Bekijk originele versie: YAMAHA SZR 660 [DEEL 6] super single still going strong

Ok dat valt nog best mee. Ik wist dat de mijne zo geregistreerd was dus was benieuwd of dat vaker voor is gekomen.
Het viel mij toentertijd in ieder geval op dat op ( het Italiaans talige ) type plaatje naast Yamaha en SZR660 (net achter de zijkuip) Belgarda en 4SU los vermeld staat (wel open in beeld).
Bij import is het ook maar net wat de keurmeester intikte.

Door TwoWheelsAndAPonytail op zaterdag 07 april 2018 19:42

Mijn szr is nog te koop voor de liefhebbers.
Ik probeer mijn SZR (of zoals volgens de RDW een SRZ) weer aan de praat te krijgen na een tijd stil te hebben gestaan. Hij startte weer vrij makkelijk op alleen wil hij nu niet meer lekker stationair lopen. Hij geeft een soort van kuchjes en valt dan uit. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
quote:
ET92 schreef op 14 april 2018 @ 13:22:
Ik probeer mijn SZR (of zoals volgens de RDW een SRZ) weer aan de praat te krijgen na een tijd stil te hebben gestaan. Hij startte weer vrij makkelijk op alleen wil hij nu niet meer lekker stationair lopen. Hij geeft een soort van kuchjes en valt dan uit. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Lastig te zeggen van afstand. Reed ie voor stil staan wel goed?
Beetje viezigheid in de carbs, oude benzine. Kan van alles zijn.
Of, als ie wel start, gewoon maar een tijdje laten draaien en nergens aankomen?

Die van mij loopt nu ook niet mooi. Beter dan wat het was maar niet perfect.
Die chinese carb was 3x niks. Dus weer terug naar de originele carb die nu benzine lekt. B|
De pakking van het vlotterbakje pastte opeens niet meer. :?

Het is echt een Italiaanse schone... met bijhorende capsones. -O-
quote:
7samurai schreef op 23 oktober 2017 @ 14:45:
Zeker. Proefritje nadat ie weer in elkaar zit. Oto had me niet gezien en reed achteruit de rijbaan op, met een mooie salto als gevolg, volgens toeschouwers zeker een 9.5 waard. Radiator zit nog niet recht en koplamp moet ik nog stellen, voor de rest rijdt ie weer.

Hey, jij bent vast dezelfde 7samurai als op het Duitse forum?
En...Hoe is het inmiddels met je brommer. :X
Hallo szr,s

Ik heb een vraag ik bouw een NSR250 Rothmans en daar heb ik een SZR achterbrug in gebouwd,ik wil graag
een Carbon hugger maken. maar ik ben al tijden opzoek naar een originele om een mal van te maken,nergens te vinden.
Wie van jullie kan mij helpen,om er een ergens te kopen of om een mal van te maken.
Hier ter verduidelijking een foto van de motor.
[Afbeelding: P1000369.jpg]
[Afbeelding: P1010645.jpg]

© 2001-2018 Motor-Forum