Bekijk originele versie: Silly Season 2019

Ik meen ook in een interview gelezen te hebben dat een van de grote veranderingen voor Crutchlow zijn mediaperformance moet zijn i.v.m. het HRC contract.

Als reactie oo de vraag of er voor hem ook minpunten zaten aan het worden van een HRC rijder.
.
Reeds bevestigd voor 2019
[Afbeelding: DZOB0SKXcAEB-s-.jpg]
Lorenzo naar Suzuki?

https://www.gpupdate.net/...-jorge-lorenzo-voor-2019/

Door Super Blackbird op woensdag 11 april 2018 14:27

quote:

En dan Ianone terug naar Ducati?

Door Bitaktus_Snellus op woensdag 11 april 2018 14:41

quote:
Super Blackbird schreef op 11 april 2018 @ 14:27:

[...]

Eerder einde motogp-carriere gok ik...
quote:

[...]

Aprilia
quote:

[...]

Ianonne had die Ducati best wel aan de praat hoor. Denk dat dovi daar niet echt op zit te wachten...
Denk eerder dat Petrucci zijn factory contract wordt gelicht.
ik zou Miller wel op de stoel van Lorenzo willen zien. De Honda open klasse waar hij de motogp binnen kwam was niet veel en de RCV van vorig jaar was ook een lastige motor. Sjaak heeft wel de juiste mentaliteit in rijstijl voor de Ducati in mijn ogen. Gun het hem wel
quote:
Racebert schreef op 11 april 2018 @ 15:32:
ik zou Miller wel op de stoel van Lorenzo willen zien. De Honda open klasse waar hij de motogp binnen kwam was niet veel en de RCV van vorig jaar was ook een lastige motor. Sjaak heeft wel de juiste mentaliteit in rijstijl voor de Ducati in mijn ogen. Gun het hem wel

Mag wat mij betreft per ingang van het volgende race weekend nog wel gebeuren ;)
Had hem afgelopen weekend de winst ook zo gegund, 4de plek leek haast teleurstellend

© 2001-2018 Motor-Forum