Bekijk originele versie: *** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

quote:
ElHombre1972 schreef op 14 april 2018 @ 18:56:
De vraag is hier ongetwijfeld al wel eens gesteld. Maar gebruikt iemand hier zijn telefoon als navigatie en wat voor een houder/beugel gebruik je ervoor?

Heb het zelf ook een paar x gedaan , ik vond het zelf niets navigeren met mijn mobiel op de motor , in de auto wel maar op de motor niet .
Heb zelf ram mount bevestiging , vorig jaar een TomTom rider 450 gekocht en daar ben ik zeer tevreden over , even een uitgave maar werkt vele male beter en water/vocht bestendig .

Door Kabouter Puntmuts op zondag 15 april 2018 17:32

Een grapjas heeft het meest gehate bord hier wat verdraaid _O-

[Afbeelding: IMG_130332C.jpg]

quote:
jean-pie schreef op 14 april 2018 @ 20:36:
[...]
Verkopen , jammer , je motor ziet er zo op de foto's zeer netjes uit en helemaal gestript en terug opgebouwd .
Het is een motor van 2002 en ik denk dat er maar weinig zijn die er zo netjes uit zien , die van mij is ook van 2002 en die heeft ook hier en daar wat dingetjes maar ik vind zelf nog steeds 1 van de mooiste modellen om te zien .
Elke motor van 15 a 16 jaar oud heeft wel een dingetje denk .

Op kleine foto's ziet het er toch wat anders uit dan in het echt.
Model 2002 is het mooist van alle 9s. :Y

quote:
Ninjaturtle schreef op 14 april 2018 @ 20:42:
[...]
Doe je dan je 6 en je 9 weg??
Inderdaad zonde van al je werk. Maar goed, als het je toch gaat "irriteren" kan je misschien beter naar een andere 9 uitkijken.

De 6 hopelijk volgende week op MP. Nu aan het oppoetsen.
Ondanks maandenlange pekel ziet de 6 er nu veeeel beter uit dan de 9. Dankzij de ACF-50, aanrader dat spul.
Haha mooi bord👍 geen wheelies' dus😒
heeft een van jullie ook al eens een probleem gehad met de seat cover? Vorige week schoof hij eraf onder het rijden gelukkig kon ik hem nog pakken, maar gister reed ik met een vriend en we gaven gas en bij 160 voelde ik iets achter me, ik keer achterom en tot mijn stomme verbazing zie ik mijn seat cover door de lucht vliegen vlak langs die vriend af. Kapje heeft het wonder boven wonder overleeft op wat lakveschadingen na. Ik heb me gister maar een nieuwe bested bij alie express.

Door Kabouter Puntmuts op maandag 16 april 2018 19:43

quote:
Pumke93 schreef op 16 april 2018 @ 16:24:
heeft een van jullie ook al eens een probleem gehad met de seat cover?

:Y

Volgens mijn achtervolgers ging dat ding nog best hoog de lucht in :')

Bij mijn huidige bleek een namaak cover te zitten. Dus het origineel is ook ooit verdwenen.
De namaak was waarschijnlijk geleverd zonder ijzerwerk waardoor een vorige eigenaar het ijzerwerk van de gewone achter zitje had overgezet. Vandaar dat die band ontbreekt op achter zitje.
quote:
ElHombre1972 schreef op 07 april 2018 @ 20:25:
Zodra 16 april mijn tentamen erop zit ga ik ook eindelijk de 9 weer ophalen bij mijn ouders. Hopen dat het weer dan lekker blijft zodat lekker rondje gassen. Zijn hier eigenlijk nog meer uit de buurt van Eindhoven? O-) Zie namelijk regelmatig een zx9r staan dan wel rijden.

:W

Ben je idd wel eens tegengekomen volgens mij! :]

Door Kabouter Puntmuts op woensdag 18 april 2018 22:34

Inmiddels staat mijn oude 9 te koop bij Mammoet
https://link.marktplaats.nl/m1276952408

voor 3450 !! :o

Maar dan de beschrijving: "Hele nette motorfiets goed onderhouden met duozadel cover. Hij heeft hier bij 42.000 km. een grote beurt gehad en nieuwe ketting en -tandwielen."

Ik heb zelf bij 34000 km de ketting en tandwielen gewisseld (en de kleppen gesteld).
En dan gaan beweren dat het er 8000 km later weer gewisseld is??

Dit hele zaakje stinkt. :r
Tja misschien is de km stand iets veranderd 😉😒😒 vroeger standaard bij occasions 😠
[quote]Pumke93 schreef op 16 april 2018 @ 16:24:
heeft een van jullie ook al eens een probleem gehad met de seat cover? Vorige week schoof hij eraf onder het rijden .
Kapje heeft het wonder boven wonder overleeft op wat lakveschadingen na.

Bij mij zit het eigenlijk allemaal zeer strak/vast , ik moet eigenlijk mijn zadeltje er echt in duwen zeg maar en mijn covertje die mijn zadel vervangt zit eigenlijk ook zeer goed vast , je kunt ze wel beetje bewegen zeg maar , maar ze zitten wel goed vast
[quote]Kabouter Puntmuts schreef op 15 april 2018 @ 17:32:
Een grapjas heeft het meest gehate bord hier wat verdraaid

Vind het wel mooi zo dat bord .
quote:
Kabouter Puntmuts schreef op 18 april 2018 @ 22:34:
Inmiddels staat mijn oude 9 te koop bij Mammoet
https://link.marktplaats.nl/m1276952408

voor 3450 !! :o

Maar dan de beschrijving: "Hele nette motorfiets goed onderhouden met duozadel cover. Hij heeft hier bij 42.000 km. een grote beurt gehad en nieuwe ketting en -tandwielen."

Ik heb zelf bij 34000 km de ketting en tandwielen gewisseld (en de kleppen gesteld).
En dan gaan beweren dat het er 8000 km later weer gewisseld is??

Dit hele zaakje stinkt. :r

Eigenlijk zouden ze ook een soort verplichte km stand (NAP) voor motors in moeten voeren , ik denk dat er veel mee gesjoemeld word .

Hij mist ook de ninja stickers op het achterkantje , weet niet of dat al was
Afgelopen weekend nog een rondje getourd met mijn zoon , eerst naar Bodegraven en daarna via Rotterdam

[Afbeelding: 360.jpg]

en daarna over de eilanden terug naar huis

[Afbeelding: 360.jpg]

Super weer en veel brommers tegen gekomen , en tering wat is de benzine daar duur tegen over bij ons .

© 2001-2018 Motor-Forum