Bekijk originele versie: 'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

quote:
Ectholian schreef op 05 september 2017 @ 11:54:
Iemand nog een leuke route liggen in de buurt van Utrechtse Heuvelrug? Snelle bochten een pre :)

Die van mij zijn gedateerd kwam ik laatst achter.. en weinig snelle bochten, maar vooral kleine weggetjes. Ff googlen of op die route sites kijken ;)
Ik heb Caun een berichtje gedaan.
Sinds vorige maand woon ik in (een van de weinige?) studentenhuizen van Stadshagen.
Voor de deur staat een GSX400e uit '85 die ik nog wel eens uit wil laten over de dijken ;)
Een foto bij Hasselt is het niet geworden (ik zag het niet zo zitten om m'n motor op dat zand/grind zooitje te parkeren), dus voor nu is het ff een foto'tje iets verderop.

[Afbeelding: 21557781_1387938434654808_3865906724509043138_n.jpg?oh=cff47337917f7cd5168034b6feac0200&oe=5A50212D]

Hier nog met (voor mij) te kleine spiegels, en de (beugel voor de) topkoffer ontbreekt nog, die komt er pas weer op als-ie weer netjes zwart is :)
Mooie foto Martin, alleen aan de verkeerde kant van het Zwartewater! Koolrapen-stad! *D

Mooie fiets trouwens. Heb ook nog wel gekeken naar een Div 900. :t
Thanks, ik had al een tijdje een Div900 op het oog, ik heb deze nu bijna een jaar en er door verschillende omstandigheden nog maar weinig op kunnen rijden. Deze heeft nu 116.000km op de teller, maar daar merk ik (behalve dat er speling op het balhoofd zit en hij dus aan nieuwe lagers toe is) eigenlijk helemaal niks van :)
quote:
Destruction86 schreef op 11 september 2017 @ 22:03:
Een foto bij Hasselt is het niet geworden (ik zag het niet zo zitten om m'n motor op dat zand/grind zooitje te parkeren), dus voor nu is het ff een foto'tje iets verderop.

[afbeelding]

Hier nog met (voor mij) te kleine spiegels, en de (beugel voor de) topkoffer ontbreekt nog, die komt er pas weer op als-ie weer netjes zwart is :)

Ik heb voor een dollar of wat uit china zo'n standaard verbreder laten komen.. werkt perfect en rvs boutjes dus roest niet.
[Afbeelding: 8500078_S1RR_gr_jpg_57.jpg]
Nah, ik maak daar wel een foto zodra er weer een normaal wegdek ligt ;)

© 2001-2017 Motor-Forum