016 18:08

tvp. Had niet gemerkt dat het vorige deel vol was.
quote:
Burning Rubber schreef op 06 april 2016 @ 18:08:
tvp. Had niet gemerkt dat het vorige deel vol was.

ja burning, gotta keep on checking the cheap ass shit

Door Burning Rubber op woensdag 06 april 2016 21:57

quote:
DeRock schreef op 06 april 2016 @ 21:37:

[...]

ja burning, gotta keep on checking the cheap ass shit

Awwww. You noticed! :$
quote:
Slimmehenkie schreef op 06 april 2016 @ 07:56:

[...]
Misschien dat het voor hun een soort 'seizoen' product is. In Maarssen lagen ze er in ieder geval wel weer dus je zou nu nog eens kunnen kijken.

YESSSS, de kettingspray is er inderdaad weer! Geen heel schap meer vol, maar er stonden nu een bus of 10 naast de kettingspray voor fietsen. Gelijk maar 2 aangeschaft.
Goede dag,

Ik zag laatst bij de Action een fles wax en polish. Het gaat om de Techno car wax & polish.
Heeft iemand daar ervaring mee? Ik had vroeger een wax en polish in een, wat heel goed werkte, maar ben benieuwd naar dit product. Alvast bedankt!
quote:
badcat schreef op 09 april 2016 @ 01:53:
Goede dag,

Ik zag laatst bij de Action een fles wax en polish. Het gaat om de Techno car wax & polish.
Heeft iemand daar ervaring mee? Ik had vroeger een wax en polish in een, wat heel goed werkte, maar ben benieuwd naar dit product. Alvast bedankt!

Meuk is het niet kopen !
quote:
4strokerules schreef op 09 april 2016 @ 10:31:

[...]

Meuk is het niet kopen !

Oh daar heb je 4strokerules met zijn eeuwige strijd tegen alles wat niet overpriced is.
Ik gebruik op vier auto's al jaren speedwax van de Action, prima spul en het voordeel is dat je het ook onder lijsten etc kunt spuiten. Een auto van bijna vijf meter zet ik in een kwartier in de was en dat blijft zeker een half jaar waterafstotend.

Die polish/wax van de Action werkt ook goed, weinig mis mee.
quote:
Erasmos schreef op 09 april 2016 @ 12:04:

[...]

Oh daar heb je 4strokerules met zijn eeuwige strijd tegen alles wat niet overpriced is.

Eige ervaring jonguh. :Y
Meuk is het en meuk blijft het, als het leuk vind om iedere week je motert in de was te zetten dan is het bruikbaar want na die week is het alweer weg.
Wat weet jij nu van poetsen? _O-
Ik zei dat het een half jaar waterafstotend blijft, dat is 26 weken.

Watkannierekenenhe?
quote:
halflive schreef op 09 april 2016 @ 16:50:
Wat weet jij nu van poetsen? _O-

B|
quote:

Wat hep ik daar mee te maken. :P
quote:
zei dat het een half jaar waterafstotend blijft,

Staat dat dsing zeker in een verwarmde garage en komt nooit naar buiten. :W
quote:
dat is 26 weken.

Watkannierekenenhe?

:? Geen touw aan vast te knopen. :N
Ze staan buiten, op een na want dat is een klassieker, maar die gaat hooguit eenmaal per jaar in de was.

Zonder dollen, die Action wax is in mijn beleving beter dat die Turtle herrie.

Okee, er zijn betere spullen dan de Action meuk, maar die kosten 20 tot 60 maal zoveel en het blijft blik wat je poetst.
Even voordat jullie elkaar uit gaan maken voor rotte vis, heeft HanS het niet over SpeedWax en 4StrokeRules over wax en polish? Twee verschillende producten kunnen ook flink verschillende resultaten opleveren...
Ik gebruik die wax en polish ook al een tijdje en vind het fijner werken dan mijn flesje turtlewax. Ik ben geen poets guru ofzo, maar mijn motor blinkt mooi en het blijft best een tijdje zitten. (motor staat inderdaad wel binnen) Dus ik denk dat het voor de gemiddelde gebruiker voldoende is. Er zijn natuurlijk veel betere producten, maar ik ga geen 40-60 euro voor een beetje poetsmiddel uitgeven.

© 2001-2017 Motor-Forum