Bekijk originele versie: Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

[Afbeelding: furygan-motorjassen-furygan-skull-lady-black-white-12.jpg]
Furygan Skull Lady, €179,95

Furygan Trekker Evo Lady 151,45
Ik heb gisteren een tweede motor naast mijn huidige Ducati 888 gekocht, sporttour uitvoering: Honda VFR800 vtec met ABS en givi koffer. Precies de uitvoering die ik wilde...blauw met lichtgrijze velgen... ;)

Ik wou een comfortabele motor, dus deze maar.... :]
Dus heb jij een luxepaard en werkpaard ter vermaak?
Vr gr
Nieuwe schoentjes voor het werkbrommert :)
[Afbeelding: pr138_01.jpg]
quote:
dylanpilot schreef op 13 september 2017 @ 18:02:
Dus heb jij een luxepaard en werkpaard ter vermaak?
Vr gr

Idd....

[Afbeelding: IMG_0730.JPG]
Mooie 888 zeg.....daar gaat mijn hart telkens weer van sneller kloppen... toch best wel mooier dan mijn 996
888 is ook zeker mijn favoriet, prachtige machine :9

Vandaag voor de MT 07 van madame een zwarte snelsluiter tankdop en zwarte kettingspanners met bobbins eraan besteld.
Kon 'm niet laten liggen voor 400 euro.

[Afbeelding: x70012-389.jpg]
quote:
InZane schreef op 28 september 2017 @ 22:51:
Kon 'm niet laten liggen voor 400 euro.

[afbeelding]

Kicken! Wat een mooi pak man :9~ Bij ten kate gekocht?
quote:
hart42wheels schreef op 28 september 2017 @ 23:02:

[...]

Kicken! Wat een mooi pak man :9~ Bij ten kate gekocht?

Ben er ook erg blij mee!
Bij Ten Kate gehaald ja. Heb 'm nog nergens goedkoper gezien.
quote:
InZane schreef op 28 september 2017 @ 23:15:

[...]

Ben er ook erg blij mee!
Bij Ten Kate gehaald ja. Heb 'm nog nergens goedkoper gezien.

Bedankt voor de tip. Ga eens even kijken :)

Door Mario de Roos op zondag 08 oktober 2017 17:57

Met een leuke korting een paar Held Air&Dry handschoenen bij Motozoon :)

[Afbeelding: 1457019510_Held%20Air%20n%20Dry.jpg]
quote:
Kt-emmer schreef op 23 september 2017 @ 11:03:
Mooie 888 zeg.....daar gaat mijn hart telkens weer van sneller kloppen... toch best wel mooier dan mijn 996

996 mooi houden wordt vanzelf ook een collectors item ..

wat wil je nou met zo`n ouwe lullen 888 .. O-) :+
Kopen we niets meer tegenwoordig?

Eergisteren een setje MPR3
[Afbeelding: lKmysVk.png]
... voor onder de CBR600F2 (voor die wielmaat maken ze 4 en 5 niet, maar 3 reed ook altijd al prima). De oude banden waren dotcode 27-10 en duidelijk een paar jaar vrijwel niet bereden toen ik 'm kocht, helemaal glad en hard en glimmend aan de zijkanten, waardoor ik bij een beetje bocht alle kanten op glibberde, zeker in het nat. Nou hielpen de versleten aslagers ook bepaald niet... Nu eindelijk weer alsof ik op rails rijd en met veel vertrouwen de bochtjes door zonder geglibber *O* Wat werd dat tijd. Met het woonwerk-stads-pekelfietsje elke dag als een drol de stadsbochten door terwijl het steeds natter en kouder wordt ging best wel vervelen :X

Gisteren ook nog deze Shoei Neotec erbij:
[Afbeelding: 3bcN0fS.png]

Precies goed voor mij hoofd. Wat een fijne helm! De Schuberth C3 pro en de C4 zaten ook lekker, maar toen ik daarna de Shoei opzette had ik meteen het gevoel dat ik hier nog zelfs in zou kunnen slapen. Als gegoten. Hij voelt gewoon als een hele strakke muts in plaats van een helm. Wat een genot :} *O*
Ook een nieuwe helm, de linkse dus:

[Afbeelding: 30deyiu.jpg]

Door Baron van Braaap op dinsdag 14 november 2017 15:28

Deze.

[Afbeelding: ?u=http%3A%2F%2Fwww.mandp.co.uk%2Fmedia%2Fcatalog%2Fproduct%2Fcache%2F1%2Fimage%2F9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95%2F2%2F6%2F260998_4.jpg&f=1]

Krijg het er al warm van.

Plus een 230CCA AGM accu met 150A startrelay voor mijn Appie.
Natuurlijk nog veel meer maar als ik al mijn motorgerelateerde aankopen hier zet kan deel 4 straks open. :P
[Afbeelding: full.jpg]

- Rev'it Karma nekwarmer. Met 36 euro nogal duur voor zo'n stukje stof, maar wel lekker warm en comfortabel.

- Lidl-tanktas. Ik heb er al eentje, maar de magneetpockets begonnen te scheuren. Toen dacht ik mezelf te verwennen met een mooie (maar ook netjes afgeprijsde) tanklock-tas, maar toen die binnenkwam bleek m'n werklaptop er niet in te passen. En ik miste toch wel wat vakjes en netjes ten opzichte van de Lidl-tas. En tanklock/quicklock-tassen met meer vakjes en meer ruimte zijn gelijk weer een stuk duurder. Die Lidl-tas is dus eigenlijk een hele fijne tas - daar zijn meer mensen het over eens. Dus via Marktplaats voor een tientje een (zo goed als) nieuwe gescoord *D
35 liter topkoffer.....kan ik wat spulletjes meenemen, en helm in kwijt.

© 2001-2017 Motor-Forum