Bekijk originele versie: MotoGP - Octo British Grand Prix - Silverstone

quote:
Tonnie64 schreef op 26 augustus 2017 @ 22:43:
Hoop Bo op podium moet een keer gebeuren. En de GP ja gewoon Marc Marqeuz die wint carl op 2 en de 3e plek word Dovi.

Wie is Carl ?
Cal soms?
quote:

Foggy die heb ik daar wel gezien
Waarom oefent Rossi de motorwissel niet? Vind meneer dat hij daar te goed voor is? Volgens mij verliest hij de races waarin gewisseld moet worden altijd.
quote:
pippen schreef op 27 augustus 2017 @ 12:27:
Waarom oefent Rossi de motorwissel niet? Vind meneer dat hij daar te goed voor is? Volgens mij verliest hij de races waarin gewisseld moet worden altijd.

Stond niet in het dashboard dat ie dat moest doen :]
quote:

hatelijk... :/

waarschijnlijk omdat hij zo snel mogelijk zijn setup wil bespreken als die nog niet 100% is, daar is de warm up ook voor.
quote:

_O-

Sommigen hebben het nog steeds niet door: Rossi wordt al jaren 2e in de eindstand. Dit om te voorkomen dat het verwijt komt dat het kampioenschap verkocht is. Dus af en toe rustig aan, lekker cruisen en iedereen laten denken wat men wil :)
quote:
NR34 schreef op 27 augustus 2017 @ 13:20:

[...]

_O-

Sommigen hebben het nog steeds niet door: Rossi wordt al jaren 2e in de eindstand. Dit om te voorkomen dat het verwijt komt dat het kampioenschap verkocht is. Dus af en toe rustig aan, lekker cruisen en iedereen laten denken wat men wil :)

En na de race de schuld aan de banden geven Pffft :]
Nou eens een goeie race van beide Suzuki mannen aub.
Rossi doet 't anders niet verkeerd.

Tot nu toe.
BOEM!!! Marquez ligt eruit.
Poef!
Dit zat eraan te komen. Dovi neemt 't over.
Professor Doviiiiiii *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
quote:
NR34 schreef op 27 augustus 2017 @ 13:20:

[...]

_O-

Doet ie goed :t
Mooie race en wat is Dovizioso een genot om naar te kijken dit jaar. Als het Rossi niet wordt dan hoop ik dat hij de titel pakt. :Y
Toffe race gezien! *O*
Denk dat er weinig mensen zijn die Dovi de titel niet zouden gunnen. Ben zelf wel blij dat Rins wat beter begint te rijden, ik geloof nog steeds dat ie een goede MotoGP rijder wordt. Beetje aparte acties soms, maar veel talent :]
Ben wel benieuwd wie die ene persoon is die Dovi als winnaar heeft aangevinkt in de pol :9
Wat Rossi niet kan volbrengen (helaas), doet Dovi wel: Optimaal profiteren van het uitvallen van Marquez! Maar zoals hierboven gemeld: Wat een prachtige race zeg :}
quote:
Scarrrr schreef op 27 augustus 2017 @ 17:44:
Ben wel benieuwd wie die ene persoon is die Dovi als winnaar heeft aangevinkt in de pol :9

*D
quote:
[J]ori[S] schreef op 27 augustus 2017 @ 17:22:
Mooie race en wat is Dovizioso een genot om naar te kijken dit jaar. Als het Rossi niet wordt dan hoop ik dat hij de titel pakt. :Y

Mee eensch.

quote:

Ook mee eensch.
Ik heb wel eens beter gezien. De eerste helft was behoorlijk saai.
quote:
[J]ori[S] schreef op 27 augustus 2017 @ 17:22:

:^

Couldn't agree with you more :Y
Moto3 was goed,moto2 ronduit saai en motogp ging wel.
Geen toprace leuk voor Dovi dat hij aan kop gaat.

© 2001-2017 Motor-Forum