Bekijk originele versie: Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Door Ghetto Bassie op vrijdag 02 juni 2017 15:01

Er zijn er ook wel een aantal die hun Blade inmiddels verkocht hebben of er zelfs erg weinig tot helemaal niet meer op rijden. Heb er een paar in laten staan waarvan ik weet dat ze ff druk zijn, maar nog wel met hun Blade bezig zijn.

Iedereen die weer in de OP wilt, kan gewoon weer een ploatje posten, zet ik ze er weer bij :)

Edit:

@ VM: Zie het maar als een soort "verversen" van de OP... ;)
Ja, ik bijvoorbeeld. Weet niet meer wanneer de Blade voor het laatst uitgelaten is. -O-
quote:
Deputy Duc schreef op 02 juni 2017 @ 16:22:
Ja, ik bijvoorbeeld. Weet niet meer wanneer de Blade voor het laatst uitgelaten is. -O-

Ja maar jij leest altijd mee en soms post je ook wat. :+

Door Ghetto Bassie op vrijdag 02 juni 2017 17:03

En er staat geeneens een foto van je Blade in de OP Dep... :/

Dusssseeh.... O-)
Maar....

Het mag niet te gezellig worden. Anders hebben we straks weer zo'n vervelende m&g.

Stel je voor...
quote:
Vuurmesje schreef op 02 juni 2017 @ 14:48:

[...]

Moet er een criterium aan gehangen worden? Wie niet langer dan x weken of maanden gepost heeft wordt eruit geknikkerd?

Maar ja, zo zie ik een Soesbabe nog wel staan die toch ook al heel lang niet gepost heeft. En om haar eruit te knikkeren gaat bij mij ook weer erg ver. Is wel de moeder van dit forum namelijk.

Het is geen moeten toch? En iedereen is toch welkom? Maakt het wel zo vriendelijk. Zo zijn wij hier immers. Het zou ook kunnen dat de persoon zelf aangeeft niet meer hier genoemd te willen worden. Een soort eigen verantwoordelijkheid. Vraagt trouwens weer wel wat, en snap daardoor het dillema.

Ik snap je punt, aan de andere kant: als we iedereen uit de afgelopen 109 deeltjes die zich ooit een keer gemeld hebben in een OP moeten zetten wordt deze wel heel erg groot...
quote:
Ghetto Bassie schreef op 02 juni 2017 @ 17:03:
En er staat geeneens een foto van je Blade in de OP Dep... :/

Dusssseeh.... O-)

Ja, daar moet ik maar eens een paar foto's van gaan maken.

En dan naar Motorshopper.

Rijd bijna nooit meer op dat ding, pak meestal de V-strom.

Door Ghetto Bassie op vrijdag 02 juni 2017 18:30

quote:
Joep schreef op 02 juni 2017 @ 18:06:
Ik snap je punt, aan de andere kant: als we iedereen uit de afgelopen 109 deeltjes die zich ooit een keer gemeld hebben in een OP moeten zetten wordt deze wel heel erg groot...

Moet je de 1e 25 posts als OP gaan gebruiken :+
quote:
Vuurmesje schreef op 02 juni 2017 @ 14:39:
Zo, de krant ook weer uit. Moest even zoeken maar dit deeltje ook weer gevonden.
*O* *O* :t

De krant van zondag 28 mei?
quote:
Joep schreef op 02 juni 2017 @ 18:06:

[...]

Andersom begrijp ik het ook hoor. Maar als iedereen nu eens zelf bij zou houden of hij wel of niet post, en wel of niet zijn profieltje bij het betreffende forum houdt, dan was deze terugkerende discussie niet nodig. Ja, weet het, niet iedereen doet dat. -O-

En om nu steeds als schoolmeester op te treden naar diegene die een poosje niet heeft gepost, is ook weer zoiets.
Zou het een schone taak van de Dep kunnen zijn? })
Wat denk je?
quote:
Oerblade schreef op 02 juni 2017 @ 18:06:
Maar....

Het mag niet te gezellig worden. Anders hebben we straks weer zo'n vervelende m&g.

Stel je voor...

_O-
quote:
Kasprr schreef op 02 juni 2017 @ 19:20:

[...]

De krant van zondag 28 mei?

Ja die ja.

Was gratis dus meenemen die hap.

Ennuh, het gezelschap was ook :r dan blijft de krant lezen over.

Ja toch? Niet dan?

Heb trouwens wel weer zin om een gratis krantje te halen. Iemand een suggestie? 8-)
quote:
Vuurmesje schreef op 02 juni 2017 @ 19:41:

[...]

Ja die ja.

Was gratis dus meenemen die hap.

Ennuh, het gezelschap was ook :r dan blijft de krant lezen over.

Ja toch? Niet dan?

Heb trouwens wel weer zin om een gratis krantje te halen. Iemand een suggestie? 8-)

Ga met de trein
Ben der ook weer bij,bij deeltje 109
:W

Door Ghetto Bassie op vrijdag 02 juni 2017 22:25

quote:

Hebbie toevallig ook nog een feauteau van je bolide voor in de OP? Zag dat je er ook nog niet tussen stond... :)
Ben wel benieuwd hoeveel km jullie rijden met een tank.. Zelf haal ik 200km (15 liter) met mijn sc44,rij dan wel zeeerrr sportief
quote:
Roytjuuh1 schreef op 03 juni 2017 @ 08:10:
Ben wel benieuwd hoeveel km jullie rijden met een tank.. Zelf haal ik 200km (15 liter) met mijn sc44,rij dan wel zeeerrr sportief

Ik heb er nu ruim 33.000 km opzitten en volgens mij is het nog steeds dezelfde tank (17 liter). -O-
-edit- dubbel
115K+ met een 18L tank *O* *O*

Edit - 100K+ heb natuurlijk andere kuipdelen en tank erop gezet.
En kan met de inhoud van de tank ver boven 200km rijden tot reserve

Door Ghetto Bassie op zaterdag 03 juni 2017 09:30

quote:
Paulusssttt schreef op 03 juni 2017 @ 09:06:

[...]

Ik heb er nu ruim 33.000 km opzitten en volgens mij is het nog steeds dezelfde tank (17 liter). -O-

:')
quote:
Roytjuuh1 schreef op 03 juni 2017 @ 08:10:

Ik haal met mijn sc50 1:14/1:15 en ja ik rijd ook wel eens sportief ;)
quote:
Ghetto Bassie schreef op 02 juni 2017 @ 22:25:

[...]

Hebbie toevallig ook nog een feauteau van je bolide voor in de OP? Zag dat je er ook nog niet tussen stond... :)

Jazekur!

[Afbeelding: 93eujamdpdjg9.jpg]
quote:
Paulusssttt schreef op 03 juni 2017 @ 09:06:

[...]

_O-

© 2001-2017 Motor-Forum