Bekijk originele versie: Het grote Lidl/Aldi/Gamma/Action etc. topic deel 5

Door Baron van Braaap op vrijdag 25 augustus 2017 19:35

Nee, link is niet goet.
:^ linkje is de link die je zelf kan gebruiken om hem te bewerken, niet om hen te delen.
Fixed:
https://www.youtube.com/watch?v=eNcZQkngMl0
quote:
Mr. R. schreef op 25 augustus 2017 @ 11:55:

[...]

Bedankt voor de tip..gelukkig had ik er van een tijdje geleden nog een aantal liggen via Ebay besteld kost geen drol daar duurt alleen een maand, en moet je vaak op de juiste naam komen.

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=eNcZQkngMl0 door hem waren ze nodig.

waarom waren ze door mij nodig dan ?
KReeg net een berichtje van de vriendin, ze hebben nu bij de Action van die vloertegels voor b.v. in een garage. Ik rij er zo even langs om te kijken of het wat is.
quote:
[-Tom-] schreef op 29 augustus 2017 @ 16:20:
KReeg net een berichtje van de vriendin, ze hebben nu bij de Action van die vloertegels voor b.v. in een garage. Ik rij er zo even langs om te kijken of het wat is.

En?
quote:

Mwa, mwa. Het is niet echt plastic ,maar meer van dat zachte foam (zoals yoga-matjes e.d.). EVA-foam o.i.d.. Weet niet of dat heel handig is in een garage
Als iemand nog een jethelmpje wil met de kleuren van de Italiaanse vlag erop dan moet je bij de LIDL zijn. Voor 20 euro een potje.
quote:
Arie-K100RS schreef op 18 augustus 2017 @ 22:49:
Ik zou even contact opnemen met Allshoes in Alkmaar de importeur van Grisport

quote:
ech wel schreef op 18 augustus 2017 @ 22:58:

[...]

Op zich een goede tip, ga ik doen, maar volgens mij gaat de verkoper over de garantie en niet de importeur.

Meneer Allshoes te Alkmaar reageert niet op mijn mail. :N :(

Vanochtend (maandag 11/9) een reactie, de vraag cq. klacht wordt doorgezet naar retourafdeling, afwachten dus maar :Y
quote:
IJzervreter schreef op 30 augustus 2017 @ 09:31:
Als iemand nog een jethelmpje wil met de kleuren van de Italiaanse vlag erop dan moet je bij de LIDL zijn. Voor 20 euro een potje.

Alleen maat S !? XL is er ook, maar dan een ander patroontje. En M is er helemaal niet :( (In de webb shop althans)
quote:
Silverarrow schreef op 02 oktober 2016 @ 20:32:
Binnenkort wil ik de ketting en kettingtandwielen van m'n ZZR600 vervangen. Ik kwam een kettingpons tegen op de site van de Praxis, is er iemand die al ervaring heeft met deze set?

Link!

Set lijkt veel op wat er op eBay aangeboden wordt.

Inmiddels bijna een jaar verder, maar misschien toch nog even terugkoppelen: bovenstaande set was waardeloos. Bij ontvangst schroefde het handvat al niet lekker in de pons en bij gebruik boog de insert in de pons meteen krom. Nieuw setje van +/- 60 euro gehaald bij een motorzaak in de buurt en het klinken was binnen 2 minuten geklaard.

De inserts in het goedkope setje leken slecht gehard of van een ander, minder goed hardbaar staalsoort.
https://www.gamma.nl/asso...-inrijklem/p/B457725?sg=b

Deze liggen nu bij Gamma in Rotterdam-Alexander met 70% korting. Kosten ze 30 euro.
Vandaag waren er nog 6 stuks beschikbaar.
quote:
BadSlipper schreef op 08 september 2017 @ 19:58:

[...]

