Bekijk originele versie: Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

Door Saluti di Monstro op donderdag 23 juni 2016 05:59

Gisteren niet mijn monster op kunnen halen... stond 3 uur vast op de afsluitdijk (friese zijde) ri NH. Had 2 uurtjes eerder vrij genomen om zeker op tijd te zijn... maar :N het is helaas niet gelukt... "sluisprobleempje"

Nu zaterdagochtend vroeg maar, dan ga ik weer duuccen :]

Tropisch nachie zeg...
quote:
Saluti di Monstro schreef op 23 juni 2016 @ 05:59:
Gisteren niet mijn monster op kunnen halen... stond 3 uur vast op de afsluitdijk (friese zijde) ri NH. Had 2 uurtjes eerder vrij genomen om zeker op tijd te zijn... maar :N het is helaas niet gelukt... "sluisprobleempje"

Nu zaterdagochtend vroeg maar, dan ga ik weer duuccen :]

Tropisch nachie zeg...

Zag het gisteren bij hart van Nederland :+ het is ff warm en de boel werkt gelijk niet meer. |(

Door Saluti di Monstro op donderdag 23 juni 2016 18:19

quote:
monster ed schreef op 23 juni 2016 @ 07:18:

[...]

Zag het gisteren bij hart van Nederland :+ het is ff warm en de boel werkt gelijk niet meer. |(

Gelukkig is het gisteren maar 3 x gebeurd (een ezel ?) en volgens het NOS deelde de brandweer water uit ??? Nou ik heb niets gezien (ja links en rechts van me genoeg...) en stond vrij vooraan. We hebben zelf al initiatief genomen en de ca. 70 auto's gecontroleerd op kids en oudere mensen en de beschikbaarheid van water.

3 uur is lang hoor... ik had een half flesje lauw water.. en ben bij Den Oever de eerste benzinepomp binnen gereden

Door Saluti di Monstro op zondag 26 juni 2016 20:48

http://www.ilducatista.co...-bike-ordered-by.html?m=0
quote:

Leuk uitlaatje
quote:

:? |( |( :r

Door MonSter 1000s Dark op woensdag 29 juni 2016 19:18

Het is ook niet helemaal mijn ding.
Ik vind het een afzichtelijk ding :X
Doel meer op de herrie die uit het ding zal komen.

Vind het zadel/achterkantje overigens totaal niet mooi.
Zoveel customized.... En dan de standaard spiegels erop houden..... |( |( :o _O- _O-
quote:
JUST____me schreef op 29 juni 2016 @ 23:08:
Zoveel customized.... En dan de standaard spiegels erop houden..... |( |( :o _O- _O-

Zijn niet verkeerd hoor voor standaard spiegels 8-)
quote:
Sender schreef op 29 juni 2016 @ 23:31:

[...]

Zijn niet verkeerd hoor voor standaard spiegels 8-)

True that.... Voor standaard spiegels. Bij mij zijn ze eraf.
quote:
Goldenlady schreef op 29 juni 2016 @ 21:33:
Ik vind het een afzichtelijk ding :X

:Y
quote:

Hoe was den Eifel?
quote:
Scratch schreef op 30 juni 2016 @ 15:33:

[...]

Hoe was den Eifel?

Zijn een dag eerder naar huis gegaan vanwege sh..t weer. :(
In september maar een herkansing :+

Door Saluti di Monstro op donderdag 30 juni 2016 19:05

quote:

Heb nog steeds dit setje te koop... niemand interesse ?

Uitgegeven (apparel catalogus 2010) Ducati kleding, het hangt nog steeds nieuw in de kast. Helm (nolan) is Large en jack (dainese) is 54

Door duc 750 ssex ie op maandag 04 juli 2016 10:54

Volgende week zaterdag een dagje lelystad geboekt, welke bandenspanning gebruiken jullie op het circuit? Ik denk zelf aan 2.2 voor en 2 achter in de Bridgestone s20evo's, koud gemeten. Hebben jullie tips?
quote:
duc 750 ssex ie schreef op 04 juli 2016 @ 10:54:
Volgende week zaterdag een dagje lelystad geboekt, welke bandenspanning gebruiken jullie op het circuit? Ik denk zelf aan 2.2 voor en 2 achter in de Bridgestone s20evo's, koud gemeten. Hebben jullie tips?

Niet echt nodig om spanning te verlagen anders is 2.2 zowel voor en achter een goed uitgangspunt.
quote:
duc 750 ssex ie schreef op 04 juli 2016 @ 10:54:

Ik rij met dezelfde bandenspanning als op straat, in mijn geval 2.5 om 2.5 en dat is volgens het boekje ;)

Door duc 750 ssex ie op dinsdag 05 juli 2016 22:18

Dank julie wel. Sender die 2.2 meet je die koud of warm. Las dat de Bridgestone mensen ze warm op 2.5 houden. Meet jij em koud op 2.2? Heb jij trouwens wel is met je appie op zandvoort gereden met open piepen? ze geven 89 db aan. Gaat dat goed komen?
quote:
duc 750 ssex ie schreef op 05 juli 2016 @ 22:18:
Dank julie wel. Sender die 2.2 meet je die koud of warm. Las dat de Bridgestone mensen ze warm op 2.5 houden. Meet jij em koud op 2.2? Heb jij trouwens wel is met je appie op zandvoort gereden met open piepen? ze geven 89 db aan. Gaat dat goed komen?

Ja ik meet ze altijd koud.
Bridgestone mensen moet je vergeten.

Op mijn Appie zit de originele demper dus geen problemen met geluid.
Als je een DB killer in je uitlaat hebt ook niet.
Waarom gaat iedereen de bandenspanning verlagen als ze op een circuitje gaan rijden?
niet iedereen hoor :P
quote:
Scratch schreef op 06 juli 2016 @ 10:47:
Waarom gaat iedereen de bandenspanning verlagen als ze op een circuitje gaan rijden?

Omdat ze op het circuit heter worden dan op straat.

Maar idd in langzame groepen of op kleine circuitjes niet nodig.
quote:
Sender schreef op 06 juli 2016 @ 13:49:

[...]

Omdat ze op het circuit heter worden dan op straat.

Maar idd in langzame groepen of op kleine circuitjes niet nodig.

Voor 5 x 20 minuten? Ik heb een paar keer op Zandvoort mogen rijden en daar vroegen de mannen in leren pakken met bult op rug + krakende SIDI laarsjes (je weet wel, ze zien eruit als een G.I Joe mannetje) tijdens een briefing, aan de instructeur hoeveel uit de straatbanden te halen. Die instructeur zei dat bij de straatbanden die gebruikt worden op t circuit niets uit hoeft. Zit tussen de oortjes.

© 2001-2017 Motor-Forum