Bekijk originele versie: Girlyfighter

[Afbeelding: 3f2c15e886fe5eac39670c00e6e2e944.jpg]

Door Destruction86 op dinsdag 18 juli 2017 11:06

Even omdraaien inderdaad, maar dat lijkt er al aardig op :)
quote:
Hubertje schreef op 16 juli 2017 @ 19:25:

En hey, er is ook een topic van mijn (broer zijn) wrak, dus misschien vervolgen we de discussie beter daar, als we hierover willen doorgaan..

:$ Ik zie het nu ja... Nou moe??! :j

Mwa discussie vervolgen.... :+ ik geloof echt niet dat wij het eens gaan worden. En dat geeft niets ;) Wrak vindt ik wel meevallen jullie zijn aardig onderweg om van zo'n saaie motor iets leuks te maken. En ik ga idd wel eens kijken in jullie topic, vooral naar die linker kant achter het blok. :+
quote:
g-flater schreef op 18 juli 2017 @ 19:16:

[...]

:$ Ik zie het nu ja... Nou moe??! :j

Mwa discussie vervolgen.... :+ ik geloof echt niet dat wij het eens gaan worden. En dat geeft niets ;) Wrak vindt ik wel meevallen jullie zijn aardig onderweg om van zo'n saaie motor iets leuks te maken. En ik ga idd wel eens kijken in jullie topic, vooral naar die linker kant achter het blok. :+

Hè, knok ff ergers anders verder wil je. Ik ben nog niet eens aan het slopen begonnen en ben nu al op pagina 2 :+

Test:
[Afbeelding: Qfp28hx_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high]

Yay, heb de foto's voor elkaar. Ook gelijk de startpost aangepast 😊

Mijn vrouw heeft ook wat zitten googlen (o help), zij heeft zoiets in gedachten:
[Afbeelding: OWayQXz_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high]

En hier nu het complete wagenpark:
[Afbeelding: GWMH03e_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high]
Dus ze wil alleen een andere koplamp :?
quote:
SP1R schreef op 18 juli 2017 @ 23:50:

Hè, vergeet de andere kleurstelling niet hè :+

Ik neem haar idee ook meer als basis, het plan is om hem toch wel iets ingrijpender te verbouwen :)

Door Destruction86 op woensdag 19 juli 2017 00:21

Ik vind het nogsteeds mooi, die TT stickers op de kuipruit. Hoe ik eraan kom is een volgende punt, want die motor heeft nooit een TT camping gezien, vond het zonde om 'm mee te nemen en had de auto toch nodig voor de bagage :D
ik vind dit wel kicke
[Afbeelding: 086914ee28be35aa2e95ce6ccb3a39ba--moto-vintage-auto-moto.jpg]
quote:
SP1R schreef op 18 juli 2017 @ 23:50:

Denk dat zelfs die koplamp standaard is op de naakte versie. Ruitje en r6 front, dat weer wel.
We gaan gewoon een beetje door met experimenteren, het echte verbouwen komt pas na de zomer. Even een testje met de neutraalsensor van de div zn grote broertje (FZR 1000):
[Afbeelding: orXsmUt_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high]

[Afbeelding: jyC8JM0_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high]

De gear indicator van de "Koso" is massa gestuurd, dus theoretisch gezien zou de aanpassing van de neutraalsensor en het doorlussen naar de teller genoeg moeten zijn.
[Afbeelding: AROw3LH_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high]

Van t weekend er maar even onder knutselen en als ie werkt ook toepassen op de div 😊
ben benieuwd naar de gear indicator.

ben ook aan het rommelen aan een xj600

goed bezig :t
quote:
B0az schreef op 25 augustus 2017 @ 19:20:
ben benieuwd naar de gear indicator.

ben ook aan het rommelen aan een xj600

goed bezig :t

Op de FZR werkt ie bijna helemaal, alleen de 2e versnelling maakt niet helemaal goed contact. De volgende verbouwing (op de div) gaat wel gewoon lukken, ik weet nu waar ik op moet letten 😊

© 2001-2017 Motor-Forum