Bekijk originele versie: Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

quote:
Ghetto Bassie schreef op 02 april 2018 @ 09:46:
Een mooie 24l hardshell rugtas voor een tientje, 80% korting bij XLmoto. (zag nu dat ie inmiddels €20,- geworden is)

Ik zag dat de aanbieding nog steeds geldig is. Iemand enig idee of deze rugzak een beetje te doen is icm een jas met een speedhump? Kan ik dan beter kijken voor een andere rugzak, of moet ik dan toch eerder denken aan een zadel- of tanktas?
"Texas Tornado" stickertjes....

[Afbeelding: aIMAG0398.jpg]
Metalen RAM arm van SW Motech ter vervanging van de plastic RAM arm van AliExpress.
Verschil is héél duidelijk te merken :)

Door Maximus Braaapus op donderdag 12 april 2018 20:10

Ik vind het om op zijn zachts gezegd geen fijne tas in het algemeen. Ik heb hem alleen een keertje lopend om gehad.

quote:
Odin-Six-Two schreef op 12 april 2018 @ 17:24:

Ik zag dat de aanbieding nog steeds geldig is. Iemand enig idee of deze rugzak een beetje te doen is icm een jas met een speedhump? Kan ik dan beter kijken voor een andere rugzak, of moet ik dan toch eerder denken aan een zadel- of tanktas?
quote:

[...]

Geen idee, kan het morgen wel even testen...
Rev'it Venom pakkie :D
Uitverkoop van oude modellen. Was maar 350 euro...
quote:

[...]

Ook ik heb hem gekocht voor een 10tje. Daarvoor kan ik er geen buil aan vallen.

© 2001-2018 Motor-Forum