Bekijk originele versie: Het MT-07 Tracer topic - deel I

toevallig mijn startknop wilde ook niet meer makkelijk terug, bij 1 lesmotor ook, wat wd 40 hielp al wat maar zou best het veertje kunnen zijn, zou het de kou zijn?
Mijn startknop komt ook niet meer vanzelf terug. is dus problematisch verschijnsel op de MT-07
Gisteren de mistlampen gemonteerd. Had bij aankoop van de babytracer er voor 600€ accessoires bijgekregen, oa de mistlampbeugels.
Gezien de PIAA Yamaha reteduur bleek te zijn, +500€ voor setje H4 lichtjes. Op Banggood gezocht voor Hi Power led reflectors. Zijn er met een stroboscoop functie, wat op zich wel leuk is om door de files te ploeteren. Het babytracer'ke heeft er nu de uitstraling van een supertoerder meegekregen :-)
Nu nog het geluid wat bijwerken in 2018 en setje betere banden.
Beste wensen voor 2018
Gisteren de stroboscoop leds getest in de file 's morgens en 's avonds, dat werkt dus echt. Buiten een enkele uitzonderlijke klojo maakte de filekudde netjes ruimte.
Blijft natuurlijk niet zonder risico, de dood ligt altijd op de loer
foto/video/linkje van de led's?
quote:
motorfret schreef op 10 januari 2018 @ 17:06:
foto/video/linkje van de led's?

Heb geen helmetcam, maar wil wel eens een static vid maken.
quote:
vortex155 schreef op 09 januari 2018 @ 15:42:
Gisteren de stroboscoop leds getest in de file 's morgens en 's avonds, dat werkt dus echt. Buiten een enkele uitzonderlijke klojo maakte de filekudde netjes ruimte.
Blijft natuurlijk niet zonder risico, de dood ligt altijd op de loer

Leuk, maar vraag eens na wat zo een truucje tegenwoordig kost als de lange arm je daarmee ziet rijden. Vroeger eens op een Volvo V70 aangezet op een parkeerplaats en de sympathieke mannen kwamen me ff vertellen wat zo‘n grapje kost ..... meteen daarmee gestopt.. En dat was meer dan 10 jaar geleden ...
Dat ze ruimte maken komt (denk ik )omdat het lijkt op het groot/dimlicht signaal wat de hulpdiensten voeren met zwaailichten aan. Nu schrikken ze nog en maken ze ruimte...
Ben al paar keer politie voertuigen voorbij gereden in de file. Het is geen blauw licht he, dat is strafbaar. Gewoon helder wit flashlight.
https://photos.app.goo.gl/WzhAg2ZW6Glak8Gu1
quote:
vortex155 schreef op 16 januari 2018 @ 15:34:
Ben al paar keer politie voertuigen voorbij gereden in de file. Het is geen blauw licht he, dat is strafbaar. Gewoon helder wit flashlight.
https://photos.app.goo.gl/WzhAg2ZW6Glak8Gu1

Tsja, dan heb je geluk gehad, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet. De kleur is niet belangrijk ... Ff googelen:

Artikel 5.4.64
Motorfietsen en zijspanwagens verbonden aan motorfietsen mogen, met uitzondering van groot licht, niet zijn voorzien van verblindende lichten.
Motorfietsen en zijspanwagens verbonden aan motorfietsen mogen, met uitzondering van de richtingaanwijzers en de waarschuwingsknipperlichten, niet zijn voorzien van knipperende lichten.
Het tweede lid is niet van toepassing op motorfietsen en zijspanwagens verbonden aan motorfietsen in gebruik bij de in artikel 29, eerste lid, en artikel 30b van het RVV 1990 bedoelde diensten.

Het mag zelfs niet bij fietsen.

© 2001-2018 Motor-Forum