Bekijk originele versie: Valentino Rossi deel 19 - Vanuit z'n rolstoel

Door WillemVonGrumble op zaterdag 09 september 2017 07:53

quote:
fuzzy schreef op 08 september 2017 @ 22:09:

[...]

Bevestiging wie hem gaat vervangen Ja...

De Japanse testrijder dus... Gaaaap

Wat je zegt hij is een testrijder dat is zijn beroep , het echte racen kan je beter aan racers overlaten. :t
quote:
WillemVonGrumble schreef op 09 september 2017 @ 07:53:

[...]

Wat je zegt hij is een testrijder dat is zijn beroep , het echte racen kan je beter aan racers overlaten. :t

Gelukkig weten ze in Japan wel beter. Google trouwens even wat Nakasuga nog meer doet..

Door WillemVonGrumble op zaterdag 09 september 2017 10:20

quote:
fuzzy schreef op 09 september 2017 @ 08:15:

[...]

Gelukkig weten ze in Japan wel beter. Google trouwens even wat Nakasuga nog meer doet..

Hij is ook veel te oud :+ Geburtsdatum: 09.08.1981 in Shizuoka, Japan (36 ) Die oude man moet je geen GP laten rijden ;)
quote:
WillemVonGrumble schreef op 09 september 2017 @ 10:20:

[...]

Hij is ook veel te oud :+ Geburtsdatum: 09.08.1981 in Shizuoka, Japan (36 ) Die oude man moet je geen GP laten rijden ;)

Zo oud, supergevaarlijk, straks breekt-ie een been ofzo...

Door WillemVonGrumble op zaterdag 09 september 2017 10:59

quote:
twonha schreef op 09 september 2017 @ 10:50:

[...]

Zo oud, supergevaarlijk, straks breekt-ie een been ofzo...

_O-

Inderdaad ;)
quote:

[...]

De Japanse testrijder dus... Gaaaap

Pessimist
Nou, ik betwijfel dat een beetje want een japanse rijder op de fiets van Rossi legt wel een hele grote druk op hem. Daar houden ze niet zo van want als het niet goed gaat is het gezichtsverlies, zowel voor de rijder als de bazen.
Ze zien dan liever een europeaan 'mislukken' zeg maar.
Lowes heeft al een keer met een GP machine mogen rijden zonder al te veel succes dus.. blijft er maar 1 rijder over. :Y 8-)
Ook voor MvdM zou de druk hoog zijn natuurlijk, al was het maar van uit zichzelf!
Zou Rossi m dan bijstaan en nog wat goede tips meegeven?

Door WillemVonGrumble op zaterdag 09 september 2017 20:39

quote:
Robert Itr schreef op 09 september 2017 @ 19:29:
Zou Rossi m dan bijstaan en nog wat goede tips meegeven?

Ja vast wel , rechts gasgeven en knijpen om te remmen links koppelen :+
Met daarop een tik op het achterhoofd met de zin erbij
"Do not crash my bike..
quote:
V Rossi 46 schreef op 08 september 2017 @ 16:55:

[...]

Van David Emmett begrepen dat het maandag bevestigt wordt...

http://www.motogp.com/en/...ce-rossi-at-aragon/239808
quote:

Wauw gaaf! *O*
Pompompom.. ;)
quote:

[...]

De Japanse testrijder niet dus... Gaaaap :W

Ik heb het even voor je gefixed! ;)
quote:
Joep schreef op 11 september 2017 @ 17:59:

[...]

Thnx

dit was tegen alle verwachtingen in dus...
quote:

U bent bij deze genomineerd voor de M-F glazenbol award 2017. *O*
quote:
Joep schreef op 11 september 2017 @ 17:59:

[...]

_O-
quote:
Bosso schreef op 11 september 2017 @ 18:36:

[...]

U bent bij deze genomineerd voor de M-F glazenbol award 2017. *O*

Idd... Nu nog een goede beurstip ;)
jammer voor VR en het kampioenschap, maar toch mooi voor VDM :Y
Rossi moet gewoon de tijd nemen om goed te herstellen. Kan daarna alvast dingen gaan testen voor volgend jaar. En ik hoop dat ie ene mm koekie van eigen deeg gaat geven.
Dovi - pass
Vinales- pass
Marquez- strijden tot het gaatje😁
quote:
flexielexie038 schreef op 14 september 2017 @ 18:47:
Rossi moet gewoon de tijd nemen om goed te herstellen. Kan daarna alvast dingen gaan testen voor volgend jaar. En ik hoop dat ie ene mm koekie van eigen deeg gaat geven.
Dovi - pass
Vinales- pass
Marquez- strijden tot het gaatje😁

Stiekum hoop ik daar ook op, koekje van eigen deeg. }) }) }) })
Zou echt laag zijn van onze held.. hoop dat hij dat niet doet. Net zoals ik hoop dat de Rossi fans stoppen met juichen bij een crash van #93 of #99. Nepfans..
quote:
Racebert schreef op 14 september 2017 @ 21:55:
Zou echt laag zijn van onze held.. hoop dat hij dat niet doet. Net zoals ik hoop dat de Rossi fans stoppen met juichen bij een crash van #93 of #99. Nepfans..

Persoonlijk juich ik nooit bij een crash. Ook niet bij Marquez. Maar van mij mag Rossi hem het leven goed zuur maken. Dat verdient hij in mijn ogen gewoon. Begrijp me niet verkeerd die gast kan rijden das niet normaal. Maar blijft gewoon een lage streek dat toen hij zelf uitgeschakeld was voor de titel hij er alles aan deed om Rossi te dwarsbomen. Daar heeft hij zelf een boel haat in zijn richting mee veroorzaakt. Want iedereen kan zien dat hij extreme kwaliteiten bezit. En zoals mijn oude oma altijd zei: wie de bal kaatst.......
quote:
flexielexie038 schreef op 14 september 2017 @ 22:55:

[...]

Persoonlijk juich ik nooit bij een crash. Ook niet bij Marquez. Maar van mij mag Rossi hem het leven goed zuur maken. Dat verdient hij in mijn ogen gewoon. Begrijp me niet verkeerd die gast kan rijden das niet normaal. Maar blijft gewoon een lage streek dat toen hij zelf uitgeschakeld was voor de titel hij er alles aan deed om Rossi te dwarsbomen. Daar heeft hij zelf een boel haat in zijn richting mee veroorzaakt. Want iedereen kan zien dat hij extreme kwaliteiten bezit. En zoals mijn oude oma altijd zei: wie de bal kaatst.......

Grappig dat je dat zegt, "wie de bal kaatst". Rossi deed dit zelf ook bij Lorenzo in 2010. Remember motegi? https://youtu.be/uWFfbqmxujc

© 2001-2017 Motor-Forum