Bekijk originele versie: Het Yamaha YZF-R6 Topic Deel #48 : Wake Up Call

Iemand van hier trouwens bij Boonstra vorige week een blauwe 2006 R6 gekocht?

Met "enkel wat krasjes op de kuip" ? |( :X

https://voorraadlijsten.b...s/16063800/yamaha-yzf-r6/

Zowel Motoport als de taxateur kwamen uit op meer dan 7000 euro schade onderhuids na een diefstalpoging.

Door Bennie Telstar op dinsdag 13 februari 2018 19:03

Mijn onlangs gekochte R6 :) *D [Afbeelding: ATT00001 (1).txt]

Door Bennie Telstar op dinsdag 13 februari 2018 19:11

Hopen dat de foto nu wel te zien is. [Afbeelding: IMG_0881.JPG]

Weliswaar scheef zie ik, maar het is in ieder geval gelukt :X
quote:
Bennie Telstar schreef op 13 februari 2018 @ 19:11:
Hopen dat de foto nu wel te zien is. [afbeelding]

Weliswaar scheef zie ik, maar het is in ieder geval gelukt :X

Toch voor een R6 gegaan zie ik,gefeliciteerd en nu nog mooi weer ;)

Door Bennie Telstar op dinsdag 13 februari 2018 21:29

quote:
RG-gamma schreef op 13 februari 2018 @ 19:39:

[...]

Toch voor een R6 gegaan zie ik,gefeliciteerd en nu nog mooi weer ;)

Dankje! En inderdaad het mooie weer mag nu wel komen, ik ben er klaar voor :t
quote:
turboO schreef op 07 februari 2018 @ 09:36:

[...]

Het is echt peunuts (zeker voor een "monteur). Kijk eens op youtube. Staan vast genoeg how to's voor de beeldvorming.

Dit had ik al gedaan, inderdaad peanuts. Voor een monteur. Ik ben systeem- en netwerkbeheerder *D

R6 is gefixt en lijkt wel nieuw! Bizar wat een verschil dit maakt. Heerlijk. *O*
Allen, ik ga dit topic verlaten. Mijn R6 vorige week verkocht en ga vandaag een R1 ophalen. Het gaat jullie goed!
Zoo ik meld me hier ook alvast maar. Heb van de week een yahama r6 uit 2001 gekocht! 28000 kms gelopen alleen laatste 4 jaar niet meer gelopen. Dus eerst maar even een grote beurt doen. Moet ik nog op dingen speciaal letten?
Voorvork.. _O-
quote:
djmelvee schreef op 15 februari 2018 @ 00:23:

[...]

Dit had ik al gedaan, inderdaad peanuts. Voor een monteur. Ik ben systeem- en netwerkbeheerder *D

R6 is gefixt en lijkt wel nieuw! Bizar wat een verschil dit maakt. Heerlijk. *O*

Ik ook ;)

Mooi dat het gefixt is. Onderhoud aan de vering wordt normaliter nogal eens onderschat. Mede ook omdat het niet in het werkplaatshandboek vermeld staat als in dat het moet.

Ook mijn ervaring is dat het een wereld van verschil maakt. Zeker wanneer het nog nooit (of lang niet) gedaan is. Dit is dan alleen de voorvork. De achtershock kan je ook nog laten servicen.
quote:
Voxje schreef op 15 februari 2018 @ 13:30:
Zoo ik meld me hier ook alvast maar. Heb van de week een yahama r6 uit 2001 gekocht! 28000 kms gelopen alleen laatste 4 jaar niet meer gelopen. Dus eerst maar even een grote beurt doen. Moet ik nog op dingen speciaal letten?

Ik zou zowiezo kijken naar de staat/leeftijd van de banden en wellicht wat verse erop leggen. Op mijn 2001 zat nog een orgineel luchtfilter van 2001...en dat was in 2015 :( de banden waren ook oud, dus wat frisse dingen kan geen kwaad mocht dat nog niet gebeurd zijn door diegene van waar je hem hebt gekocht :t

© 2001-2018 Motor-Forum