Bekijk originele versie: De Haag deil 41. Waah de meiuwe gein stale čland meâh hebbe

quote:

:W
Hoi allemaal, ik meld me ook even, ik ben Maichel, 25 jaar oud, woon in Den Haag en rijd een Suzuki DRZ 400SM. Nu heb ik laatst een parkeerplaats in het centrum gekocht, waar nog een 2de motor kan staan. De plaats is vlakbij de grote kerk/ papestraat. Iemand toevallig interesse om deze te huren? Stuur maar een berichtje voor meer info!

Door De zwartrijder op woensdag 26 juli 2017 09:58

Welkom Maichel.

Leuke buurt...
Is er nog animo voor een doordeweekse avondmeeting?
welkom. leuk wonen daar denk ik

quote:
Kanariepiet schreef op 26 juli 2017 @ 19:22:

zit in het gips |(
Aanstaande zondag ga ik met de motor naar Spanje, maar na mijn terugkomst ben ik van partij mocht er een avondmeeting komen
Long shot: Is hier iemand met een R1200GS of R1200RT (model 2004-2008) of kennen jullie iemand? Ik heb een kapotte bobine en heb de fiets zaterdag echt nodig, dus zou er een willen lenen.

Wang is met vakantie. Morgen om 8u bel ik Houtrust, maar ik kan me voorstellen dat ze dit niet hebben liggen.

edit: Houtrust had ze op voorraad *O*

Door De zwartrijder op vrijdag 28 juli 2017 00:09

quote:
Kanariepiet schreef op 26 juli 2017 @ 19:22:

Ik werk doordeweek altijd tot twaalf en op zondag en maandag kan ik nooit helaas.
Bedankt voor de welkomstberichten, je moet er van houden, maar het is inderdaad super wonen in het centrum! Het lijkt mij ook leuk om een keer een rondje te rijden.
quote:
Maichel schreef op 28 juli 2017 @ 19:02:
Bedankt voor de welkomstberichten, je moet er van houden, maar het is inderdaad super wonen in het centrum! Het lijkt mij ook leuk om een keer een rondje te rijden.

hoi welkom :W
heb je een MF sticker ? dan ben je te spotten :+

[Afbeelding: gespot.jpg]

Is deze fiets van iemand van hier?
quote:
MissTR46 schreef op 02 augustus 2017 @ 19:49:
[afbeelding]

Is deze fiets van iemand van hier?

Heb jij een idee van wie die zwarte R1 is op het Lorentzplein? Heeft geen MF sticker maar dat ding staat er al maanden. Wel een mooi ding trouwens.
quote:
MissTR46 schreef op 02 augustus 2017 @ 19:36:

[...]

hoi welkom :W
heb je een MF sticker ? dan ben je te spotten :+

Thanks, geen MF sticker, maar mijn drz400 is overwegend zwart met wat geel, die is wel herkenbaar!
Helaas (of gelukkig) 2 dagen voor mijn geplande motorvakantie, begint de achterkant van de motor te wobbelen, waarschijnlijk achterwiellager stuk... Gaat toch de auto worden dit jaar.
Nog mensen te porren voor een meetje vanavond?
Nog mensen te porren voor een ritje deze zondagavond? :+
Nog iemand hier die differentieel/cardan olie nodig heeft?
Ik heb een foutje gemaakt met een bestelling en heb hier ca 1.8 liter aan Castrol Syntrax volsyntheet longlife staan. Mag weg voor weinig.

https://www.24mx.nl/castrol-syntrax-vol-synth-75w90-1l-2#?p

[Afbeelding: p25661.jpg?ver=1504994400&auto=format&lossless=false&q=50&sharp=0&h=509&fit=crop]

Door Disaster-Master op vrijdag 06 oktober 2017 01:35

Tis hier behoorlijk stillig...
Nah is t weet ook gewoon bout. Dus niemand heeft zin om te rijden. Ik auck niet..
quote:
Disaster-Master schreef op 06 oktober 2017 @ 01:35:

Tis hier behoorlijk stillig...
Nah is t weet ook gewoon bout. Dus niemand heeft zin om te rijden. Ik auck niet..

Ik ga wel zo rijden :] 8-) handvatverwarming oh yeah :+
:W iedereen Nederland supporten vanavond natuurlijk ? *O* 8-)
Ook ik ben dagelijks aan het rijden, maar heb de handvatverwarming wel aanstaan.
Niet omdat het nodig is, maar omdat het fijner is...

Door Disaster-Master op vrijdag 13 oktober 2017 00:15

zaterdag en zondag zul je dat iig niet nodig hebben :)

© 2001-2017 Motor-Forum