Bekijk originele versie: TT 2017

eurosportplayer.com

nu 29.99 voor een jaar !!
Tussen de trainingen van de RBR een uur pauze?!! Oftewel hoe jaag ik het publiek weg.
Buienradar Assen .... shite
Ze vliegen er met bosjes af de moto 3
Nette FP2 voor Bo zeg, :] *O*
quote:

Inderdaad, hij doet het lekker in de regen! :}
Heb ik iets gemist, is het circuit uitgebreid. Waar is de Jaap Timmer tribune? Alsjeblieft vertel het me: https://link.marktplaats.nl/m1177488022
_O- Geert Timmer tribune bedoelt ie, haha.. *D
Mooie QP1 zeg! :}
Zarco, Held! :}

Beloofd een mooie dag te worden morgen met Bo vanaf P2 en wie weet weer een verrassing in de MotoGP!
Zarco :} :} :}
Hier al mensen #69 uitgeprint voor morgen? http://www.rtvdrenthe.nl/...te-groet-aan-Nicky-Hayden
quote:

Als er ter plekke wat te printen is dan doe ik mee
quote:
Jasper-2.0 schreef op 24 juni 2017 @ 15:35:

[...]

-O- :Z

Door dartmaster85 op zaterdag 24 juni 2017 16:25

quote:
Jasper-2.0 schreef op 24 juni 2017 @ 15:35:

[...]

en dat precies op de 69ste assen tt
quote:
dartmaster85 schreef op 24 juni 2017 @ 16:25:

[...]

en dat precies op de 69ste assen tt

Of leef je nog in 1999? Het is de 87e.
Zo'n mooi initiatief en dan zulke reacties... Ik zal wel iets missen.
quote:
NR34 schreef op 24 juni 2017 @ 16:39:
Zo'n mooi initiatief en dan zulke reacties... Ik zal wel iets missen.

Sommige mensen zijn er misschien gevoelig voor, maar een A4'tje met "69" erop als eerbetoon doet mij ook niet bijzonder veel. Niet dat ik het initiatief afkeur, maar het hoeft gewoon niet van mij. Verandert niets aan wat er gebeurd is, en de eerbetonen rondom Hayden's dood zijn al geweest bij de Superbikes en MotoGP races die geweest zijn.

Ik heb vanochtend mijn hele kledingkast overhoop gegooid op zoek naar mijn #69 t-shirt, dat dan weer wel. Ieder z'n eigen manier, I guess.
quote:
twonha schreef op 24 juni 2017 @ 17:44:

[...]

Sommige mensen zijn er misschien gevoelig voor, maar een A4'tje met "69" erop als eerbetoon doet mij ook niet bijzonder veel. Niet dat ik het initiatief afkeur, maar het hoeft gewoon niet van mij. Verandert niets aan wat er gebeurd is, en de eerbetonen rondom Hayden's dood zijn al geweest bij de Superbikes en MotoGP races die geweest zijn.

Ik heb vanochtend mijn hele kledingkast overhoop gegooid op zoek naar mijn #69 t-shirt, dat dan weer wel. Ieder z'n eigen manier, I guess.

:^
Ongekend die Zarco. Ik begin het bijna al normaal te vinden dat ie zich in de top mengt, maar pole position is toch echt reteknap :}
Jezus wat een klapper van Baldassari zeg ;(
quote:
Racer250cc schreef op 24 juni 2017 @ 16:32:

[...]

Of leef je nog in 1999? Het is de 87e.

8-)
quote:
Duderuud schreef op 24 juni 2017 @ 18:20:
Jezus wat een klapper van Baldassari zeg ;(

Zag het net pas, altijd eng als een coureur KO gaat. Twee harde klappen op zijn hoofd, 1x van de motor op de grond en 1x van het voorwiel. Ik lees online dat hij in elk geval bij bewustzijn is en stabiel, wat dat dan ook mag betekenen.

Door Hans uut Zwolle op zaterdag 24 juni 2017 21:01

quote:
Sebastian26 schreef op 24 juni 2017 @ 19:15:

[...]

Zag het net pas, altijd eng als een coureur KO gaat. Twee harde klappen op zijn hoofd, 1x van de motor op de grond en 1x van het voorwiel. Ik lees online dat hij in elk geval bij bewustzijn is en stabiel, wat dat dan ook mag betekenen.

In de praktijk wil dat zeggen dat er geen acuut levensgevaar 'meer' is
Bij kennis, weet niet hoe de lichamelijke toestand is[Afbeelding: IMG_2657.PNG]

© 2001-2018 Motor-Forum