Bekijk originele versie: #VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Mijn vorige (VTEC) is bij 42500 gecontroleerd (alleen de gewone kleppen) en weer dichtgeschroefd en bij 75k volledig en toen is er 1 uitlaatklep gesteld.
Dat was nog niet noodzakelijk maar als je toch bezig bent kan je het beter we meteen helemaal goed zetten.
Hi allemaal,

Na twee jaar op mijn ZX10R te rijden ga ik die omvormen naar circuit motor en moet er dus een tweede motor komen waarmee ik ga reizen/"touren op zondag".

Nu veel zoeken/denken kom ik toch weer uit op mijn eerste motor, de VFR750, of een VFR800 (i.v.m. budget t/m 2000). Toen ik mijn VFR750 net had was de SR ontploft (was de originele zonder koelvinnen toen nog en onder garantie vervangen). Zijn er SR/Kabelboom sets die de SR meer in de rijwind plaatsen voor betere koeling? Of is zoiets altijd eigen-fabriek werk? (Kan ik wel zelf fabrieken, maar als zoiets voor een redelijke prijs zo te koop is is het net wat fijner).

Bvd :)
Beter koop je een modernere SR met mosfets, die worden niet zo warm als het originele spul
quote:
Maegrim schreef op 31 augustus 2017 @ 14:45:
Beter koop je een modernere SR met mosfets, die worden niet zo warm als het originele spul

Check! Nog beter :)
Komen die van een ander type motor af? Adapter kabelboom of iets dergelijks nodig?
De mijne komt bij http://motoelectrical.co.uk/ vandaan, gewoon nieuw en plug & play
quote:
Teake schreef op 01 augustus 2017 @ 07:36:

[...]

Toch wel hoor, ik heb er zelf ook zo een gehad.[afbeelding]

En ik heb 'm nog ! Heb Taeke er wel eens mee 'achterna gezeten' met Johan's beroemde rit rond Zwolle *O*

[Afbeelding: Nieuw hier]
Mooooii!!! :Y :t
Ja écht een supermooi ding!
Kwijl kwijl kwijl
quote:
Teake schreef op 13 september 2017 @ 21:53:
Ja écht een supermooi ding!
Kwijl kwijl kwijl

Nou ja, nieuw is ie niet... maar al jaren verliefd op ;-)

[Afbeelding: Ad VFR]

© 2001-2017 Motor-Forum