Bekijk originele versie: Jerryt's eigenbouw deel 9.

quote:
jerryt schreef op 19 juni 2016 @ 11:34:
Gisteren het prachtige lederen customzadel uit Belgenland binnen gekregen voor de Hypert! *O*
Zeer content mee,ziet er geweldig uit en zit ook nog eens fantastich,Nopper bedankt! :} [afbeelding]

8-) 8-)
quote:

Zeker weten G, ziet er super netjes uit. Misschien ook wel wat voor mijn Duc. O-)
Hee` Gerard , welke Spuiterij bij ons in de buurt is goed als motorspuiter ?
Ik bedoel goed en betaalbaar ...

nmvt.
Goedemorgen

De Blackbird straightliner weer op de brug,zit nu Hyperpro veren rondom en het centrale remsysteem is vervangen door een conventionele remset van Hell.Nu nog een kettingscherm fabriceren(tbv keuren)en dan kan die de deur weer uit.Ben benieuwd hoe dit rijd,eind van de dag maar effe proberen.
Effe een piccie zonder de grote kachelpijpen,issie mooier. O-) [Afbeelding: IMG_1394.JPG]
Outdoorpiccie :+
Net even de straat op en neer geweest en valt me ook nog mee kwa sturen. O-)
De baas heeft hem net opgehaalt,zo blij as een kind! *O* [Afbeelding: IMG_1396.JPG]
Toch wel een wheelie gemaakt he!
zo met dempers erop enz ziet t er nie slecht uit ;)
quote:
jerryt schreef op 22 juni 2016 @ 16:04:
Outdoorpiccie :+
Net even de straat op en neer geweest en valt me ook nog mee kwa sturen. O-)
De baas heeft hem net opgehaalt,zo blij as een kind! *O* [afbeelding]

Straat op en neer is gewoon recht toe recht aan en dat is ideaal met zo'n onafgeveerdgewichtverdubbelaar ! :]
quote:
kornfed schreef op 22 juni 2016 @ 17:52:
Toch wel een wheelie gemaakt he!

😩dat gaat met deze wielbasis niet meer lukken😁
quote:
vdM-Racing schreef op 22 juni 2016 @ 19:46:
zo met dempers erop enz ziet t er nie slecht uit ;)

Hij kan het zeker hebben kwa lijn en lengte👍
quote:
Kwajesaki schreef op 22 juni 2016 @ 20:03:

[...]

Straat op en neer is gewoon recht toe recht aan en dat is ideaal met zo'n onafgeveerdgewichtverdubbelaar ! :]

De eerste zwarte strepen zijn al gezet hoor ik net van de baas😄
quote:
jerryt schreef op 22 juni 2016 @ 20:38:

[...]

😩dat gaat met deze wielbasis niet meer lukken😁

Hoezo gaat dat niet meer lukken met deze wielbasis.. Kwestie van oefenen :P
Even een piccie van mijn plaatgereedschap,werd mij via PM de vraag gestelt wat ik daarvoor gebruik. O-) En uiteraard het Engelse wiel,die is onmisbaar![Afbeelding: IMG_1397.JPG]
quote:
jerryt schreef op 23 juni 2016 @ 08:21:
Even een piccie van mijn plaatgereedschap,werd mij via PM de vraag gestelt wat ik daarvoor gebruik. O-) En uiteraard het Engelse wiel,die is onmisbaar![afbeelding]

Zie ook wel eens van die leren zakken gevuld met zand waar ze iets in kunnen bollen . :]
Ook gehad,ik vond het niks,dit voldoed mij veel beter. :+
Er leiden meer wegen naar Rome uiteraard.
Ja dit is echte "hardware ".
Effe een test[Afbeelding: image.jpg]
quote:

Ja, inderdaad op de kop :+
Bisontix test of zo ? ..
iPad van de zoon over genomen,werkt effe anders dan de laptop😇
Hoi Jerryt, ik volg je forum(s) al een tijdje en ik vind je werk super! Maar ik heb een vraagje; waar heb je dit en met name het framebouwen geleerd? ik neem aan dat je dat niet door schade en schande heb geleerd 😉
quote:
jerryt schreef op 23 juni 2016 @ 20:31:
iPad van de zoon over genomen,werkt effe anders dan de laptop😇

Laptop op de kop ziet iedereen :+
quote:
Carramba86 schreef op 24 juni 2016 @ 12:00:
Hoi Jerryt, ik volg je forum(s) al een tijdje en ik vind je werk super! Maar ik heb een vraagje; waar heb je dit en met name het framebouwen geleerd? ik neem aan dat je dat niet door schade en schande heb geleerd 😉

Wat late reactie maar better let dan net!
Dank voor de complimenten,wat framebouw betreft is het zeker zelf aangeleerd.Gewoon een combinatie van (friese ;) ) logica/al een goede basis wat metaalbewerking en lassen betreft/beetje lef/meten(nog eens meten)/kijken en passie voor motoren en de bouw daar van. :+
Er is deze week ingrediŽnten gebracht voor een klassieke MV agusta met F4 blok.Word een complete frame/brug en alu tank e.d.voor gemaakt. *O*
Prachtig project weer maar gaat even tijd kosten want MOET(van de baas :+ ) binnenkort ook met buitenkant huis(houtwerk) bezig want dat is al een paar jaar door geschoven en zitten hier en daar slechte stukken bij. :X
Alleen rust kan U redden!
quote:
jerryt schreef op 26 juni 2016 @ 10:44:

[...]

Wat late reactie maar better let dan net!
Dank voor de complimenten,wat framebouw betreft is het zeker zelf aangeleerd.Gewoon een combinatie van (friese ;) ) logica/al een goede basis wat metaalbewerking en lassen betreft/beetje lef/meten(nog eens meten)/kijken en passie voor motoren en de bouw daar van. :+
Er is deze week ingrediŽnten gebracht voor een klassieke MV agusta met F4 blok.Word een complete frame/brug en alu tank e.d.voor gemaakt. *O*
Prachtig project weer maar gaat even tijd kosten want MOET(van de baas :+ ) binnenkort ook met buitenkant huis(houtwerk) bezig want dat is al een paar jaar door geschoven en zitten hier en daar slechte stukken bij. :X
Alleen rust kan U redden!

[Afbeelding: Naamloos.jpg]

Topspul :P
Gaaf zo'n F4 project👍, Is er geen schilder die zijn motor wil laten verbouwen....lekker ouderwetse ruilhandel....bovendien is schilderen echt K.Twerk😅....vooral de voorbereiding dan😡

© 2001-2017 Motor-Forum