Bekijk originele versie: Toerseizoen afsluitingsweekend 2018

thanks, ik heb ze gemaild
quote:

[Afbeelding: EEK.jpg]
ik heb ze dinsdag gemaild maar nog steeds geen reactie van ze ontvangen. Mocht ik niks van ze horen ga ik ze morgen wel effe bellen
Hebben ze daar wel internet? Het ligt ZO afgelegen!
quote:
KingCoder schreef op 31 januari 2018 @ 16:39:

[...]

----
VERDAMTE ARSCHLOG JETSZ UBDERSTORMWOCHENDE RESERVERIEN ABER SCHNELL SCHNELL

FICK MICH AM ARSJ, kEVIN AUS HOLLAND
---

zoiets?

Thanx
👍🏼👍🏼
Verzonden 😘
Zojuist gebeld en gereserveerd. Mijn zoon ( op zn 125cc fiets) en ik rijden graag mee😎
quote:
FastFriend schreef op 03 februari 2018 @ 10:38:

[...]

Thanx
👍🏼👍🏼
Verzonden 😘

Oh nee he! Je hebt toch wel de naam aangepast he? Anders denken ze straks dat iedereen hier Kevin heet. Dat willen we wel, maar dat is gewoon niet zo.
quote:
KingCoder schreef op 05 februari 2018 @ 09:04:

[...]

Oh nee he! Je hebt toch wel de naam aangepast he? Anders denken ze straks dat iedereen hier Kevin heet. Dat willen we wel, maar dat is gewoon niet zo.

Dan hebben de Kevin's in ieders geval een kamer
Rijden we gezamenlijk naar het hotel of komt iedereen op eigen gelegenheid?
quote:
jawa634rijder schreef op 08 februari 2018 @ 07:13:
Rijden we gezamenlijk naar het hotel of komt iedereen op eigen gelegenheid?

Anders dan we bij het "normale" mf-weekend doen, is er geen centraal geregelde rit nee, maar er worden altijd onder elkaar dingen afgesproken en dat word vaak hier gemeld. Dus dit topic in de gaten houden!

Het verschilt ook enorm wanneer mensen gaan; sommigen gaan al op woensdag bijvoorbeeld, of op donderdag, of komen pas op vrijdagavond (geen vakantiedagen meer :( ) ofzo.

Ik ga dit jaar op woensdag-avond, na het werk dus ik kom laat aan.
quote:
KingCoder schreef op 08 februari 2018 @ 09:26:

[...]

Anders dan we bij het "normale" mf-weekend doen, is er geen centraal geregelde rit nee, maar er worden altijd onder elkaar dingen afgesproken en dat word vaak hier gemeld. Dus dit topic in de gaten houden!

Het verschilt ook enorm wanneer mensen gaan; sommigen gaan al op woensdag bijvoorbeeld, of op donderdag, of komen pas op vrijdagavond (geen vakantiedagen meer :( ) ofzo.

Dat is ook een terugkomend tafereel bij jou.

Ik moet nog even de financin checken, want mogelijk gaan Fred en ik al vanaf woensdagochtend.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
LEUK
LEUK
LEUK
quote:
KingCoder schreef op 08 februari 2018 @ 09:26:

[...]

Ok, ik hou het in de gaten... maar we hebben nog even🤗
BUMP !!!

ff omhoor... er is nog plek mensen !!

deze fantastische groep vrienden hebben altijd super veel lol samen door het jaar heen en sluiten ergens eind september het seizoen af met een heerlijk weekeinde toeren door Luxemburg.
Ook beginners en heropstappers nemen we op sleeptouw !
quote:
FastFriend schreef op 12 maart 2018 @ 11:52:
BUMP !!!

ff omhoor... er is nog plek mensen !!

deze fantastische groep vrienden hebben altijd super veel lol samen door het jaar heen en sluiten ergens eind september het seizoen af met een heerlijk weekeinde toeren door Luxemburg.
Ook beginners en heropstappers nemen we op sleeptouw !

Ik zou het best leuk vinden als niet-mfweekenders zouden aansluiten of misschien een andere groep ofzo
Dan moeten we hier wat vaker posten en veel minder in de app-groep (on)zinnige dingen zeggen.
Ik zal op een paar Facebookpagina's een link plaatsen naar deze site.

Als we dat ook allemaal doen op onze priv Facebookpagina komen er vast wel reacties.
Dit bericht heb ik gepost. Je kunt het zo kopiren en plakken in andere media:

Als je zin hebt om van 28 t/m 30 september een paar dagen heerlijk in Duitsland (en Luxemburg) motor te rijden, kijk dan eens op
www.motor-forum.nl/forum/...itingsweekend-2018-1.html
Het gebied ligt ca.10 km ten noord-westen van Vianden maar dan dus aan de Duitse kant.
Vanaf Utrecht is het 300 km.
Vaak gaat een deel van de groep een paar dagen langer.
Meestal op woensdag al weg uit Nederland.
Anderen komen vrijdag t/m zondag. Ik ga er al jaren met die groep mee.
In de bovenstaande link lees je meer informatie, maar je kunt mij ook een bericht sturen.
Net 3 collega's overtuigd om mee te gaan. Ze melden zich hier nog wel...
Hoi,

Ik ben Bas, zeer onervaren.
dhr. dr. ir. Blihi, heeft mij overgehaald mee te gaan! *O*
Ik ben er dus bij, ik zal eens gaan werken aan wat trainings kilometers.
Collega nr.2 meldt zich!

Hoeveel tankstops zijn er langs de route?

Door DataScientist op woensdag 14 maart 2018 13:40

En collega #3!

Ik heb, net als Bas, nu 2 weken mijn motorrijbewijs en hopelijk dit weekend ook de sleutels van mijn motor.

Maikel.
quote:
blihi schreef op 14 maart 2018 @ 13:23:
Net 3 collega's overtuigd om mee te gaan. Ze melden zich hier nog wel...

Goed bzg :)

Zijn het ook van die Nerds, Boudewijn?
Ik zeg W E L K O M ! ! !
Welkom met z'n allen. Zelfs nog een uit Budel-Schoot, daar heb ik heel veel tijd doorgebracht in mijn jeugd (Heikant)

:t

© 2001-2018 Motor-Forum