Bekijk originele versie: KTM SuperDuke 990 Deel 14

Dik hoor samsoes (H)
Misschien wat laat, maar ben ook weer vd partij
Hoor hier niet, maar toch ben ik er bij! KTM powerrrr
Waar was je nou op de meeting dan?
Mijn zadel is door iemand hier van het forum gedaan. supermooi

[Afbeelding: nff9j4.jpg]
Hij blijft leuk :+
Hij blijft ook lekker zitten :-)
hahah hoop dat je een dunne vriendin hebt :P, anders kan ze er waars niet om lachen :P
.
quote:

Daar heb je een punt......

:+
quote:
Jorissubje schreef op 26 oktober 2017 @ 15:46:
hahah hoop dat je een dunne vriendin hebt :P, anders kan ze er waars niet om lachen :P

Die kon er om lachen, mijn vrouw wat minder, maar die heeft een eigen motor en is ook niet dik _O-
Mijn kentekenplaat houder is leuker voor de vriendjes van mijn zoon of dochter. :+
Ik had een speedboot Met de naam cameltoe , toen ik verkering kreeg met men vrouw ging het er het er al snel af . Hahah
wat staat daar op dan pepe ? :P

vriendin en een vrouw phoe phoe ;p
Ik lees alvast mee.

Na een crash vorige week met mijn huidige motor weer erg veel zin in een KTM.
Heb een tijdje de supermotard SMR gereden, nu op zoek naar een mooie Superduke....

Groet, John
quote:
gixxerbob schreef op 27 oktober 2017 @ 09:52:
Ik had een speedboot Met de naam cameltoe , toen ik verkering kreeg met men vrouw ging het er het er al snel af . Hahah

Dat snap ik dan weer niet, prachtig toch zo'n naam _O-
Bij deze ff voorstellen ik ben Josť Manuel ben van Spaans kom af en ben al een tijdje aan het mee lezen.
Momenteel in het bezit van een Yamaha r1 maar van de zomer van plan om deze in te ruilen voor een 990 superduke.
quote:
Saltamontes schreef op 28 oktober 2017 @ 14:19:
Bij deze ff voorstellen ik ben Josť Manuel ben van Spaans kom af en ben al een tijdje aan het mee lezen.
Momenteel in het bezit van een Yamaha r1 maar van de zomer van plan om deze in te ruilen voor een 990 superduke.

Welkom! :t
Waarom wachten op de zomer? :p
quote:
SvR schreef op 28 oktober 2017 @ 17:24:
Waarom wachten op de zomer? :p

Dan heb ik het geld ;)
Hoort deze naad (waar m'n vinger zit) ?

Alles past alleen dit zint me niet 😜[Afbeelding: IMG_2891.JPG]
Nee die naad hoort niet:
[Afbeelding: Oj8Std3.jpg]

Ik denk dat het plastic deel waar de teller op gemonteerd zit niet netjes tussen de twee helften van de tellerbehuizing zit.
Volgens mij hoort dat deel waar de teller op zit aan de zijkanten onder de behuizing van de koplamp te vallen, en het lijkt erop dat hij er bij jou op op ligt als je begrijpt wat ik bedoel.

Correctie, zou het kunnen dat dat stuk tellerbevesting nog vast zit met dat schroefje dat achter je ruitje valt, en dat die schroef bij jou niet in die tellerbevesting zit?
beetje kit, zie je daar niks meer van :P
Even een vraagje mbt het posten van een foto.

Wat is de makkelijkste manier (nu photobucket geen optie meer is)??
Foto's kunnen direct via het forum geloof ik, zelf gebruik ik nu imgur, dat bevalt tot nu toe ook prima.
Of afbeeldinguploaden.nl

© 2001-2018 Motor-Forum