Bekijk originele versie: Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Oke, dus dan komt de naald wat hoger te zitten en laat hij wat meer benzine door de sproeier naarbinnen toch. Ik expirimenteer het liefst niet te veel met mijn motor omdat ik hem voornamelijk voor woon werk en zo nuben dan een tochtje gebruik. Maar ja toch wil je ook wel een leuk geluidje.

Ik zal marktplaats in de gaten houden voor een 2dehands uitlaatje en misschien het stukje pijp (2cm) eraf dremelen, net zoals veel suzuki vstoms dat doen.
Hier ook maar even schaamteloos neergooien: http://www.motor-forum.nl...00-S-Bandit-uit-1997.html

Een mooie rode Bandit 1200S (ja sorry, geen naked), voor de belachelijk lage prijs van 1200 euro. Rijdt prima, maar heeft afgelopen jaren erg weinig gereden. Bandjes hebben nog genoeg profiel, achter is 5 jaar geleden vervangen, voor 3 jaar, beide BT023. Ketting is zo op het oog ook nog goed.

Ik wil er vanaf omdat ik dus vrijwel niet meer rijd en ga verhuizen, en dan staat ie me in de weg. Da's zonde.

Verdere vragen e.d. graag bij de advertentie.
quote:
Meneer_deff schreef op 12 september 2017 @ 08:14:
Oke, dus dan komt de naald wat hoger te zitten en laat hij wat meer benzine door de sproeier naarbinnen toch. Ik expirimenteer het liefst niet te veel met mijn motor omdat ik hem voornamelijk voor woon werk en zo nuben dan een tochtje gebruik. Maar ja toch wil je ook wel een leuk geluidje.

Ik zal marktplaats in de gaten houden voor een 2dehands uitlaatje en misschien het stukje pijp (2cm) eraf dremelen, net zoals veel suzuki vstoms dat doen.

sproeier werkt alleen in het midden gebied. als je mengsel hoog in de toeren te arm staat dan helpt die naald niet zo veel mee

[Afbeelding: carb-2.jpg]

© 2001-2017 Motor-Forum