Bekijk originele versie: Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles

quote:
MeanBlueMan schreef op 15 februari 2017 @ 11:12:

[...]

Mits de motor verder in goede staat is zoals je zou mogen verwachten vind ik het nogal wat om hier een heel topic voor te openen en een bedrijf zo zwart te maken.

Hier sla ik dan weer stijl van achterover.

Dat zwart maken heeft dat bedrijf zelf een behoorlijke hand in gehad. Ik vind het nogal wat om die bal volledig bij TS neer te leggen.
Vroeger zat er bij ons in de wijk de fietsenmaker "Pietje Bel". Die sleep ook schaatsen, met een ijzervijl.

Een, niet al te snuggere, vriend van me bracht daar eens zijn fiets, omdat het remkabeltje gebroken was. Het nieuwe kabeltje werd door het wiel heen gemonteerd. Het antwoord op de daaruit voortkomende klachten was een gevat: "Wil je nou remmen of rijden?"

Moest er weer aan denken.
quote:
OgriUK schreef op 15 februari 2017 @ 18:22:
Vroeger zat er bij ons in de wijk de fietsenmaker "Pietje Bel". Die sleep ook schaatsen, met een ijzervijl.

Een, niet al te snuggere, vriend van me bracht daar eens zijn fiets, omdat het remkabeltje gebroken was. Het nieuwe kabeltje werd door het wiel heen gemonteerd. Het antwoord op de daaruit voortkomende klachten was een gevat: "Wil je nou remmen of rijden?"

Moest er weer aan denken.

Hij verkocht ook kerstartikelen...
quote:
Silverarrow schreef op 15 februari 2017 @ 18:09:

[...]

Dat zwart maken heeft dat bedrijf zelf een behoorlijke hand in gehad. Ik vind het nogal wat om die bal volledig bij TS neer te leggen.

I'm with stupid,
Als je dit forum mag geloven heeft 3/4 geen idee hoe een motor werkt en/of waar op te letten, maar er 'alleen op rijdt'
Mensen zoals deze doen een beroep op een 'bedrijf' die in deze behoefte tegen straffe betaling zou voorzien.
Dus een noob betaald zich suf en waagt zijn/haar(het laatste is waarschijnlijker)leven..op het vertrouwen dat in een bedrijf wordt gesteld.
Dat iemand niet 'het vermogen' heeft om de motor, waar iemand zelf op gaat rijden te controleren/na te zien, is - kennelijk- niet meer vanzelfsprekend.
quote:
Sluwevos schreef op 15 februari 2017 @ 17:27:
de remklauw die door hem gemonteerd is, is van een ander type Honda. de bouten die door de voorpoot gaan, zitten ook maar voor de helft in klauw.. :N

[afbeelding]

Das toch logisch, als je maar half zo hard remt hoeft je boutje er ook maar half zo ver in :+
Woon m'n hele leven (nu 27 jaar) al in de omgeving van Zevenaar. Ik ken alle motorzaken in de omgeving en heb nog nooit van willems bromfietsen gehoord. Volgens mij is het een prutser die net begonnen is.
Als ik dit zo zie mag die ook net zo snel weer vertrekken. :)
quote:
ZiggyBMW schreef op 15 februari 2017 @ 14:26:

Edit:
Filmpje is gespiegeld zie ik nu, maar dan nog, die remklauw kan echt niet -O-

Inderdaad. De reclame op de achtergrond. _O-

quote:
Burning Rubber schreef op 15 februari 2017 @ 18:50:
Woon m'n hele leven (nu 27 jaar) al in de omgeving van Zevenaar. Ik ken alle motorzaken in de omgeving en heb nog nooit van willems bromfietsen gehoord. Volgens mij is het een prutser die net begonnen is.
Als ik dit zo zie mag die ook net zo snel weer vertrekken. :)

Dat gevoel had ik ook al. Willems oudste filmpjes staan nog maar 2 maanden op YT

Weet iemand wat ik me moet voorstellen bij poets beurd?.
..poetsbeurt.. :j
Bedrijf is opgericht in april 2016 volgens de KvK.

Vind het ook wel weer bijzonder hoe mensen bij zo'n bedrijf komen, bestaat alleen op Facebook. Geen eens een eigen (brakke) website. Echt kom op, een bedrijf in 2017 zonder een eigen website. :')
quote:

Zou goed kunnen, maar het staat er toch echt: https://www.youtube.com/watch?v=B3FRv3nKlkg
quote:

Zouden boete's op moeten..
MBM waar ben je??
Ondanks het feit dat TS het misschien had moeten zien, zou ik als motorzaak echt niet een motor zou willen afleveren. Je hoort er van uit te gaan dat de motor in orde is en niet als een moordwapen aan je wordt mee gegeven.
quote:
JBi schreef op 15 februari 2017 @ 19:30:

Vind het ook wel weer bijzonder hoe mensen bij zo'n bedrijf komen, bestaat alleen op Facebook. Geen eens een eigen (brakke) website. Echt kom op, een bedrijf in 2017 zonder een eigen website. :')

Nergens voor nodig als je genoeg naÔve mensen van Facebook kan plukken
quote:
JBi schreef op 15 februari 2017 @ 19:30:

Willem heeft vingers als unox worsten,die ken nie tiepe nie :N
Ben ik de enige die benieuwd is naar de prijs waarvoor dit ding is verhandeld? :?
200 ohja custom ehmmmm 6K?
quote:
Silverarrow schreef op 15 februari 2017 @ 18:09:

[...]

:^ Zo'n "bedrijf" vraagt er om.......
Er is nu een tweede VT under construction volgens zijn Facebook.
Maar als ik de foto's zie hoe dat ding is binnengekomen lijkt het toch rechtstreeks van de sloop te zijn gekomen :X

Waarschijnlijk voor €200,- opgekocht, mat zwart spuiten, "zwevende remklauwen" erop en het ding kan voor 3K de deur uit, want = custom _O-
quote:

Zelf zijn filmpjes zitten kut in elkaar -O-
quote:
ElCapitan schreef op 16 februari 2017 @ 09:23:

[...]

_O- Haha inderdaad!
quote:
ElCapitan schreef op 16 februari 2017 @ 09:23:

[...]

Zeur niet! B| B|

Een viesboekmonteurprutser plaatst zijn filmpjes ook in viesboekstijl. Dat is logisch, toch? ;)
Hij heeft in elk geval niet bezuinigd op kopervet aan de achterkant van de remblokjes...... :+
quote:
Super Blackbird schreef op 16 februari 2017 @ 12:56:
Hij heeft in elk geval niet bezuinigd op kopervet aan de achterkant van de remblokjes...... :+

Dat is tegen het piepen (word wel eens gezegd). Het helpt helaas niet tegen het piepen van klanten wanneer ze worden belazerd.
Hij heeft de filmpjes van Facebook gehaald... Eigenlijk was ik wel benieuwd hoe dit ding eruit zag. :+ Misschien kun je die kerel aanmelden voor zijn eigen discovery programma?
Als ik de gegevens van MF bekijk, heb ik sterk de indruk dat hij meeleest.

Hij zou ook wel even zijn kant van het verhaal kunnen laten horen.

© 2001-2018 Motor-Forum