Bekijk originele versie: (Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

quote:
R&zo schreef op 17 mei 2018 @ 08:02:

[...]

MV-VP-65, Cin, ik heb je zojuist (vanmorgen rond 7:40h) weer gespot, ik in de auto.

ps.Je rechter ver-/breedstraler (irritatielampje B| ) doet je niet!

:W

Heb ik gezien, maar nog geen tijd gehad om te vervangen. Evengoed bedankt!
Volgens mij heb ik Nohome gespot, de oranje Harley met kenteken 52-MD-NG, met Tasmaanse Duivel achterop. :)

Ik had al even achter je aan gefilterd en even voor Rotterpolderplein ging je weer tussen de auto's op de linkerstrook rijden waar je vervolgens even goed in de ankers moest. Daarop maakte je geen aanstalten meer om te gaan filteren en kwam ik je voorbij met m'n ZRX. :)
Vandaag rond 17:45 opende A1 vlak na Amersfoort bij de versmalde rijstroken (richting Amsterdam). Een BMW toerfiets waarvan het kenteken begon met 77. Je reed in een rijtje van 3 motorrijders als achterste. Ik stond in een blauwe Volvo in de file..
quote:
itsLochii schreef op 17 mei 2018 @ 23:17:
Vandaag rond 17:45 opende A1 vlak na Amersfoort bij de versmalde rijstroken (richting Amsterdam). Een BMW toerfiets waarvan het kenteken begon met 77. Je reed in een rijtje van 3 motorrijders als achterste. Ik stond in een blauwe Volvo in de file..

Alles klopt behalve dat t een FJR moet zijn.:)
quote:
Scoot_020 schreef op 18 mei 2018 @ 02:51:

[...]

Alles klopt behalve dat t een FJR moet zijn.:)

Gezien het design van 't achterlicht heb je bij nader inzien helemaal gelijk :W
Vroom
[Afbeelding: Vroom.jpg]
Onder het mom van "beter te laat dan nooit".
Zaterdag 4 mei zowaar iemand gespot in Newcastle upon Tyne in Engeland :} ! We zaten op de zelfde boot zelfs!

Ik heb geen idee meer wat voor motor, maar het was een tourmotor. Ik reed op die Rode Duc 749 en schreeuwde nog "gespot" toen we voorbij reden.

Ik was het helemaal vergeten na onze geweldige dag door Schotland, en het schoot mij zojuist te binnen. Vorige week zaterdag was ik alweer terug. Waar zijn jullie geweest (als je dit nog leest :P)
MaartenABAM vanmiddag trompsingel in Stad :W

Door Jellesnietes op zondag 20 mei 2018 14:59

vandaag rond 13.00 in Vianden, voorop reed een nieuw model blauwe Suzuki GSXR, daarachter een naked met sticker.

Wij zaten op het terras koffie te drinken, de voorste zwaaide :W

© 2001-2018 Motor-Forum