Bekijk originele versie: Jerryt's eigenbouw deel 9.

Gewoon,omdat het kan. :+
Niets ?
ik denk dan vaak aan `angsthazen` die hem dan alleen open durven draaien ? :X
Met bochten pakken krijg je geen chicks. Die vallen alleen op de badboys die burnouts doen en dan als een oud vrouwtje door de bocht gaan.
quote:
smeck schreef op 06 juni 2016 @ 17:57:
Met bochten pakken krijg je geen chicks. Die vallen alleen op de badboys die burnouts doen en dan als een oud vrouwtje door de bocht gaan.

Aha` dank u, weer wat geleerd , ik maar denken waar ligt het toch aan? , maar nu weet ik het .. _O-
quote:
Mach 4 schreef op 06 juni 2016 @ 18:10:

[...]

Aha` dank u, weer wat geleerd , ik maar denken waar ligt het toch aan? , maar nu weet ik het .. _O-

Kijk hier het bewijs, lengte is wel belangrijk
Ach,ieder zijn ding en de baas heeft ook nog een dikke supermotard en als er iets is wat echt stuurt dan is dat het wel. *O*
Morgen kan de lange er uit en afgetigd worden. :+ [Afbeelding: IMG_1384.JPG]
Het maakt hem wel lllaaaannggg ;)
quote:
jerryt schreef op 08 juni 2016 @ 12:41:
Ach,ieder zijn ding en de baas heeft ook nog een dikke supermotard en als er iets is wat echt stuurt dan is dat het wel. *O*
Morgen kan de lange er uit en afgetigd worden. :+ [afbeelding]

Vind nu een black bird opeens een geweldige fiets.
Mooi gedaan weer Gerard. *O* ;)
Dank vriend. :}
Hij ligt klaar om af te bakken maar eerst maar met het vrouwtje te motorrijden,tis nog mooi weer! *O*
Mooi werk weer jerry

(tevens volgpost)
Mogguh
Brugje kan naar de coater. *O* [Afbeelding: IMG_1385.JPG]
Even niet gekeken en meteen een vracht kijk/leeswerk, je bent nog steeds goed bezig Gerard🙏
Gaat hier gewoon door uiteraard,morgen met een alu caferacertank voor een cb750 beginnen. *O*
CB750 tank in aanbouw.
Mijn lederen customzadeltje voor de Hypert is weer onderweg van Nopperland naar Friesland! *O*
Ben benieuwd hoe het staat(en zit) *D
De zadeltjes voor de Triple die die gemaakt heeft zitten super!Zeer content mee. *O*
[Afbeelding: IMG_1389.JPG]
[Afbeelding: 4882b0266427a6ff172a28c3a9425d60]

sittuh vouwtuh wieluh ondur...
Gisteren het prachtige lederen customzadel uit Belgenland binnen gekregen voor de Hypert! *O*
Zeer content mee,ziet er geweldig uit en zit ook nog eens fantastich,Nopper bedankt! :} [Afbeelding: IMG_1391.JPG]
Wat een vakman. *O* [Afbeelding: IMG_1392.JPG]
quote:
jerryt schreef op 19 juni 2016 @ 11:34:
Gisteren het prachtige lederen customzadel uit Belgenland binnen gekregen voor de Hypert! *O*
Zeer content mee,ziet er geweldig uit en zit ook nog eens fantastich,Nopper bedankt! :} [afbeelding]

Dat hele beest ziet er geweldig uit incl zadel natuurlijk. *O*
Nog rijden vandaag :?
Dank vriend. :+
Nu eerst effe te varen met het spul hier,bootje schoongemaakt en de tank volgeknikkert. :)
Mooi zadeltje G :9~ zou ook wel iets voor de Nuda zijn zoiets moois :Y

Door Knutselsmurf2 op zondag 19 juni 2016 22:09

Gerard, ik heb niet zo veel kijk op Streetfighters en Hyperts, maar volgens mij is dit hetzelfde frame/blok, dus motor.
[Afbeelding: 2015_ducati_umc-038_hyper_scrambler_5.jpg]
quote:
Knutselsmurf2 schreef op 19 juni 2016 @ 22:09:
Gerard, ik heb niet zo veel kijk op Streetfighters en Hyperts, maar volgens mij is dit hetzelfde frame/blok, dus motor.
[afbeelding]

:N :N :N :N :N 900ss is een 2 klepper .. ;)

http://www.bikeexif.com/custom-rumble-ducati
Is overduidelijk een ander frame ;)
Die fiets is op basis van een scrambler

Door Knutselsmurf2 op zondag 19 juni 2016 23:21

Inderdaad, nu zie ik het ook, ik heb daar dus echt geen kijk op. Rood frame, twee ophangpunten op het blok, achterbrug aan het blok Zag een aantal overeenkomsten, maar is toch weer heel anders.

© 2001-2017 Motor-Forum