Bekijk originele versie: Johann Zarco

Ja dat doet ie ook vast niet met opzet. Maar hij zette m er tussen waar geen ruimte was. Ik hou wel van close racing maar soms wil Zarco wat te veel...
Vaak in het begin van de race terwijl hij later meer beheerst gaat rijden. Is niet nodig. Maar ik geloof wel dat hij de enige is die het Marquez dit jaar moeilijk gaat maken.. Naast Marquez zelf dan weliswaar.
Ik ben fan
quote:
sepp schreef op 08 april 2018 @ 21:55:
Vaak in het begin van de race terwijl hij later meer beheerst gaat rijden. Is niet nodig. Maar ik geloof wel dat hij de enige is die het Marquez dit jaar moeilijk gaat maken.. Naast Marquez zelf dan weliswaar.
Ik ben fan

:t Join the club :)
Hier ook

Door Super Blackbird op maandag 09 april 2018 13:15

Maar als de race "normaal" was verlopen had hij wel naast het podium gestaan, achter de 3 Honda's.
quote:
twonha schreef op 08 april 2018 @ 21:28:

[...]

Als je ziet wat race direction allemaal toestaat, kan het absoluut.

Zarco kwam relatief snel aanrijden, Pedrosa relatief langzaam. Zarco probeerde te vermijden, raakte Pedrosa uiteindelijk toch. Blijft die zitten dan is het niet netjes. Crasht hij dan kan je het niet meer "niet netjes" noemen.

Dat Pedrosa op het natte deel van de baan finaal onderuit gaat is jammer, maar volgens mij zat er geen kwade bedoeling achter van Zarco. Heel erg per ongeluk zeg maar.

Het maakt het niet minder erg. Ik vond het toch wel verbazingwekkend dat hij geen ride through of iets kreeg.

Prima als je jezelf er zo naast beukt (eigenlijk niet heel prima, maar goed), maar als diegene vervolgens crasht dan heb je dat toch fout gedaan.

Dat die baan daar nat was kan Pedrosa niets aan doen. Daarom reed hij daar niet....

Race direction heeft gisteren enorm gefaald op veel vlakken. Alsof er nieuwe groep zat voor het eerst ofzo.

Zarco op zich heeft verder wel een mooie race laten zien met de 3 andere heren voorin. Naar mijn mening had hij er echter niet (meer) tussen horen rijden.

© 2001-2018 Motor-Forum