Bekijk originele versie: Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Goedemorgen :W
quote:
Lientjee schreef op 12 januari 2018 @ 16:52:
Beste motorrijders uit Groningen,

Ik ben nieuw op motorforum en zal mezelf even voorstellen: ik ben Eline, ben 21 jaar en kom uit Groningen. Ik houd van motorrijden, vooral met mooi weer. ;) Ik rijd op een yamaha mt03 uit 2006 en heb nu iets meer dan een jaar mijn A2 rijbewijs. Heb je misschien zin om een keer een stukje te touren, stuur gerust even een berichtje. Verder kijk ik rond op de site wat hier allemaal te beleven valt.

Groetjes Eline!

Hallo Eline !

Welkom in ons topic !
Dat hebben we het liefst mooi weer :]

Klets en rijd gezellig mee !
Moguh!

P.s. pmetje voor Gerriem!
Moi
:W
:t
Avond :W
Onmogelijk actie hier?
Ja het word drukker hier :)
Het is hier ook gezelliger dan in de app :+
Moguh!
quote:
Lientjee schreef op 12 januari 2018 @ 16:52:
Beste motorrijders uit Groningen,

Ik ben nieuw op motorforum en zal mezelf even voorstellen: ik ben Eline, ben 21 jaar en kom uit Groningen. Ik houd van motorrijden, vooral met mooi weer. ;) Ik rijd op een yamaha mt03 uit 2006 en heb nu iets meer dan een jaar mijn A2 rijbewijs. Heb je misschien zin om een keer een stukje te touren, stuur gerust even een berichtje. Verder kijk ik rond op de site wat hier allemaal te beleven valt.

Groetjes Eline!

Hoi, welkom! :]

Hoelaat ben je weer thuis, moeten nog boodschappen doen ;)

Haha ik zal even een MF sticker voor je bestellen

*O*
Goedemorgen

Je zus Maarten ?

Of mis ik iets :P
moin moin... app maar weer verwijderen dan en 2018 lekker ouderwets op het forumlopen spammen en dergelijk
quote:
YAMAHA 125 cc schreef op 15 januari 2018 @ 13:22:
moin moin... app maar weer verwijderen dan en 2018 lekker ouderwets op het forumlopen spammen en dergelijk

Ik vind dit forum wel wat hebben :)

Straks met mooi weer weer eens wat ritten rijden :]
dat ga je niet redden hier in de groep ja wellicht alleen 😂😂 4 februari eerste otr rit eext rij je mee 😇
quote:
YAMAHA 125 cc schreef op 15 januari 2018 @ 15:14:
dat ga je niet redden hier in de groep ja wellicht alleen 😂😂 4 februari eerste otr rit eext rij je mee 😇

Ik bedacht me inderdaad ook _O-
Zie aangepaste reactie.

Lijkt me wel leuk zo'n otr rit
Goede avond !
quote:
martijnmoi schreef op 07 januari 2018 @ 19:00:
ik heb er ook een nieuw poesje bij trouwens

[afbeelding]

Ja de fiets van Opa.
Daar heeft Martijn zich niet aan verkocht
Wie heeft er hier verstand van Buell? Ik heb weer onrust in de pokken dus heb in mijn oneindige wijsheid besloten de caponord te ruilen tegen een Buell Ulessys.
Aangezien ik noooooit impulsief ben moet ik (nu ik de deal heb gesloten) mezelf er nog van overtuigen dat ik een goeie deal heb gemaakt
quote:
waver1971 schreef op 15 januari 2018 @ 21:22:
Wie heeft er hier verstand van Buell? Ik heb weer onrust in de pokken dus heb in mijn oneindige wijsheid besloten de caponord te ruilen tegen een Buell Ulessys.
Aangezien ik noooooit impulsief ben moet ik (nu ik de deal heb gesloten) mezelf er nog van overtuigen dat ik een goeie deal heb gemaakt

Ik als HarleyDavidson fan zeg dat je een goede deal hebt gemaakt :P
Ik wil er ook wel 1 :$
Goedemorgen
Goede avond :W

© 2001-2018 Motor-Forum