Bekijk originele versie: Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

leuk speelgoed! volgens mij is hier ook niemand die "gewoon" 1 span of motor heeft.. ik ook niet trouwens..
Ik heb alleen mijn span
Ik momenteel ook.
Ik heb nu alleen hoofdpijn....
Of telt dat niet? :P
Maare, het spul op de eerste foto vind ik wel erg leuk.
Toch eens een tripje die kant op plannen. :Y
:t :)
Ha Bertje!
Wat een gezelligheid!
Ik kom dit jaar ook weer eens langszwabberen samen met Liesje. Ze wilde eigenlijk al komen kijken naar de lammetjes maar ik zit nogal krap in de tijd tegenwoordig.
quote:
hevu schreef op 12 april 2017 @ 20:02:
Dus lichtelijk omkopen zou een optie kunnen zijn :z

Ik ben voor ! O-)
Roger, je hebt mail ;-)
_O-
quote:

Haha
quote:

Heee oma op dbz!!!!

Maare is er al omgekocht?? Of gebeurd er weer gewoon niks
:Z
Nou, nog niet echt omgekocht 8-) Maar Bertje is wel langsgeweest en we hebben de diverse opties doorgesproken. Het probleem is echter dat ik er nog niet aan kan beginnen, eerst al die on-affe projecten afmaken die nog vol spanning op me liggen te wachten.
(edit) Oh ja, en rijden met de zijspannen, dat moet af-en-toe ook gebeuren. Volgende week, lekker sturen tijdens de Euro Tour van MMC72. Dit keer richting Westerwald (nee, niet naar Boele's) Alhoewel... O-)

Door Brakkebertje op dinsdag 16 mei 2017 11:31

Komt vast wel een keertje goed. Heb veen haast hoor, maar ook geen geduld

Door Brakkebertje op dinsdag 16 mei 2017 11:31

quote:
Brakkebertje schreef op 16 mei 2017 @ 11:31:
Komt vast wel een keertje goed. Heb geen haast hoor, maar ook geen geduld
quote:
Hellracer schreef op 13 april 2017 @ 10:32:
Ha Bertje!
Wat een gezelligheid!
Ik kom dit jaar ook weer eens langszwabberen samen met Liesje. Ze wilde eigenlijk al komen kijken naar de lammetjes maar ik zit nogal krap in de tijd tegenwoordig.

Komen je met de hemelvaart even langs zwabberen. zet ik daar biertje vast koud (lees reserveer)

Door Brakkebertje op donderdag 18 mei 2017 13:42

Joepiejoepiejoepie gezellig!!
quote:
Brakkebertje schreef op 18 mei 2017 @ 13:42:
Joepiejoepiejoepie gezellig!!

En als Bosso met broer, Zeepok met aanhangsel (niet slaon) en Dropje (woont toch ook in de buurt????) noog aan komen zijn er in iedergeval weer genoeg driewielers
_O- _O- *O* *O* :j :j
:t

Donderdag?
quote:

Van donderdag tot zondag als het weer goed is (lees niet koud) en het bier bij Bertje koud is of de wiskey op temperatuur.
Dus wil je er een van me drinken weet je wanneer ik en het opperhoofd er zijn
Nou, het hele weekeinde is er in Zierikzee een Simca kampeer weekeinde, waar ik ook verwacht word. Zondag is m'n broer zelf al met iets bezig, dus ik moet een beetje schipperen met de tijd.
quote:
hevu schreef op 18 mei 2017 @ 22:30:

[...]

En als Bosso met broer, Zeepok met aanhangsel (niet slaon) en Dropje (woont toch ook in de buurt????) noog aan komen zijn er in iedergeval weer genoeg driewielers
_O- _O- *O* *O* :j :j

Aanhangsel komt alleen mee als er een val-ei is _O-
quote:
Bosso schreef op 19 mei 2017 @ 23:13:
Nou, het hele weekeinde is er in Zierikzee een Simca kampeer weekeinde, waar ik ook verwacht word. Zondag is m'n broer zelf al met iets bezig, dus ik moet een beetje schipperen met de tijd.

Is dat nog wat geworden met die route?
quote:
Dropje73 schreef op 22 mei 2017 @ 11:48:

[...]

Vertel, waar moet ik weg blijven??
quote:
Dropje73 schreef op 22 mei 2017 @ 11:48:

[...]

Jazeker. Het overgrote deel wordt nagereden, op Burgh-Haamstede na. Ze willen het hoofdzakelijk op Schouwen houden.

quote:
hevu schreef op 22 mei 2017 @ 20:28:

[...]

Vertel, waar moet ik weg blijven??

Niet zeuren jij. B| De SIMCA club Nederland houd komend weekeinde een kampeerweekeinde in Zierikzee. Simca is een historisch automerk met een zeer rijk verleden. En ik heb er ook één. :Y
quote:
Bosso schreef op 22 mei 2017 @ 21:28:

[...]

Jazeker. Het overgrote deel wordt nagereden, op Burgh-Haamstede na. Ze willen het hoofdzakelijk op Schouwen houden.

:t

Edit, ehrm.... B-H is Schouwen.... :?

© 2001-2018 Motor-Forum