Bekijk originele versie: Jorge Lorenzo deel 6;Time to improve the Desmo

quote:
sepp schreef op 12 april 2018 @ 12:59:

[...]

maar toch een dikke minuut later dan Cal :+

Denk dat Cal dit graag zou willen omruilen })
quote:
Worldbeater schreef op 12 april 2018 @ 10:45:
Ik las dat Iannone grote moeite heeft met de Suzuki, hij remt tot diep in de bocht.
En dat is totaal tegengesteld aan Viņales. Apart dat dit zoveel verschil maakt. :)

Vorig seizoen gaven ze aan dat er een verkeerde keuze was gemaakt qua krachtbron, nou die doet het dit jaar behoorlijk ! Rins kwam toch heel goed mee met bijv. de honda van Crutch.

Ik heb/had van Iannone best hoge verwachtingen maar als nu blijkt dat hij zn rijstijl niet kan aanpassen aan een nieuwe fiets dan valt me dat heel erg tegen !!
quote:
Paul4all schreef op 12 april 2018 @ 13:01:

[...]

Denk dat Cal dit graag zou willen omruilen })

Die heeft toch ook lekker de rekening leeg getrokken bij Ducati...
[Afbeelding: DalEiVvX0AAtbf4.jpg:large]
quote:
Worldbeater schreef op 12 april 2018 @ 10:45:
Ik las dat Iannone grote moeite heeft met de Suzuki, hij remt tot diep in de bocht.
En dat is totaal tegengesteld aan Viņales. Apart dat dit zoveel verschil maakt. :)

Maar zou dat niet kunnen komen omdat Viņales op een Yamaha rijdt?
quote:
ZXRH88 schreef op 12 april 2018 @ 13:03:

[...]

Vorig seizoen gaven ze aan dat er een verkeerde keuze was gemaakt qua krachtbron, nou die doet het dit jaar behoorlijk ! Rins kwam toch heel goed mee met bijv. de honda van Crutch.

Ik heb/had van Iannone best hoge verwachtingen maar als nu blijkt dat hij zn rijstijl niet kan aanpassen aan een nieuwe fiets dan valt me dat heel erg tegen !!

Dan kan hij Lorenzo een handje geven....daarvan dacht ik ook van die gaat het wel redden ...maar is blijkbaar ook geen goed huwelijk.
Gerrit , ik wil je graag een compliment geven omdat je objectief bent !
Lorenzo en Iannone vallen gewoon beide verschrikkelijk tegen terwijl ze bij hun vorige werkgever beide in de top mee draaiden.
Wat mij betreft ruilen ze volgend seizoen van zitje maar ik zie alsnog liever Miller of Petrux in dat fabrieksteam rijden
quote:
ZXRH88 schreef op 12 april 2018 @ 15:51:
Lorenzo en Iannone vallen gewoon beide verschrikkelijk tegen terwijl ze bij hun vorige werkgever beide in de top mee draaiden.
Wat mij betreft ruilen ze volgend seizoen van zitje maar ik zie alsnog liever Miller of Petrux in dat fabrieksteam rijden

En bij het Yamaha fabrieksteam is Viņales ook even stil. Begin 2017 ging het nog goed.
Op de Suzuki was hij soms heer en meester. Net als Iannone op de Duc een aantal wedstrijden ook de sterkste leek.

Miller maakt nu ineens wel een goede indruk, zou de fabrieksmotor zoveel sneller kunnen zijn?
Petrucci maakt nu even de meeste kans, maar het seizoen mag gelukkig nog even duren. :9~
Vinales heeft gewoon weer ,zoals zoveel spanjaarden, problemen in het koppie !

Suzuki vond ik hem een echte knokker, lijkt nu een beetje verdwenen ofzo ?!
Petrux naar Ducati team en dan Miller volgend jaar op een GP18
quote:
ZXRH88 schreef op 12 april 2018 @ 15:51:

Thanks....maar zo is het nou eenmaal , ik had het graag anders gezien.
quote:
gerrit1957 schreef op 12 april 2018 @ 15:47:

[...]

Dan kan hij Lorenzo een handje geven....daarvan dacht ik ook van die gaat het wel redden ...maar is blijkbaar ook geen goed huwelijk.

Heb ook nog een tijd gedacht dat het het tweede seizoen bij Ducati wel allemaal op zijn plek zou vallen. Ook omdat het er bij Dovi zo makkelijk uit lijkt te zien. Maar dat blijkt dus vies tegen te vallen. En dan moet je toch weer concluderen dat je die paar helden - het zijn er echt maar 2 - die wel goede prestaties met de Ducati hebben neergezet, alleen maar meer mag respecteren.
quote:

Hij kijkt ook echt zo van.
Kut .moet ik weer op dat ding.
quote:
NR34 schreef op 12 april 2018 @ 16:15:

[...]

Heb ook nog een tijd gedacht dat het het tweede seizoen bij Ducati wel allemaal op zijn plek zou vallen..

Daar was ik ook bang voor.
Maar voor hem tot nu toe helaas nog niet.
Lange termijn relaties blijken toch het beste te werken.
Wat dat betreft is Honda een goed voorbeeld. Gevoelsmatig is Pedrosa al lang over zijn houdbaarheidsdatum heen, maar toch blijkt het als totaal fabrieksteam (rijders+motor) weer prima te functioneren.

Vinales+Rossi+Yamaha lijkt niet helemaal gelukkig. Zou er toch iets tegenstrijdigs zijn in de eisen die beide rijders stellen aan de fiets?

© 2001-2018 Motor-Forum