Bekijk originele versie: Het grote alles omvattende BMW Boxer-topic III. Luftköpfen

Ok was jouw tank :+ ..en eigenlijk niet zo veel veranderd meer verfijnd wil nog veel meer maar moet nog gebeuren 8-) ..ja meer rijden ga ik zeker doen :]
Ook een tank-vraag hier .
Ik heb een 24 ltr tank met een verzonken tankdop die je op slot kan doen .
Dat slotje rammelt aardig in de tankdop , hoe is dat te repareren ?

bvd hippie
Deze sloten hebben de reputatie altijd stuk te gaan als ze op slot zijn. Kun je meteen een gat in de dop boren om hem weer los te krijgen!
quote:
OMB schreef op 12 mei 2018 @ 22:05:
Deze sloten hebben de reputatie altijd stuk te gaan als ze op slot zijn. Kun je meteen een gat in de dop boren om hem weer los te krijgen!

Ik heb hem nooit op slot . maar dat gerammel word irritant , dacht eerst dat er iets onder de tank los zat |(
Hoe kan het nu rammelen? Loopt je motor wel trillingsvrij
Wellicht speling op de cilinder van het slot? Misschien een paar druppels secondenlijm erin?
Heren gisteren op een BMW r1150r gereden nu heb ik het stuur een beetje omhoog versteld omdat ik vond dat de stuureinden een beetje afhingen maar nu het volgende hoe kan ik nu de bedieningen weer wat horizontaal zetten waar zit de bevestiging?
quote:
Kwajesaki schreef op 13 mei 2018 @ 21:19:
Heren gisteren op een BMW r1150r gereden nu heb ik het stuur een beetje omhoog versteld omdat ik vond dat de stuureinden een beetje afhingen maar nu het volgende hoe kan ik nu de bedieningen weer wat horizontaal zetten waar zit de bevestiging?

Hoi kwajesaki .
Dit topic is meer voor oude twwekleppers.
Normaal gesproken is de bediening geklemt met een imbus-boutje of zoiets .
Als je die losdraait dan kan je de bediening verdraaien .
quote:
OMB schreef op 13 mei 2018 @ 18:43:
Wellicht speling op de cilinder van het slot? Misschien een paar druppels secondenlijm erin?

Had alleen loctite , maar dat werkte ook :)
quote:
halflive schreef op 13 mei 2018 @ 12:23:
Hoe kan het nu rammelen? Loopt je motor wel trillingsvrij

Ik denk dat die vrij netjes loopt , mischien ouderdom .
quote:
Kwajesaki schreef op 13 mei 2018 @ 21:19:

Hetzelfde als bij de luchtgekoelde boxers, schakelaars er af en daarachter zit de imbus.
En nou wegwezen met je oliekoeler :(

© 2001-2018 Motor-Forum