Bekijk originele versie: KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Ik doe het zo :+ !

[Afbeelding: 2015-04-30 11.35.21a.jpg]
quote:
MrMuilie schreef op 10 januari 2018 @ 15:10:

[...]

voor de 690 kost degene die jij linkt 379 euro ze hebben nog een kit maar die kost 179 en is eigenlijk zelfde op wat afwerking en beugeltjes na lijkt het.

Dat filterkitje ziet er wel heel tof uit. Als je die los koopt kun je je airbox lossnijden en als berging gebruiken zoals al wel vaker is gepost. Indien dat filterkitje los te koop is en goedkoper dan een K&N filter is het best interessant. Toch?

Op facebook effe bericht gestuurd naar ze. Filterkit verkopen ze los voor 139,- incl verzenden. Leuk alternatief op k&n. Heb alleen geen idee of je hiermee vermogensverlies hebt zoals met alleen een k&n pod. Of dat de motor armer gaat draaien.
Heb ze nog effe gevraagd om meer info.
Zat zo te denken dat een extra 30,- voor de hele kit incl extra tank is dan ook niet zo duur eigenlijk, alles zit er bij.

vraagje aan de kenners die een K&N filter pod rijden. Ik heb nu een EVO1 kit, maar gewoon een papieren filter.
Loopt de motor armer met een K&N filter pod of bijv de TwinAir foam filter die bij Rade Garage kit zit?
Zo ja, te arm?

Rade Garage gebruikt de originele velocity stack bij dat filter dus een verlies aan koppel in de lage toeren zou hiermee voorkomen zijn zoals ik dat overal lees als je enkel de K&N RU-1750 monteert zonder stack.
quote:
MrMuilie schreef op 13 januari 2018 @ 11:52:
Loopt de motor armer met een K&N filter pod of bijv de TwinAir foam filter die bij Rade Garage kit zit?
Zo ja, te arm?

Juist daarom die extra tank...........
quote:
else schreef op 14 januari 2018 @ 10:34:

[...]

Juist daarom die extra tank...........

Die volg ik effe niet...
quote:
MrMuilie schreef op 15 januari 2018 @ 17:02:

[...]

Die volg ik effe niet...

Door al dat gekl*jo gaat het brandstof verbruik omhoog...............
mooi toch? gas op die lolly!
quote:
MrMuilie schreef op 16 januari 2018 @ 17:30:
mooi toch? gas op die lolly!

Idd! :t

Hier een nieuw filmpie van mij van een hele ronde nordschleife ( Nürburgring ).
https://youtu.be/UDgsVWt1LNw
Lekker BRAAPEN :]
Lekker rondje.

Zijn er hier nog rijders die bij de SMC-R modellen nog specifieke zaken aan de vering hebben veranderd?
Kouba link gemonteerd.
Achter demper een beurt laten geven.
Aangepaste achterveer.
Hydraulische veer verstelling gemonteerd.
Vorkpoten een beurt laten geven, binnenpoten laten coaten, zwarte DLC coating.

© 2001-2018 Motor-Forum