Alleen maat S !? XL is er ook, maar dan een ander patroontje. En M is er helemaal niet :( (In de webb shop althans)

De S was zo groot als een M. _O- :Y
Ik las net deze review Tests en recensies: Rust converteren en primer van de action door Tonvo - Motor-Forum

Nu zitten mijn bochten op het moment goed in de hittebestendige verf, maar de staat van mijn motor kennende en met de pekel op komst is dit misschien een interessant goedje voor een mooie prijs. Voor de prijs van 1 busje hittebestendig koop je er vier van deze. 8-) Ik ga hem tzt testen.
quote:
rvh schreef op 16 september 2017 @ 18:18:
https://www.gamma.nl/asso...-inrijklem/p/B457725?sg=b

Deze liggen nu bij Gamma in Rotterdam-Alexander met 70% korting. Kosten ze 30 euro.
Vandaag waren er nog 6 stuks beschikbaar.

Tnx voor de tip, ik ga vanavond even hier in ARnhem kijken of ze ook met korting zijn 8-)
Woensdag 23-9 is er Bosch blauw bij de Aldi

https://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_2009_5_26357.html
quote:
[-Tom-] schreef op 18 september 2017 @ 09:37:

[...]

Tnx voor de tip, ik ga vanavond even hier in ARnhem kijken of ze ook met korting zijn 8-)

En?

Voor die centen ben ik ook wel in, maar R'dam is me te ver om ze op te halen.
Arnhem is te doen, maar ben te lui om te kijken, als jij toch gaat 8-) 8-)

Arnhem zuid = voorraad, Noord niet.
Apeldoorn en Deventer ook, maar goed, op de site staat niet of het met korting is.
quote:

Hier heb je alvast exact hetzelfde voor 3 euro meer aan je deur bezorgt ;)

https://www.gereedschapce...in-koffer-06019a8305.html
quote:
martin117 schreef op 18 september 2017 @ 13:24:

[...]

En?

Voor die centen ben ik ook wel in, maar R'dam is me te ver om ze op te halen.
Arnhem is te doen, maar ben te lui om te kijken, als jij toch gaat 8-) 8-)

Arnhem zuid = voorraad, Noord niet.
Apeldoorn en Deventer ook, maar goed, op de site staat niet of het met korting is.

Het is nog geen avond hè :P Noord is bij mij om de hoek, moet straks ff langs Nijmegen, en afhankelijk van de avondspits hop ik ff binnen bij de Gamma (en koop ik uiteraard de laatste op met 70% korting :+ 8-))
quote:
-Floris- schreef op 18 september 2017 @ 13:25:

[...]

Hier heb je alvast exact hetzelfde voor 3 euro meer aan je deur bezorgt ;)

https://www.gereedschapce...in-koffer-06019a8305.html

Maar dan heb je niet de voldoening dat je na voor dag en dauw je nest uit bent gegaan om het gevecht aan te gaan met huisvrouwen en AOW-ers om er eentje te bemachtigen...
quote:
Haakie schreef op 18 september 2017 @ 15:17:

[...]

Maar dan heb je niet de voldoening dat je na voor dag en dauw je nest uit bent gegaan om het gevecht aan te gaan met huisvrouwen en AOW-ers om er eentje te bemachtigen...

En er dan met HOBBY blauw uit te lopen .. _O-

Heb er een tijd geleden ook hobby blauwe slijptollen gekocht (De hele voorraad ` 2 stuks) :z
quote:

[...]

Gamma in breda gewoon de volle mep... niet te hard hopen dus.
Nou, ik kom net terug van de Gamma. Er lagen er 3, afgeprijsd met 35% korting, dus ik heb ze laten liggen!
quote:

[...]

Het is een beetje afhankelijk per filiaal hoe ze opruimen en wat ze opruimen.
Soms kun je ook extra korting krijgen, als je het maar gewoon brutaal vraagt bij de servicebalie. Helemaal als je dr meerdere zou willen voor bij op een aanhanger.

Ooit gedaan met een artikel waar ik toen in handelde. Nieuw: 89 euro, in de afprijshoek 35 euro. Gevraagd voor extra korting als ik alles nam: 25 euro.

En een week later stonden ze weer in de reclamefolder voor 89 euro :D :D :D
In arnhem krijg je maximaal 50% heb even gevraagd. 70 doen ze niet

© 2001-2017 Motor-Forum