Bekijk originele versie: Kawasaki versys 650 deel 4

LED wordt veel minder warm dan halogeen.

LED kan alleen erg slecht tegen warmte/hitte en daarom zitten er bij powerleds grote koelelementen aan.
Hmmm, zaterdag een Skidmarx hugger besteld. Levertijd wordt niet genoemd op hun website (heb ik in ieder geval nergens zien staan...). Vandaag ontving ik een mail: "Manufacturing time will be approx :21 WORKING DAYS". Dat is dus gewoon een volle maand! Maar goed, is ook mijn eigen schuld, had ik'm maar eerder moeten bestellen |(
Wel een mooie huggers, ik heb hem zelf ook. Moest nog wel wat nabewerkt worden om echt goed te passen!
quote:
Snah R1200R schreef op 16 april 2018 @ 14:56:
Hmmm, zaterdag een Skidmarx hugger besteld. Levertijd wordt niet genoemd op hun website (heb ik in ieder geval nergens zien staan...). Vandaag ontving ik een mail: "Manufacturing time will be approx :21 WORKING DAYS". Dat is dus gewoon een volle maand! Maar goed, is ook mijn eigen schuld, had ik'm maar eerder moeten bestellen |(

Was bij mij twee jaar geleden ook zo. Blijkbaar maken ze hem op bestelling.
maar prima ding hoor. Zit er nog steeds prima op :)
quote:
FloX schreef op 14 april 2018 @ 09:22:
niet toevallig een filmpje van gemaakt he? *D

Ik ga ook die van hillox kopen, kost wel wat, maar volgens mij de beste die er zijn.

[...]

Ze zijn idd niet goedkoop, maar wel goed. Ik kwam kortgeleden nog ergens een test tegen waar ze er volgens mij als beste uitkwamen. Kan zijn dat het in de truckstar stond oid...
Ik heb er wel andere doppen opgezet omdat de lampvoet wat groter is, maar misschien is dat bij de nieuwste versie ook al niet meer nodig.
quote:
Wouwer schreef op 14 april 2018 @ 22:24:
vandaag mijn nieuwe gereedschapskar gaan afhalen. en dan maar direct gedoopt met een nieuwe front sprocket met rubber en ketting met nieuw achter sprocket te plaatsen op de versys. de oude kettingset zat er zo'n 30000km op. maar er zaten nu wel enkele vaste schakels in de ketting en het voorste tandwiel was helemaal versleten maakte dan ook nog eens een tikkende rot herrie dat ik all eyes on me had als ik ergens passerde. mss morgen ook nog eens een grote schoonmaak plannen voor de versys.[afbeelding]

Gaaf, ik denk er ook wel eens aan om in zo'n karretje te investeren. Op m'n werk hebben we ze ook, ideaal :}
@salami ja vind het ook superhandig heb je alles bij de hand. en het was met 3 gevulde laden met alles wat je nodig hebt om aan de moto en of auto te sleutelen heb er nog wel een anti terugslag hamer bij gekocht. Normale prijs was rond de 1000€ nu met een speciale actie rond de 600€ nu alleen nog een hefbrug aanschaffen en dan is mijn werkplek helemaal klaar met inrichten. Slijten bij jullie btw ook de remblokken achteraan ook zo snel ik gebruik eigenlijk mijn achter rem niet veel heb precies de indruk dat ze niet vergenoeg terug open gaan dat ze wat blijven schuren nochtans ik maak ze regelmatig helemaal proper en kijk of de cilinder niet vast zit zeker in de winter met pekel. Heb er nu brembo remblokjes in zitten gesinterde maar slijten even snel.

© 2001-2018 Motor-Forum