Bekijk originele versie: Jerryt's eigenbouw deel 9.

Had nog best een weekje willen blijven hoor,nog niet alles gezien. :N
Wat zijn die Engelsen toch een vriendelijk en gastvrijvolkje,niet te geloven.
Als Nederlander is je referentie natuurlijk een beetje off..
Het zijn net Duitsers.

Door TeamHeronSuzuki op maandag 30 mei 2016 08:56

Ik kwam deze ook nog tegen op het interweb, erg mooi weer :} :}
http://www.rzrd500.com/50...topic.php?f=7&t=14071
quote:

Dat vind ik nou leuk om te zien hoe een Jerryt frame en brug word afgebouwd!Bedankt voor de link. :}

Door TeamHeronSuzuki op maandag 30 mei 2016 11:48

Wolfgang kan er wat van dus deze wordt zeker mooi!
Heb de beste man helemaal niet gezien,de onderdelen zijn op een pallet hierheen gestuurd en het spul(met Jerryt frame en brug)is weer netjes opgehaald door de vervoerders. :+
Moet zeggen dat Wolfgang het prima met veel documentatie had verwoord wat die precies wilde. :Y
Hier gaat die zeker beter van sturen t.o.v. die originele kauwgomballenbrug. *O* [Afbeelding: IMG_1382.JPG]
quote:
jerryt schreef op 31 mei 2016 @ 17:03:
Hier gaat die zeker beter van sturen t.o.v. die originele kauwgomballenbrug. *O* [afbeelding]

Maar dan zou ik er ook een paar echte schokkers in zetten. :]
Is de brug ook iets langer als orgineel?
Dit zijn fietspompen ja. :+
Brug is de originele lengte.
De schokbrekers die ik er normaal op heb komen van een zephyr1100, waren aan een nieuw likje verf toe vandaar de 'fietspompen'. ;) [Afbeelding: PICT0909.jpg]
mooie vooruitgang hoor die nieuwe achterbrug, staat hem goed met die klassieke dubbel schokbreker en originele velg
Je verwoord precies wat mij ook voor ogen stond, de ori achterbrug vondt ik te iel neffens de rest van de motor. Bijkomend voordeel van de nieuwe brug (buiten de looks en ongetwijfeld stijvere constructie) zijn de excenters, vindt ik een stuk handiger als de oude manier van kettingverstellen.
De nieuwe achterbrug past inderdaad mooi in het geheel. Je zou het tijdsorigineel kunnen noemen.

Door TeamHeronSuzuki op woensdag 01 juni 2016 11:39

quote:
jerryt schreef op 30 mei 2016 @ 16:47:
Heb de beste man helemaal niet gezien,de onderdelen zijn op een pallet hierheen gestuurd en het spul(met Jerryt frame en brug)is weer netjes opgehaald door de vervoerders. :+
Moet zeggen dat Wolfgang het prima met veel documentatie had verwoord wat die precies wilde. :Y

Een paar andere motoren van zijn hand
[Afbeelding: attachment.php?attachmentid=2754&d=1375648120]

[Afbeelding: RD-500-by-Wolfgang-Hromada-15.jpg]
Zo we zijn weer behouden thuisgekomen, ben erg content met de nieuwe brug. Gerard, bedankt mooi staaltje vakmanschap! :} [Afbeelding: PICT0139.jpg]
[Afbeelding: PICT0136.jpg][Afbeelding: PICT0138.jpg]
Graag gedaan en we horen wel wanneer de andere fiets aan de beurt is. :+
Sssst, moeders is hier nog maar net aan gewend..... ;)
Haha,koop jij voor haar een tjopper en bestel jij nog een brug!Allemaal blij. _O-
quote:
jerryt schreef op 01 juni 2016 @ 17:57:

Haha,koop jij voor haar een tjopper en bestel jij nog een brug!Allemaal blij. _O-

Ouwe opruier, zijn er in ieder geval 2 blij bedoel je zeker! Gaat niet gebeuren, die tjopper komt er niet eerder als ik er niet meer ben. })
quote:
gpzguru schreef op 01 juni 2016 @ 19:35:

[...]

Ouwe opruier, zijn er in ieder geval 2 blij bedoel je zeker! Gaat niet gebeuren, die tjopper komt er niet eerder als ik er niet meer ben. })

Let op wat je zegt, ook dat kost niet veel meer tegenwoordig :o
Precies,heb gisteren ook al tegen hem gezegd:goed achter om kijken als je de trap afloopt! _O-
Goedemorgen
Effe een kleine update,momemteel met een laaaaaaange brug bezig voor een Blackbird Straightliner.
Komt gelukkig ook nog een buizenbrace onder,toch wat rond. :+
piccie erbij[Afbeelding: IMG_1383.JPG]
Wat is het praktisch nut daar van?

© 2001-2017 Motor-Forum