Bekijk originele versie: Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

quote:
zo'n verhaal vereist wel een voor- en nafoto h :)

Dit was voor:
M-stuur en tot zeer kort ingekorte stelen zodat de grepen niet tegen de knippers aankwamen.
[Afbeelding: IMG_1218 (1024-768).jpg]

Het reed beter, maar ik vond het toch niet zo mooi uitzien.
Dus dit is het nu (weer)
Optisch hetzelfde als wat je kende, alleen nu met originele stelen ipv imi's.
[Afbeelding: unnamed (1).jpg]

Dit is dan verder het totaalplaatje weer, alleen met de achterste stelen iets korter dan op de foto zodat de knippers niet buiten de uitlaten uitsteken.
[Afbeelding: IMG_1162 (1024-768).jpg]
Ik heb ng een setje originele stelen op originele lengte liggen, dus misschien zet ik dat er wel weer eens op.
Op de foto's waren het nog lange imi's.

Dekseltje van voorste remvloeistofreservoir is inmiddels ook vervangen door een gloednieuwe originele.
En zo hobbyen we maar een beetje door. 8-)

Door ronvanderstelt op zondag 13 mei 2018 22:31

Ok 26 mei gaat in de agenda

Door Aussie-Tiger op maandag 14 mei 2018 10:18

Leuk of niet ?

http://www.bikebound.com/...aki-z1000-street-tracker/

Door BasOostveen op maandag 14 mei 2018 10:58

Het blok wel... Maar verder? Hmmmmm, niet mijn smaak. En dan ook nog noppenbanden bij een Zed?
Maar goed dat smaken enorm verschillen!
Ik heb een z1000st voorvork met T-stuk en kroonplaat en voorwiel met as en telleraandrijving liggen. Niet helemaal mooi maar niet kapot of krom of onbruikbaar. Kan opgehaald worden in Maastricht voor een kratje Jupiler. Foto voor de niet-kenners ..

;)

[Afbeelding: C989CCBF-33A8-4BAC-8A00-0CBCAAACF10B.jpeg]
quote:
mathh schreef op 14 mei 2018 @ 17:14:
Ik heb een z1000st voorvork met T-stuk en kroonplaat en voorwiel met as en telleraandrijving liggen. Niet helemaal mooi maar niet kapot of krom of onbruikbaar. Kan opgehaald worden in Maastricht voor een kratje Jupiler. Foto voor de niet-kenners ..

;)

[afbeelding]

Mooi aanbod :Y

Proost..... :P
ik ben op zoek naar de "cover fork" art.nr 440331029... Dat is het zwarte kapje met de Kawasaki naam dat bij een ST onder de koplamp gemonteerd zit.
quote:
mathh schreef op 14 mei 2018 @ 22:44:
ik ben op zoek naar de "cover fork" art.nr 440331029... Dat is het zwarte kapje met de Kawasaki naam dat bij een ST onder de koplamp gemonteerd zit.

Bij vintagekawasaki.com nog verkrijgbaar voor $ 65,00
quote:

Ja, ik heb er een paar gevonden maar dat ga ik niet betalen voor een plastic kappie. Mag natuurlijk zeer zeker gebruikt zijn..
quote:

ik kan ermee leven....maar dan wel met normale banden....beetje groter voorspatbord...en 4in1 uitlaat gaat het voor mij de betere kant op...
quote:

[Afbeelding: IMG_4190.jpg]

Heb deze liggen, maar komt niet van een st, denk van een z750
quote:
gpzguru schreef op 19 mei 2018 @ 12:48:

[...]

[afbeelding]

Heb deze liggen, maar komt niet van een st, denk van een z750

Zal waarschijnlijk smaller zijn maar misschien toch interessant. Mail me ff hoeveel je ervoor wilt hebben als je wilt.
Vanavond Mad Max I op Veronica.
Een flutfilm, maar wel met een prominente rol voor de Z1000. ;)
ergens rond 22:50

Door Aussie-Tiger op zaterdag 19 mei 2018 23:55

Flutfilm ? Cultfilm ! :]
Dat wel, maar smaken verschillen gelukkig.
Mooi weer vandaag. Naar buiten met die Zeds!
:]

© 2001-2018 Motor-Forum