Bekijk originele versie: Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Zodan..das niet weinig.
Maar wel in ItaliŽ gereviseerd he :t
Haha ja zag al zoiets, goed bezig basman 💪
@voorvork,

Je spanners zijn (met welke kleur stip dan ook) onbetrouwbaar te noemen.
Bijna iedereen zal adviseren over te stappen naar manuele.
Internet staat vol met horrorverhalen mbt auto's spanners.
Je auto spanners zijn manueel te maken, maar je kunt ook manuele kopen.

Als je gaat voor kwaliteit en zekerheid neem je contact op met Rob de Hoo
https://exhausist.com/
Hallo allen :W Mijn firestorm is verkocht, motor wordt a.s. zaterdag opgehaald... Bedankt voor de leuke (whatsapp) gesprekken :+
Hoe zit dat eigenlijk met het vermogen van de firestorms? Mijn RDW specificatie zegt 72kw, maar er zijn ook versies met meer vermogen. Hoe kan ik de verschillende varianten onderscheiden?
Ik heb een blauwe, die zijn 200 pk.
Ik heb welleens wat gelezen over restricties voor de vtr in ik meen Duitsland.
Ringen die werden toegepast in de inlaatrubbers om dus de inlaat te verkleinen.
Maar ook verkleinde uitlaatbochten/ook een ring om ook weer die binnendiameter te verkleinen.
Wat er van waar is weet ik, er staat wel meer kwats op het www (200pk vtr ed)
;)

Overigens,
Sinds gisteren heb ik een ultrasoonreiniger met 10 liter inhoud.
Ben er minstens blij mee, vandaag al een carburateur gereinigd met water en dreft. Denk dat ik ook eens een keer professionele cleaner aanschaf voor in die bak. Alles voor de hobby :t
Wat Basman zegt klopt wel; restricties met ringen in de luchtinlaatkelkrubberaansluitdingen zaten er standaard in in Duitsland om op max 100pk uit te komen. Alle fietsen zijn/waren daar 'gedrosseld auf 100PS', ook al had je een 1200cc met 150pk. Weet niet of dat nog zo is. Maar de herkomst is gemakkelijk te checken aan de hand van je kenteken, dus mocht het import uit D zijn, dan zal ie wel geknepen zijn
quote:
basman180 schreef op 13 januari 2018 @ 19:21:

Overigens,
Sinds gisteren heb ik een ultrasoonreiniger met 10 liter inhoud.
Ben er minstens blij mee, vandaag al een carburateur gereinigd met water en dreft. Denk dat ik ook eens een keer professionele cleaner aanschaf voor in die bak. Alles voor de hobby :t

Wow echt? ... mag ik een keer de carburateurs van mijn naked langsbrengen voor een schoonmaakbeurt?? O-)
quote:
Leeke schreef op 14 januari 2018 @ 18:09:

[...]

Wow echt? ... mag ik een keer de carburateurs van mijn naked langsbrengen voor een schoonmaakbeurt?? O-)

Eerste carburateur die er in gegaan is kwam er brandschoon uit :9~ :9~ :9~
Het gaat om een Duitse importmotor. Hij is op een testbank geweest in NL. 3 runs. Tussen de 98 en 103 pk. Ik zal bij een volgende beurt er eens naar laten kijken. Bedankt weer 👍
Die van mij is ook een Duitser, maar daar zit niks. Ik weet enkel niet of 1 van de vorige eigenaren er iets aan heeft gedaan op dat gebied. Ben benieuwd, zou de eerste keer zijn dat ik het uit de eerste hand bevestigd hoor.
quote:
voorvork schreef op 15 januari 2018 @ 06:31:
Het gaat om een Duitse importmotor. Hij is op een testbank geweest in NL. 3 runs. Tussen de 98 en 103 pk. Ik zal bij een volgende beurt er eens naar laten kijken. Bedankt weer 👍

Misschien als je de tank en luchtfilterhuis eraf haalt, [gasschuif en vlinderklep openen met de hand ] zie je de ring in het inlaatrubber al zitten.
W.aars.chijnlijk met een lampje even bijlichten.
Hier zie je een ring welke een restrictie zou moeten zijn.
[Afbeelding: restrictie.gif]

:W leeke,
Kom maar langs met die carbs. :Y

Edit,
Honda VTR1000F Firestorm orig. NL, 9.268km!
€ 3.850,00
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons

Een goudmijn
quote:
basman180 schreef op 15 januari 2018 @ 08:34:

[...]

:W leeke,
Kom maar langs met die carbs. :Y

Jeuj thanks Bas! *O*
Volgende week ben ik vrij, maar mssch dat ik ze komend weekend er al voorzichtig af kan slopen :t :t :t
met een schep wip je ze er zo af :t

Demonteer je ze zelf of moet ik dat deon leon ?

© 2001-2018 Motor-Forum