Bekijk originele versie: Bo Bendsneyder deel 2

quote:
kloyo schreef op 10 september 2017 @ 12:17:
Zonder val was een derde plek mogelijk geweest maar Bo en 'zonder val' komt helaas niet zoveel voor😉

Klojo ;)
Klojo heeft waarschijnlijk alleen teletekst
quote:
ZXRH88 schreef op 12 september 2017 @ 11:03:
Klojo heeft waarschijnlijk alleen teletekst

En dan nog zonder tekst ook zeker :9
Hahhaha je zou het haast denken :P

Misschien mag hij van zn baas wel geen races kijken en moet hij het dus doen met hetgeen hij hoort :P
Bo geen schijn van kans om in de punten te rijden vandaag.
Erg matig. Enige lichtpuntje is dat hij voor Antonelli is geŽindigd.
Op naar Japan
Op naar de moto2.... Bo verliest zoveel op het rechts stuk, sector 1 en 4...
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
quote:
Sebastian26 schreef op 24 september 2017 @ 12:18:
Erg matig. Enige lichtpuntje is dat hij voor Antonelli is geŽindigd.

Antonelli ging in de laatste ronde nog ergens wijd.
Zoals Bo al zei hij is blij dat hij naar de Moto2 gaat. Hij is klaar in de moto3. Elk lang recht stuk breekt hem op, zeker op de iets mindere KTM van dit seizoen. Nog 4 wedstrijden en dan op naar de Moto2!
quote:
MB84 schreef op 24 september 2017 @ 12:33:
Zoals Bo al zei hij is blij dat hij naar de Moto2 gaat. Hij is klaar in de moto3. Elk lang recht stuk breekt hem op, zeker op de iets mindere KTM van dit seizoen. Nog 4 wedstrijden en dan op naar de Moto2!

ik vind dit wel erg makkelijk gesteld. het ligt aan zijn lengte en aan de motor. ik vind de ene wedstrijd top 5 en daarna 18e toch echt wel bizar. zal hem zeker parten spelen maar toch..

Door YonnyHernandez op zondag 24 september 2017 18:39

Aragon is gewoon geen baan voor hem. Laatste 4 circuits misschien nog wel kansen op een leuke uitschieter. Australie is mooi vloeiend en op Valencia gaat hij ook wel goed.
quote:
fuzzy schreef op 24 september 2017 @ 14:04:

[...]

ik vind dit wel erg makkelijk gesteld. het ligt aan zijn lengte en aan de motor. ik vind de ene wedstrijd top 5 en daarna 18e toch echt wel bizar. zal hem zeker parten spelen maar toch..

Mee eens, vergeet ook de valpartijen in Quatar-Usa-Nederland-Oostenrijk en Italie niet, want daardoor zijn ook mogelijk goede uitslagen verloren gegaan -ook zonder Bo's eigen schuld voor de lange teentjes op dit forum) ;)
Maar we zullen het weten bij de Gp2, wie weet ligt het inderdaad aan zijn lengte
Verwacht niet te veel volgend jaar.

Hij is volgend jaar weer een rookie en heeft slechts 2 jaar ervaring op het hoogste nivo.
En Tech3 is nu niet echt een motor waarmee je elke race voor het podium meestrijdt...
Maar 2.6 seconde achter de winnaar is zo slecht nog niet ;) dan heb je een 17de '( plaats dat is Moto 3 racen :)

Het team waar hij volgend jaar voor zal rijden is niet ťťn van de topteams in de Moto 2,kan een voordeel :Y zijn als nieuwkomer.

Door YonnyHernandez op zondag 24 september 2017 23:49

quote:
Marlig schreef op 24 september 2017 @ 21:15:
Maar 2.6 seconde achter de winnaar is zo slecht nog niet ;) dan heb je een 17de '( plaats dat is Moto 3 racen :)

Het team waar hij volgend jaar voor zal rijden is niet ťťn van de topteams in de Moto 2,kan een voordeel :Y zijn als nieuwkomer.

Zal zich gewoon moeten meten met zijn teamgenoot. Tech 3 is een matig Moto2 team, maar je kunt wel laten zien wat je kunt en dan eventueel nog doorstromen naar de MotoGP. Zie bijv Smith maar.

Door rinus v d vaart op maandag 25 september 2017 09:30

toch denk ik dat het moeilijk gaat worden voor bo hij is te lief voor de GP2 klasse dan moet je een beetje het lef en de brutaliteit hebben van MIR of FENATI.
quote:
rinus v d vaart schreef op 25 september 2017 @ 09:30:
toch denk ik dat het moeilijk gaat worden voor bo hij is te lief voor de GP2 klasse dan moet je een beetje het lef en de brutaliteit hebben van MIR of FENATI.

Mijn gedachten: in de Moto3 moet je lef hebben. Elke coureur is haast even snel, de verschillen zijn heel klein, dus wie een beetje bruut inhaalt wint wat plekken. Wie afwacht, blijft waar hij rijdt. In de Moto2 daarentegen zijn de verschillen iets groter: de gaten tussen finishers zijn een stuk groter dan in de Moto3. In de Moto2 moet je dus de snelheid hebben, je banden leren sparen tot het eind.

Mir en Fenati hebben nog geen meter gereden in de Moto2 klasse, niet de beste voorbeelden van hoe je moet zijn..?

© 2001-2017 Motor-Forum