Bekijk originele versie: Suzuki GSR 600 Deel 16

quote:
Allegra schreef op 10 september 2017 @ 18:00:
Ja idd. Ook bij Barracuda zelf was het nee hoor, die weerstandjes moeten goed zijn dus dat doe je dan maar braaf :') Als het dan niet werkt en je kijkt verder dan je neus lang is blijkt idd dat het vaak niet de oplossing is. Overigens zijn we trouwens zeker een half uur bezig geweest met het vinden van de relais, had ik misschien ook meteen even moeten vragen hier :D

Het zoeken en wisselen van het relais is wel bekend hier. Dacht dat er vroeger ook een how to in de OP stond, maar deze zie ik niet meer zo snel.

Dingen van te voren vragen kan hier altijd, scheelt je vaak het wiel opnieuw uitvinden. En als het echt te moeilijk wordt dan verwijzen we je door naar Kwark (Mart) ;)
quote:
JeroenFF schreef op 11 september 2017 @ 14:17:
Heyhey,
Nu een klein half jaartje in het bezit van mn GSR en wat is het een mooie en goeie fun-bike.
Nu had ik wel een vraagje, is er nog iets te doen aan het zitcomfort van de GSR? voor woon werk verkeer heb ik er geen last van, maar bij langere ritten (2u+) heb ik er toch wel last van dat het zadel best wel hard is. zal dit komen doordat ik naar voren schuif op het zaldel?

heeft er iemand ervaring met:
1) van die kniepads,
2) een bragster zadel,
of misschien nog een andere tip?

Kniepads, geen ervaring mee :N , lijkt me ook niet echt helpen bij zadelpijn :P

Bagster buddyseat, :t Zou dan wel de gelpads erin nemen :Y
Heb nog steeds een beetje spijt dat ik daar niet op wilde wachten |(

Andere tip, zitten hier op MF diverse buddyseat kunstenaars, misschien dat dat wat voor je is?
quote:
Erwin_83 schreef op 11 september 2017 @ 15:52:

[...]

Het zoeken en wisselen van het relais is wel bekend hier. Dacht dat er vroeger ook een how to in de OP stond, maar deze zie ik niet meer zo snel.

Dingen van te voren vragen kan hier altijd, scheelt je vaak het wiel opnieuw uitvinden. En als het echt te moeilijk wordt dan verwijzen we je door naar Kwark (Mart) ;)

How to's zijn idd uit de OP verdwenen :/
Foto's waren niet meer zichtbaar/ te vinden en 9 van de 10 keer worden die dingen toch niet gelezen...
Zo houden we wat ruimte over voor plaatjes van vreetfestijnen, ritjes en mooie brommerts *O* :P
Yep... Bagster zadel incl gel-inserts... en je wil niet meer afstappen.. LOL

© 2001-2017 Motor-Forum