Bekijk originele versie: Bo Bendsneyder deel 2

quote:
twonha schreef op 20 maart 2017 @ 13:42:

[...]

Gezien, ik vond het een leuk stuk! Geeft wel aan dat motorcoureur zijn naast de baan heel anders is. Een schaatser traint door te schaatsen, een voetballer door te voetballen, een motorcoureur... Door heel veel andere sporten te doen!

Mbt de voetballer, ben ik het met je eens :)
Maar vergis je niet in wat een schaatser er allemaal nog naast doet. Maar motorsport, autosport en F1 worden inderdaad vaak onderschat: "Die doen niet meer dan een beetje rondjes rijden". Uhu... Tot dat je docu's over oa. Senna voorbij ziet komen. Dan weet je wel beter. Maar goed, mensen die er zo over denken, kijken die docu's toch niet.
quote:
NR34 schreef op 20 maart 2017 @ 13:02:
Iemand gisteren de reportage over Bo bij de NOS gezien? Kreeg best veel zendtijd en het was erg leuk!

Edit: Bij deze de link naar de uitzending:
http://nos.nl/video/21639...-meer-risico-s-nemen.html

:}

Ik vind Bo een soort Wesley Sneijder van de motorsport... what's in a name :9
Weet niet waarom.. uiterlijk (en dan niet de lengte _O- _O- ) ? Rust in de stem ?
quote:
Scarrrr schreef op 20 maart 2017 @ 14:02:

[...]

:}

Ik vind Bo een soort Wesley Sneijder van de motorsport... what's in a name :9
Weet niet waarom.. uiterlijk (en dan niet de lengte _O- _O- ) ? Rust in de stem ?

Hoop toch voor Bo, dat hij iets meer met zijn voetjes op de grond blijft staan. En zijn kinderen later niet van die belachelijke namen geeft en vervolgens de namen beeldscherm vullend groot op zijn arm tatoeŽert :X

Maar ieder zijn ding hoor.
quote:
NR34 schreef op 20 maart 2017 @ 18:17:

[...]

Hoop toch voor Bo, dat hij iets meer met zijn voetjes op de grond blijft staan. En zijn kinderen later niet van die belachelijke namen geeft en vervolgens de namen beeldscherm vullend groot op zijn arm tatoeŽert :X

Maar ieder zijn ding hoor.

Maak je maar geen zorgen .....Steven heeft het spul wel onder de duim ....Bo staat wel met 2 poten in de klei Rotterdammer he ;) :t
quote:
gerrit1957 schreef op 20 maart 2017 @ 18:35:

[...]

Maak je maar geen zorgen .....Steven heeft het spul wel onder de duim ....Bo staat wel met 2 poten in de klei Rotterdammer he ;) :t

Maak me daar zeker geen zorgen om. Zag alleen de vergelijking met die voetballer niet zo :)
quote:
NR34 schreef op 20 maart 2017 @ 19:49:

[...]

Maak me daar zeker geen zorgen om. Zag alleen de vergelijking met die voetballer niet zo :)

Zowiezo niet ...het zijn aanstellers .

Motormeuk Filmpje: Overbetaalde aanstellers vs echte kerels!
quote:

:^ Aan dat filmpje hoef je verder niets meer toe te voegen :X
quote:
NR34 schreef op 20 maart 2017 @ 19:49:

[...]

Misschien niet met de voetballer, maar met het persoon :9
Die tattoo's komen vanzelf wel :+
Voorlopig gaat ie volgens de berichten eerst er op los op het circuit: http://nos.nl/artikel/216...t-langer-in-op-motor.html

Ik verwacht dat we nog een paar mooie acties gaan zien dit jaar. :Y
Bo heeft vorig jaar een uitmuntend rookieseizoen gereden. Haast geen crashes, bekeken gereden en af en toe dienstbaar naar zijn teamgenoot Binder (de nr. 1 rijder in het team vorig jaar).
Ik verwacht ook zeker dat Bo dit jaar meer risico's zal gaan nemen en hoop op mooie (red bull rookie cup achtige)-gevechten. :P
Bo is echt een reus tussen de rest 😂
Hij is toch veel te groot voor zo'n Moto3 fietsje

[Afbeelding: C7nJAb7WkAAAeHT?format=jpg&name=large]
kan me nog 2 anderen (italiaanse krullebollen) herrineren die te lang oogden voor hun 125cc machientjes en zich daar ook niet door uit het veld lieten slaan..

Hij is wel lang, maar hij is niet TE lang, dat laat ie ook prima zien momenteel.
Vliegende start, top! :}
Ik heb er niks van gezien.
Maar hij is fucking goed bezig lees ik overal *O*
Beide sessies hele tijd snel, veel gereden ook. Supertop!!!
quote:
iBr@ToR schreef op 23 maart 2017 @ 18:36:
Bo is echt een reus tussen de rest 😂
Hij is toch veel te groot voor zo'n Moto3 fietsje

[afbeelding]

Het lijkt wel alsof de rest van het rijtje zit haha

Door Starscreamer op vrijdag 24 maart 2017 10:53

Wauw Bo en Nicco hebben het beide tot nu toe al goed gedaan :)
Go Bo,geweldig om de Rotterdammer bovenaan de lijsten te zien :}
Genieten vanuit mijn stoel *D
Ik ga door dit de Moto3 nog leuker vinden dan welke klasse ook ;) :Y
quote:
Marlig schreef op 24 maart 2017 @ 11:28:
Go Bo,geweldig om de Rotterdammer bovenaan de lijsten te zien :}
Genieten vanuit mijn stoel *D
Ik ga door dit de Moto3 nog leuker vinden dan welke klasse ook ;) :Y

Voor mij heeft moto3 momenteel ook de prio boven de MotoGP
quote:
Racebert schreef op 24 maart 2017 @ 12:15:

[...]

Voor mij heeft moto3 momenteel ook de prio boven de MotoGP

Ik vind de moto3 al jaren leuker dan motogp...maar nu en vorig jaar alleen maar interessanter door onze bad Bo #64
quote:
gerrit1957 schreef op 24 maart 2017 @ 12:21:

[...]

Ik vind de moto3 al jaren leuker dan motogp...maar nu en vorig jaar alleen maar interessanter door onze bad Bo #64

:Y
Warrig begin van het seizoen: QP's zijn afgelast! De startinggrids worden gebaseerd op de FP tijden. Maar elk nadeel heeft een voordeel: Bo start vanaf P4. Go Bo, Gooooo!
quote:
gerrit1957 schreef op 24 maart 2017 @ 12:21:

[...]

Helemaal mee eens gerrit
quote:
NR34 schreef op 25 maart 2017 @ 18:29:
Warrig begin van het seizoen: QP's zijn afgelast! De startinggrids worden gebaseerd op de FP tijden. Maar elk nadeel heeft een voordeel: Bo start vanaf P4. Go Bo, Gooooo!

Dat is inderdaad mooi meegenomen! Wel jammer dat er vandaag dus niet meer gereden wordt
quote:
Qken schreef op 25 maart 2017 @ 18:34:

[...]

Helemaal mee eens gerrit

:t :t

© 2001-2017 Motor-Forum